spot_img

Mazda Drives: The Sound Of Tomorrow

MAZDA for TOMORROWLAND FEST.Mazda face din nou echipă cu Tomorrowland în 2016 ca partener auto exclusiv. Producătorul auto lansează concursul de DJ pentru șansa de a mixa pe scena Mazda la festivalul din această vară. Lost Frequencies va fi ambasadorul Mazda și membru al juriului concursului de DJ Mazda 

Străduindu-se ca întotdeauna să livreze experiențe unice prin automobilele sale dar și prin evenimente, Mazda a lansat astăzi oficial campania “Mazda Drives: The Sound Of Tomorrow”, al cărei punct culminant va fi un concurs special pentru DJ.

„Concursul Mazda Sound of Tomorrow DJ”, care ar putea genera mixaje importante în muzica dance, a fost anunțat astăzi în cadrul unei conferințe de presă la Mazda Space din Barcelona. Mazda a reconfirmat, de asemenea, sprijinul pentru Tomorrowland 2016 ca partener auto exclusiv pentru al doilea an consecutiv. Tomorrowland este unul dintre cele mai mari festivaluri de muzică din lume.

Artiștii din toată Europa care doresc să se înscrie în competiție își pot încărca mixuri de 15-30 de minute (cu hashtag-ul #MazdaSounds) pe platforma de streaming de muzică și de social media Mixcloud între 25 martie și 1 mai (www.mixcloud.com/competitions/mazdasounds/). O listă scurtă de 50 de intrări se va face pe baza unor criterii, inclusiv numărul de ascultări, repostări și favorite precum și capacitatea și creativitatea.

Juriul concursului format din reprezentanți ai Tomorrowland și ai Mazda, împreună cu DJ foarte cunoscuți cum ar fi belgienii de la Lost Frequencies vor alege apoi 20 de finaliști pentru a participa la #MazdaSounds live Showdown în data de 11 iunie, la Mazda Space. Primii șase vor primi fiecare câte o repriză de 60 de minute la Tomorrowland 2016 pe scena „Mazda Sound of Tomorrow Island”.

mazda_lost_frecuencies_08_screenFelix De Laet, cunoscut și sub numele de Lost Frequencies, este ambasadorul producătorului auto pentru campania “Mazda Drives: The Sound Of Tomorrow”. Cunoscut și respectat ca un inovator pe scena muzicii dance, Lost Frequencies a avut două hituri mari la nivel mondial în ultimii doi ani. În plus față de evaluarea DJ-ilor intrați in concurs, el va avea, de asemenea, un rol de îndrumare pentru finaliști în luna iunie.

Pe lângă o perspectivă vizionară, Mazda și Tomorrowland împărtășesc o pasiune pentru inovație constantă pentru a îmbunătăți experiențele oamenilor la volanul mașinilor și în cadrul evenimentelor, oferind o ambianță care adoptă și îmbogățește viața acestora. Aceasta se aplică automobilelor Mazda, care îmbină design-ul și tehnologia pentru o experiență captivantă și înălțătoare, precum și Mazda Space, conceput ca un forum pentru o schimbare pozitivă în care cei din medii diferite pot interacționa.

tml_a5_screenTomorrowland, la rândul său, reprezintă un stil de viață și de emoție care depășește obișnuitul. Mereu în căutarea unui nou sens și inspirației, festivalul inițiat în 2005 a devenit cel mai important eveniment muzical la nivel mondial (și cel mai bun eveniment muzical din ultimii patru ani conform International Dance Music Awards). Poreclit „Elixirul Vietii”, Tomorrowland 2016 are loc între 22-24 iulie la Boom, Belgia. Biletele pentru evenimentul din acest an s-au vândut integral aproape instantaneu.

Sursa si imagini: comunicat remis Autostiri.ro

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,317FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,580AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Brașov Amanet Auto-spot_img

Parteneri Autostiri