Noua identitate de marcă a brandului ROMBAT

| 2 decembrie 2014 | 0 Comments

 

Logo ROMBAT

Logo ROMBAT

ROMBAT, cel mai mare producător român de baterii auto, a ales data de 1 decembrie pentru a lansa noua identitate vizuală a companiei.

ROMBAT este un brand 100% românesc, cu o tradiție de peste 30 de ani în fabricarea bateriilor auto, care a fost întotdeauna alături de români ajutându-i să aibă startul perfect zi de zi. De aceea, compania a ales ziua de 1 decembrie pentru lansarea noii identități vizuale, această dată având o semnificație puternică pentru atât pentru companie, cât și pentru milioanele de români care folosesc bateriile produse la Bistrița.

“România pornește cu ROMBAT” este numele campaniei care a debutat la finalul lui 2014 și va rula pe principalele posturi TV din România.

Noua identitate de marcă reprezintă o evoluție normală în istoria brandului ROMBAT. Această identitate nu este doar un nou logo sau o nouă etichetă, ci aduce o nouă viziune asupra produselor și asupra brandului. În plus, facem parte din Metair, al treilea grup ca importanță în industria bateriilor din Europa, Africa și Orientul Mijlociu, iar creșterea afacerilor a atras după sine și o nouă imagine a companiei. Suntem lideri de piață în România, ne vom consolida această poziție, iar pe plan internațional furnizăm peste 65% din producția noastră de baterii. Noul logo ROMBAT simbolizează siguranța produselor ieșite de pe poarta fabricii, dar și investițiile continue pe care le facem în dezvoltare”, a declarat Eduard Croitoru, Directorul de Marketing și Vânzări al ROMBAT, citat de Autostiri.ro.

Sursa: comunicat remis Autostiri.ro

 


Tags: , , , ,

Category: News

Citește articolul precedent:
eSports: Transmisiune televizată și parteneri noi începând cu etapa a treia din Racing League Romania powered by BMW

Pentru a doua oară în acest sezon grila de 30 de modele virtuale BMW M3 E30 DTM a putut fi...

Închide