spot_img

IRC. Schimbare de lider la finalul zilei a 2-a

Cea de-a doua zi de concurs ne-a adus multe surprize, unele placute altele mai putin, dar cel mai important eveniment este shimbarea de lider.

SS 3 – Al-Petri 1 – 17.26 km

La fel ca si in prima zi de concurs, prima speciala este castigata de belgianul Neuville, care reuseste sa se mai distanteze de principalul sau urmarito, Guy Wilks, care a terminat proba pe locul 4, avand o intarziere de 6,8 secunde.

Bouffier apare si el in peisaj, dupa ce nu s-a descurcat foarte bine in prima zi, terminand SS3 pe locul 2 la doar 4,2 secunde fata de elgian. Hanninen trage sa recupereze din timpul pierdut in prima zi, datorita acelei penalizari de 10 secunde. El a incheiat proba cu cel de-al 3-lea timp (+5,6 secunde), urcand astfel pe locul 11 la general.

Tempestinii alaturi de co-pilotul sau Dorin Pulpea, isi pastreaza ritumul din prima zis si incheie proba pe locul 12 la +38,2 secunde fata de lider. Cosma Vlad are un parcurs ceva mai bun in debutul acestei zile si incheie SS3 cu al doilea timp la clasa 2WD, la care participa si urca si in clasamentul general pe pozitia secunda la o distanta de +46,7 secunde fata de lider.

SS 4 – Plato 1 – 22.55 km

Aceasta speciala a fost marcata de multe pene de cauciuc, insa la varf ierarhia ramane neschimbata, pastrandu-se ordinea din speciala precedenta, Nevuille, Bouffier respectiv Hanninen.

Printre ghinionisti s-au aflat, Andreas Mikkelsen, P.G. Andersson si Guy Wilks, care coboara pe locul 6 la general datorita acestei pene de cauciuc.

„A fost un traseu foarte alunecos cu foarte multa mizerie pe trasa.” a declarat liderul momentului, Therry Neuville.

„Dictajul a fost in mare parte gresit ceea ce a facut aceasta proba si mai dificila decat era.”, a supus dezamajit la final, Jan Kopecky, care a incheiat speciala cu cel de-al 4-lea timp.

Pentru prima data in acest raliu Tempesta intra in Top10 la finalul unei probe. El a terminat SS4 pe pozitia a 9-a cu o intarziere de 1:11,7 secunde si a declarat la final: „O speciala foarte alunecoasa si in plus am avut si ceva probleme cu sistemul de franare.” Cosma Vlad a pierdut mult timp in aceasta speciala terminand doar pe locul 5 la clasa sa si a coborat pe locul 3 la general.

SS 5 – Orlinoje 1 – 28.95 km

Batalia la varf a luat o intorsatura dramatica in aceasta speciala. Cel care a condus in clasamentul general timp de 4 speciala, Therry Neuville are parte de un incident nefericit si pierde mai bine de 3 minute. „Ne-am rasucit pe un viraj de treapta a 5-a. Am atins o portiune umeda cu rotile din spate si am pierdut controul masinii lovind un zid. Masina nu a fost avariata insa ne-am chinuit sa o repunem pe sosea. Acum va trebuii sa trag foarte tare pentru a recupera timpul pierdut, mai sunt destui kilometrii pana la finalul raliului.” a declarat belgianul vizibil dezamagit.

Proba a fost castigata de Mikelsen, urmat la +5,4 secunde de Juho Hanninen si de Wilks la +6,5 secunde. Noul lider in clasamentul general este Bryan Bouffier, urmat de Hannine la +5,7 secunde.

Tempesta termina speciala fara mari probleme pe locul 14, ia Cosma pierde mai bine de 1 minut fata de lider, pastradu-si locul 3 in clasamentul general.

SS 6 – Al-Petri 2 – 17.26 km

Neuville revine surprinzator dupa incidentul din SS5 si castiga aceasta speciala. El a fost urmat de liderul momentului in clasamentul general, Bouffier care a avut o intarziere de +5,4 secunde. Cel de-a 3-lea timp a fost obtinut de Mikkelsen (+6,0secunde).

Tempestini/Pulpea termina speciala cu al 12-lea timp si reusesc sa urce o pozitie in clasamentul general ajungand pe locul 10. Cosma/Dorca termina SS6 pe 3 si isi pastreaza pozitia a 3-a la general.

SS 7 – Plato 2 – 22.55 km

Penultima speciala a zilei secunde ne aduce din nou schimbare de lider. Campionul Mondial de anul trecut reuseste sa castige aceasta proba si trece la conducere depasindu-l pe Bouffier cu 1,4 secunde la general.

Guy Wilks a incheiat proba cu al 2-lea timp si isi pastreaza locul 4 la general, in timp ce Jan Kopecky, care nu s-a remarcat pana acum ramane pe locul 3 la general.

In aceasta proba echipajul Cosma/Dorca a avut o evolutie extraordinara incheind proba pe 2 la clasa 2WD si pe 12 la general reusind sa depaseasca timpul lui Therry Neuville. Nici Marco Tempestinii nu s-a descurcat rau in aceasta speciala, el incheiind cu al 7-lea timp, ceea ce il propulseaza direct pe locul 8 la general.

SS 8 – Orlinoje 2 – 28.95 km

Ultima proba a zile nu ne mai aduce surprize. Juho Hanninen castiga si aceasta speciala marindu-si avantajul la 8,2 secunde fata de Bouffier, care a incheiat speciala cu 3-lea timp. Therry Neuville are una calda, una rece. Dupa ce a incheiat proba precedenta pe locul 13, acum el reuseste al doilea timp, avand o intarziere de +5,3 secunde fata de Hanninen. Singura shimbare notabila in clasamentul general in aceasta ultima speciala a zilei secunde a fost schimbul de locuri facut intre Mikkelsen si Wilks.

Echipajele noastre termina aceasta zi fara mari probleme. Tempestini/Pulpea incheie ziua pe locul 9 la general dupa ce au pierdut o pozitie in aceasta ultima speciala, iar Cosma/Dorca pe locul 2 in clasamentul clasei 2WD.

Clasament general provizoriu

1 Juho Hänninen/Mikko Markkula (Škoda Fabia S2000) 1h36m48.7s

2 Bryan Bouffier/Xavier Panseri (Peugeot 207 S2000) +12.9s
3 Jan Kopecký/Petr Starý (Škoda Fabia S2000) +1m07.5s
4 Andreas Mikkelsen/Ola Fløene (Škoda Fabia S2000) +1m33.1s
5 Guy Wilks/Phil Pugh (Peugeot 207 S2000) +2m49.0s
6 Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul (Peugeot 207 S2000) +5m13.2s
7 Toni Gardemeister/Tapio Suominen (Škoda Fabia S2000) +5m48.6s
8 Karl Kruuda/Martin Järveoja (Škoda Fabia S2000) +6m37.5s
9 Marc Tempestini/Dorin Pulpea (Peugeot 207 S2000) +7m13.7s
10 Giandomenico Basso/Mitia Dotta (PROTON Satria Neo S2000) +9m20.0s

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,317FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,580AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Brașov Amanet Auto-spot_img

Parteneri Autostiri