spot_img

Noul Renault Trafic, un arsenal de inovatii tehnologice

Noul Renault Trafic
Noul Renault Trafic

Noul Trafic prezinta un design nou, cu modificari majore atat la exterior cat si la interior

Practic si economic, modelul dispune de un arsenal de inovatii tehnologice, ce vin in sprijinul utilizatorului, precum si de o gama noua de motorizari. Furgonul este echipat cu noul motor 1.6 dCi dezvoltat de Renault, disponibil inclusiv in versiunea cu dubla supraalimentare, ce permite reducerea consumului mediu sub pragul de 6l / 100km, un nou record pentru acest segment, conform unui comunicat al marcii.

  • Renault va lansa anul acesta Noul Trafic, continuand astfel o frumoasa poveste de succes materializata in vanzarea a peste 1,6 milioane de vehicule, incepand din 1980 si pana in prezent.
  • Noul Trafic prezinta un design nou, cu modificari majore atat la exterior cat si la interior. Practic si economic, modelul dispune de un arsenal de inovatii tehnologice, ce vin in sprijinul utilizatorului, precum si de o gama noua de motorizari.
  • Furgonul este echipat cu noul motor 1.6 dCi dezvoltat de Renault, disponibil inclusiv in versiunea cu dubla supraalimentare, ce permite reducerea consumului mediu sub pragul de 6l / 100km, un nou record pentru acest segment.
  • Noul Trafic este asamblat in uzina Renault de la Sandouville (in regiunea Normandia); Renault se bazeaza astfel pe trei uzine din Franta pentru fabricarea gamei sale de vehicule utilitare, gama care este lider de vanzari in Europa.

Lansat in 1980 ca succesor al emblematicului Estafette, Renault Trafic a inregistrat vanzari de peste 1,6 milioane de unitati in intreaga lume. In 2014, cariera de succes a modelului Trafic continua cu o noua generatie, ce va fi comercializata in 50 de tari.

Noul Trafic propune un design exterior reprezentativ pentru noua identitate de marca Renault

Partea frontala integreaza sigla supradimensionata, plasata vertical si valorizata prin amplasarea pe un fond negru stralucitor, caracteristica noii identitati de marca Renault. Blocurile optice expresive dau o nota de dinamism ansamblului frontal, dominat de grila generoasa a radiatorului si de bandoul lat, in culoarea caroseriei. O alta nota de originalitate este data de parbrizul plonjat, mai inclinat decat la generatia anterioara. Profilul vehiculului este mai dinamic, liniile laterale fiind mai bine conturate. Bara de protectie de mari dimensiuni contribuie la impresia generala de robustete si siguranta.

Noul Trafic este un vehicul adaptat unei palete largi de utilizari datorita marii diversitati a gamei: 270 de versiuni, 2 variante de inaltime, 2 variante de lungime, versiuni furgon, cabina extinsa, platforma sau vehicul pentru transportul de persoane, si in plus vehiculele adaptate de carosierii specializati, parteneri agreati ai Renault Tech.

Noul Trafic este economic, datorita noii game de motoare supraalimentate

Derivate din blocul 1.6 dCi de ultima generatie dezvoltat de Renault (R9M), aceste motoare dispun de cele mai noi evolutii tehnologice, oferind un consum redus, in conditiile unui confort deplin in utilizare. Sunt disponibile doua versiuni de motorizare: versiunea cu supraalimentare simpla, cu turbosuflanta variabila care permite o economie de peste 1 litru/100km fata de generatia anterioara sau versiunea Twin-Turbo, care permite reducerea consumului la o medie sub pragul de 6l/100km (consum omologat conform reglementarilor in vigoare). Aceste motoare ofera un cuplu important inca de la turatii joase, ceea ce asigura un demaraj eficient si acceleratii puternice chiar si atunci cand vehiculul este complet incarcat.

Fiabil si robust, Noul Trafic a fost dezvoltat de echipele de inginerie ale Renault, specializate in constructia de vehicule utilitare. Noul model beneficiaza de experienta celor peste 1 800 de angajati ai uzinei de la Sandouville a caror specializare anterioara era aceea de a produce autoturisme din gama superioara. Pentru trecerea la fabricarea de utilitare, uzina de la Sandouville a beneficiat de investitii in valoare de peste 230 milioane de euro.

Marca Renault, care incepand din 1998 este lider european in domeniul vehiculelor utilitare usoare, dispune de 3 uzine in Franta care asambleaza toate modelele din gama: Kangoo la uzina MCA (din orasul Maubeuge), Master la uzina SOVAB (din orasul Batilly) si de acum Noul Trafic la uzina din orasul Sandouville.

Via: Renault Romania

Foto: coolkit.org

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,317FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,580AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Brașov Amanet Auto-spot_img

Parteneri Autostiri