spot_img

Loialitatea fata de marca

Rezultatele studiului J.D. Power and Associates 2012

Constructorii fac eforturi mari pentru a-si pastra si fideliza clientii. Usor de zis, greu de facut.

Uimitor sau nu Hyundai este marca care se situeaza pe primul loc in preferintele celor care raman fideli acestei marci.

Explicatia oferita de cei care au facut acest studiu este simpla. Dezvoltarea si promovarea unor modele noi precum si calitatea acestui brand determina fidelizarea oamenilor. Acum doi ani acest brand se bucura de un procent de 47% fata de 64% cat detine in prezent.

Marca sud coreeeana este secondata de Ford si Honda cu un procent de 60%, de BMW si Kia cu un procent de 59%.

In lupta pentru clienti, multe branduri isi extind gama de autovehicule. Acest lucru nu este insa suficient. Lupta adevarata se da la capitolele calitate, caracteristici tehnice si pret.

Potrivit acestui studiu femeile tinere si barbatii intre 23 si 47 de ani sunt mult mai dispusi sa experimenteze un brand nou decat barbatii peste varsta mentionata.

Va invitam sa vizualizati graficele alaturate.

Sursa: JD Power; Gizmag

Related Articles

2 COMENTARII

  1. Ce-i drept fidelizarea clientilor se face acolo unde e bun raportul calitate/ dotari/ pret. Pina acuma firmele coreene au dat multe exemple. Deja parcarile si strazile sint din ce in ce mai pline de Hyundai si KIA

  2. Kia a reusit din 2009 sa-si asigure constanta pe piata si o crestere semnificativa de 22&. Acest lucru spune mult.
    In Romania politica de marketing Hyundai este ceva mai consistenta. Acest lucru se reflecta si la nivel global. Sa vedem ce pasi vor face cei de la Kia.
    De citit graficele. Sunt sugestive si reflecta si ce se vede prin parcari.
    Drum bun si numai bine.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,317FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,580AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Brașov Amanet Auto-spot_img

Parteneri Autostiri