„Muschiul” din Detroit se confrunta cu salbaticia italiana valorificata, in ceea ce poate fi considerata o ciocnire intre cele doua culturi si o sarbatorire a maretiei automobilistice. Pregateste-te pentru Battledrift, un adevarat razboi al driftului.
Campul bataliei: o insula uitata de timp, cunoscuta sub numele de Satul Rus Niigata. Ascuns intr-un colt indepartat al Japoniei, Satul Rus a fost in trecut un parc de distractii pentru turisti. Cand vizitatorii au incetat sa mai vina, satul si-a pierdut scopul existential si a fost abandonat de toti locuitorii, lasand in urma un anacronism istoric misterios a ceea ce a fost odata. Doi dintre cei mai buni drifteri din lume, Vaughn Gittin Jr acompaniat de 2016 Ford Mustang RTR si Daigo Saito impreuna cu unicul Drift Lamborghini Murcielago V12 cu tractiune pe spate.
Asadar cei doi s-au intalnit – pe de-o parte, campionul Formula Drift Series, World Drift Series si D1GP World, Vaughn Gittin, si de cealalta parte – multiplu campion D1 Grand Prix si Formula D, Diego Saito.
Inca de la prima apasare a acceleratiei cei doi piloti au inceput sa-si lanseze masinile de-a latul dintr-o parte intr-alta, intr-un tipat infernal a celor cateva mii de cai putere, nori de fum albastrui si vapori de benzina arsa cu cifra octanica mare, duoul dinamic s-a luptat pentru suprematie, incercand sa se depaseasca unul pe celalalt, cu masinile aflate doar la cativa milimetrii una de cealalta. Cu doze egale de frumusete, brutalitate, incaierare in viteza si balet, cei doi piloti, impreuna cu cele doua masini total diferite au facut un show de drift asa cum nu s-a mai vazut – un show surprins de camerele de filmat si adus in fata de Monster Energy.
“Usa in usa cu Daigo si nebunul sau Lambo a fost o experienta EPICA,” ne transmite Vaughn Gittin Jr, citat de autostiri.ro, imediat dupa ce reuseste sa iasa din Mustang-ul sau incins. “Imi doream constant sa fiu mai aproape de el si auzeam nota incredibila a evacuarii Lambo-ului peste cea a Mustangului meu RTR; era ca o simfonie a iadului. Daigo este unul dintre cei mai buni piloti ai lumii, un pilot pentru care am avut mereu un respect enorm. Amandoi avem stiluri agresive similare, asa ca a fost perfect sa ne alaturam pentru proiectul asta.”
“Si stii ce?” adauga Gittin. “Ambele masini au facut o pereche perfecta din punct de vedere al performantelor. Cand vine vorba despre greutate, dimensiuni si cai putere, masinariile astea doua sunt foarte asemanatoare. Ca in marea majoritate a curselor Touge, n-a fost loc de scapari, ceea ce inseamna ca nu am avut voie sa facem greseli, adica a fost o nebunie”. Drumul era super ingust, de abia avea loc o masina sa mearga de-a latul, dar am resuit sa facem asta si dupa fiecare tura imi doream din ce in ce mai mult sa ma dau!”
Daigo Saito, citat de autostiri.ro, dezvaluie despre batalia cu Gittin si al sau Mustang: “A fost fantastic sa concurez cu Vaughn in conditiile astea. Daca deviam de la curs chiar si cu numai 30 cm, riscam sa ne accidentam destul de serios. A fost destul de emotionant sa derapam prin satul neobisnuit si sa urcam prin depresiunea montana. Am avut parte de o intrecere unica in Japonia, intre o masina americana de drift si una europeana. Filmarea a fost grea, dar m-am bucurat de ea, din moment ce iubesc sa conduc de cate ori am ocazia. Sper ca tuturor sa le placa la fel de mult cum ne-a placut si noua.”
Alte informatii interesante, captivante, imagini si clipuri video puteti vizualiza in acest articol al celor de la drifted.com:
FEATURE: Daigo Saito’s Mighty JZX100
Sursa si imagini: comunicat remis Autostiri.ro