– Noi parteneriate pentru a spori capabilitățile de electrificare
· Angajament pentru dezvoltarea de noi modele electrice pentru Europa
· Ținta de 0 accidente fatale cauzate de noile modele Mazda până în 2040
Mazda Motor Corporation a anunțat azi un nou status al planului de management pe termen mediu și politica de management până în 2030.
Anunțul a evidențiat că Mazda răspunde pozitiv la mediul de business incert și că își reînnoiește angajamentul de a avea o amprentă neutră de carbon în toate operațiunile sale până în 2050.
În ultimii ani, mediul în care producătorii de automobile operează s-a schimbat drastic, datorită creșterii produselor electrice și a mediului de reglementare asociat.
Pentru a fi capabili să răspundem acestor schimbări viitoare într-un mod flexibil, Mazda a prezentat un plan în trei faze țintind 2030.
Accelerarea electrificării sub abordarea Mazda Multi-Solution
Începând de azi și până în 2024, compania se va concentra pe a deveni și mai rezistentă la schimbările din mediul înconjurător, axându-se pe consolidarea dezvoltării tehnologice, a lanțurilor de aprovizionare și a eforturilor de reducere a costurilor. În acest timp, Mazda va continua să accelereze procesul de electrificare a flotei sale, lansând produse atractive compatibile cu reglementările pieței prin implementarea consecventă a abordării Mazda Multi-Solution.
În Europa, suntem foarte mândri de succesul Mazda MX-30 BEV[1], de rezultatele incredibile de vânzări pentru Mazda CX-60 PHEV[2], model lansat recent, din care am vândut peste 20.000 de unități și de sosirea modelului Mazda MX-30 R-EV anul viitor și a altor produse electrice, inclusiv modelul Mazda CX-80 cu trei rânduri de scaune.
[1] Consum electric Mazda MX-30 17.9 kWh/100km, emisii CO2 0 g/km (WLTP combined). Vehiculele sunt omologate în concordanță cu procedura de aprobare WLTP (Regulamentul (EU) 1151 / 2017; Regulamentul (EU) 2007/715)
[2] Consum de carburant Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV 1,5l/100km, emisii CO2 33g/km (WLTP combinat). Consum de carburant Mazda CX-60 e-Skyactiv D consumă 4.9-5.3 l/100 km, emisii CO2 127-139 g/km (WLTP combinat). Vehiculele sunt omologate în concordanță cu procedura de aprobare WLTP (Regulament (EU) 1151 / 2017; Regulament (EU) 2007/715).
Tranziția la electrificare
Din 2025 până în 2027, pe măsură ce reglementările devin mai riguroase, mai ales în Europa, Mazda va continua să construiască părțile necesare tranziției către produsele electrice din gama noastră. Acestea vor include rafinarea și utilizarea tehnologiilor multiple de electrificare și fabricație Mazda, dar și lansările globale a noi vehicule electrice.
Accelerarea lansării de modele BEV spre 2030 prin parteneriate strategice
Această tranziție va fi finalizată în faza a III-a până în 2030.
Mazda va realiza această tranziție spre electrificare prin parteneriate în diverse arii. Mazda a semnat un acord de colaborare[1] pentru dezvoltare și producție în comun a autovehiculelor de înaltă eficiență alături de parteneri.
Ca prim pas al electrificării tuturor modelelor până în 2030, Mazda s-a alăturat unui joint venture[2] pentru a dezvolta tehnologii de producție eficiente și a stabili un cadru de producție și aprovizionare pentru vehiculele electrice.
Managementul MC a mai anunțat un acord comun[3] pentru dezvoltarea invertoarelor, incluzând semiconductori de carbură de siliciu, și au semnat un acord comun[4] pentru tehnologia avansată a motoarelor. De asemenea, au înființat un joint venture[5] alături de două companii partenere, pentru a învăța și dezvolta tehnologia motoarelor.
Mazda va continua să achiziționeze baterii de la companiile partenere. Pe lângă furnizorii deja existenți, Mazda a încheiat recent un acord cu Envision AESC pentru a procura baterii pentru producția de vehicule electrice în Japonia. Pe termen mediu, odată ce vom lansa modele noi de baterii electrice, Mazda va considera posibilitățile de investiție în producția de baterii.
Pe măsură ce înaintăm și accelerăm dezvoltarea produselor noastre, Mazda va continua să îmbunătățească siguranța produselor, depunând efort în dezvoltarea tehnologiei avansate de asistență a șoferului, țintind spre 0 accidente fatale cauzate de noile modele Mazda până în 2040.
[1] Incluzând Imasen Electric Industrial Co., Ltd., Ondo Corporation, Chuo Kaseihin Co., Inc., Hiroshima Aluminum Industry Co., Ltd., HIROTEC Corporation, Fukuta Electric & Machinery Co., Ltd. și ROHM Co., Ltd
[2] Incluzând Ondo, Hiroshima Aluminum Industry și HIROTEC
[3] Incluzând Imasen Electric Industrial și ROHM
[4] Incluzând Chuo Kaseihin și Fukuta Electric & Machinery
[5] Incluzând Fukuta Electric & Machinery.
Sursa si imagine: comunicat remis Autostiri.ro