Marele Premiu al Orasului Brasov castigat de Lucien Hora

| 9 iunie 2014 | 0 Comments
Lucien Hora - Lola B99/50

Lucien Hora – Lola B99/50

Lucien Hora (Lola B99/50) a castigat Marele Premiu al Orasului Brasov, adjudecandu-si victoria in ambele manse de concurs

Desi norii si-au facut aparitia in repetate randuri desupra Brasovului, ploaia nu a cazut peste traseul de pe Drumul Poienii, care a gazduit cea de-a doua etapa a Campionatului National de Viteza in Coasta Dunlop. In fata numerosilor spectatori, Lucien Hora (Lola B99/50) a castigat Marele Premiu al Orasului Brasov, adjudecandu-si victoria in ambele manse de concurs. Pe a doua treapta a podiumului a urcat Ovidiu Zaberca iar pe cea de-a treia Paul Andronic, dupa o frumoasa batalie pentru locul secund.

„M-am simtit excelent in acest weekend.” a declarat Lucian Hora, citat de Autostiri.ro. „Anul trecut eu am avut probleme tehnice de aceea i-am zis lui Horatiu ca stiu cum se simte si ca trebuie sa treaca peste acest episod.” a aduagat pilotul resitean.

La debutul pe noul Ferrari 458 Challenge, Horatiu Ionescu Cristea s-a aflat pe parcursul intregului weekend pe una din primele doua pozitii in clasamentul timpilor si era marele favorit la locul secund. O problema electronica la cutia de viteze, care nu permitea cuplarea primei trepete, nu i-a dat posibilitatea pilotului bucurestean sa ia startul in prima mansa de concurs. In lipsa acestuia, batalia pentru al doilea loc a fost extrem de interesanta, mai putin de 3 zecimi despartindu-i pe Lucian Radut (Mitsubishi Lancer EVO VIII), Ovidiu Zaberca (Mitsubishi Lancer EVO 8.5) si Paul Andronic (Mitsubishi Lancer EVO IX) dupa prima urcare.

Cu 2:25.221 in cea de-a doua mansa de concurs, Ovidiu Zaberca a reusit sa isi invinga rivalii si sa obtina al doilea loc in clasamentul etapei, in fata lui Paul Andronic, clasat pe 3. Lucian Radut a trebuit sa se multumesca doar cu locul patru in clasamentul OPEN si cu podiumul grupei H. Unul dintre marii absenti ai zilei de duminica a fost Daniel Onoriu. Acesta a abandonat in prima zi dupa ce motorul masinii sale s-a spart.

Desi fara miza din punct de vedere al clasamentului, Horatiu Ionescu Cristea a reusit sa ia startul in cea de-a doua mansa de concurs, obtinand cel mai bun timp al weekend-ului la grupa H, 2:24.596. Cel de-al doilea Ferrari 458, pilotat de Armando Battocchi, a venit pe locul 5, in fata lui Edu Stan (Subaru Impreza). Battocchi si-a adjudecat victoria in clasamentul automobilelor cu 2 roti motrice. Acesta a fost urmat de Mircea Padurean (VW Golf 4) si de Marius Petre (Skoda Fabia).

Napoca Rally Academy a participat cu aproape intreg efectivul la Marele Premiu al Orasului Brasov, avand ca scop principal testarea in conditii de asfalt inainte de Transilvania Rally. Grupa N a reprezentat duelul generatiilor in familia Tempestini, cei doi clasandu-se pe primele doua pozitii ale clasamentului. De aceasta data, Marco Tempestini (Ford Fiesta R5) a fost mai rapid decat juniorul Simone (Peugeot 207 S2000). Cei doi au fost insotiti pe podiumul grupei de Adrian Ionescu (Mitsubishi Lancer EVO IX).

Un duel frumos am avut pe parcursul intregului weekend si in fruntea grupei A, acolo unde Adrian Iliescu (Mitsubishi Lancer EVO IX) l-a invins pe Cosmin Dragnea (Mitsubishi Lancer EVO VII). Pe locul 3 a incheiat George Cretu (Mitsubishi Lancer EVO VI).

Simone Tempestini a fost cel mai rapid pilot al categoriei rezervate juniorilor iar Mihai Beldie, la volanul unui BMW 120d, a reusit cel mai bun timp cu o masina diesel. Mihai Manole a castigat lupta debutantilor, surclasandu-i pe Sebastian Stanescu si pe Andrei Degeratu.

Doua masini BMW au castigat grupele „istoricelor”. Gunther Graef l-a invins pe Catalin Cedric Ghigea si pe Marian Comsa in categoria I1 iar Eduard Tontsch s-a clasat in fata lui Dan Spuderka si a lui Costin Ganescu la I2.

Componentii ACM Sport Resita au urcat pe prima treapta a podiumului destinat echipelor. Pe 2 s-a clasat Autotehnica  iar pe 3, Rally Dream Team.

 

Marele Premiu al Orasului Brasov s-a desfasurat sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv si a fost organizat de Auto Blic Brasov cu sprijinul Primariei si al Consiliului Local Brasov, partenerii principali ai competitiei, care au un program intens de sprijinire al competitiilor auto de la Brasov.

Contempo Cars, distribuitor al automobilelor BMW, a sustinut Marele Premiu al Orasului Brasov in calitate de partener oficial, asigurand masinile oficiale ale competitiei, iar partenerii evenimentului au fost Dunlop, Silnef Security, Comprest, Olmedo si Raph. Si de aceasta data, Kiss FM a reprezentat partenerul media al evenimentului.

Marele Premiu al Orasului Brasov s-a desfasurat cu ajutorul nemijlocit al Gruparii de Jandarmi Mobila Brasov, al Serviciului de Politie Rutiera Brasov, al Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta, al Serviciul de Ambulanta Judetean Brasov si al RAT Brasov.

Sursa: comunicat transmis Autostiri.ro

Credit foto: Dan STRAUTI

 


Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Category: Altele, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Transalpina Challenge: 94 de piloți la start

Emil Nestor poate deveni, în premieră, campion național la viteză în coastă, iar pentru asta mai are nevoie de un...

Închide