spot_img

Goodyear Tire & Rubber Co. a raportat rezultate record

goodyear-tiresGoodyear raportează un record istoric al venitului pe segmentul operațional

– Venit record pe segmentul operațional de 599 milioane de dolari, cu până la 15% mai mare

– Venitul net al Goodyear pe cel de-al treilea trimestru de 271 de milioane de dolari, cu până la 68% mai mare

– Câștiguri în subsidiara America de Nord de 323 milioane de dolari, cu până la 54% mai mare și un record pentru orice trimestru

– Marginea pe segmentul operațional în cel de-al treilea trimestru de 14%, în timp ce în subsidiara America de Nord, marginea a depășit 16%

– Toate unitățile de afaceri au înregistrat margine de peste 11%

– Venitul pe segmentul operațional pe întregul an 2015 este așteptat să se apropie de 2 miliarde de dolari

Goodyear Tire & Rubber Co. a raportat rezultate record pentru cel de-al treilea trimestru al anului 2015.

“Am livrat o extraodinară creștere a câștigurilor în acest trimestru și o margine pe segmentul operațional de peste 14 procente, compensând provocările macroeconomice din unele din piețele noastre internaționale cheie,” a spus Richard J. Kramer, Președinte și CEO.

“Momentul nostru puternic din America de Nord continuă. Afacerea și-a crescut marginea pe segmentul operațional la peste 16 procente și a atins o creștere de 54 de procente a câștigurilor an-după-an, ca urmare a cererii puternice pentru produsele noastre cu valoare mare adăugată,” a spus acesta.

Kramer a mai adăugat: “Rezultatele noastre din cel de-al treilea trimestru demonstrează creșterea sustenabilă continuă și centrarea noastră pe punerea în aplicare într-o manieră disciplinată a strategiei noastre atât pe piețele puternice cât și în cele marcate de provocări. Cu performanța puternică pe care am obținut-o de la începutul anului și până în prezent, estimăm acum că venitul pe segmentul operațional pentru întregul an se va îndrepta către 2 miliarde de dolari, adică dublul venitului atins în urmă cu cinci ani.”

Vânzările Goodyear în cel de-al treilea trimestru al anului 2015 au fost de 4,2 miliarde de dolari, în scădere față de cele 4,7 miliarde de dolari de anul trecut, scădere în special atribuită tranzacțiilor la un curs de schimb valutar nefavorabil de 430 milioane de dolari.

Volumul de unități de anvelope a totalizat 42,5 milioane pentru cel de-al treilea trimestru în 2015, cu un procent mai mult față de anul trecut. Volumul de unități de anvelope pentru echipare originală a fost în creștere cu 4 procente. Volumele de anvelope pentru înlocuire s-au plafonat.

Compania a raportat un venit pe segmentul operațional în cel de-al treilea trimestru de 599 milioane de dolari, cu 15 procente mai mult față de anul trecut și un record pentru orice trimestru. Creșterea a fost determinată de un raport favorabil preț/mix la materiile prime, parțial acoperită de tranzacții la un curs de schimb nefavorabil.

Venitul net al Goodyear în cel de-al treilea trimestru al anului 2015 a fost de 271 milioane de dolari (99 cenți per acțiune). Venitul net ajustat a fost de 271 millioane (99 cenți per acțiune). Sumele per acțiune sunt aproximate.

Venitul net ajustat pe cel de-al treilea trimestru al anului 2015 a fost impactat de 84 milioane de dolari (30 cenți per acțiune) rezultate din cheltuieli cu taxe în SUA ca urmare a înlesnirilor fiscale din State, obținute de companie în cel de-al patrulea trimestru al anului 2014. Datorită creditelor fiscale și a pierderilor fiscale anterioare, compania nu se așteaptă să plătească sume importante pe taxe și impozite în Statele Unite pentru aproximativ cinci ani.

Venitul net al Goodyear în cel de-al treilea trimestru al anului 2014 a fost de 161 de milioane de dolari (58 de cenți per acțiune). Excluzând anumite aspecte financiare importante, venitul net ajustat a fost de 242 milioane de dolari (87 cenți per acțiune). Sumele exprimate per acțiune au fost aproximate.

Anul la zi

Vânzările Goodyear în primele nouă luni ale anului 2015 au fost de 12,4 miliarde de dolari, cu 10 procente mai puțin față de aceeași perioadă a anului 2014, reflectând tranzacții la un curs de schimb valutar nefavorabil de 1,2 miliarde de dolari. Volumele de unități de anvelope au totalizat 124,1 milioane de dolari în primele nouă luni ale anului 2015, cu până la 1 procent mai mult față de 2014. Volumele de unități de anvelope pentru echipare originală au fost mai mari cu 4 procente. Flotele de anvelope pentru înlocuire s-au plafonat.

Venitul companiei pe segmentul operațional de la începul anului la zi, de 1.5 miliarde de dolari, a fost cu 14 procente mai mare față de anul trecut. Comparativ cu 2014, venitul pe segmentul operațional pe anul în curs reflectă beneficii de pe urma unui raport preț/mix favorabil la materiile prime și a acțiunilor de reducere a costurilor, care au compensat peste așteptări impactul trancțiilor la un curs de schimb valuar nefavorabil și inflația.

Venitul net al Goodyear pe anul în curs la zi, disponibil acționarilor comuni, de 687 milioane de dolari (2,51 dolari per acțiune) a fost cu 316 milioane mai mare (1,15 dolari per acțiune) față de primele nouă luni ale anului 2014. Excluzând anumite aspecte financiare importante, venitul net ajustat în 2015 a fost de 649 milioane de dolari (2,39 dolari per acțiune). Toate sumele exprimate aici au fost aproximate.

Rezultate pe segmente de afacere

America de Nord

  T3 9 luni    
(în milioane) 2015 2014 2015 2014
Unități de anvelope 15,6 15,2 46,2 45,1
Vânzări $ 1978 $ 2057 $ 5862 $ 5980
Venitul pe segmentul operațional      323      210      842      574
Marginea pe segmentul operațional 16,3% 10,2% 14,4% 9,6%

Vânzările în subsidiara America de Nord au scăzut în cel de-al treilea trimestru al anului 2015 cu 4 procent față de anul trecut. S-a înregistrat o creștere de 3 procente în volumul de unități de anvelope care a compensat peste așteptări scăderea vânzărilot în afacerile conexe, în special a celor cu produse chimice. Volumul de unități de anvelope pentru echipare originală a fost cu 8% mai mare. Volumele de anvelope pentru înlocuire au fost și ele mai mari cu 1 procent.

Venitul pe segmentul operațional în cel de-al treilea triemstru al anului 2015, de 323 milioane de dolari, a fost cu 54 de procente îmbunătățit față de anul anterior și un record pentru orice trimestru. Îmbunătățirea a fost în principal determinată de raportul favorabil preț/mix la materiile prime, precum și de acțiunile de reducere a costurilor.

Europa, Orientul Mijlociu și Africa

  T3 9 luni    
(în milioane) 2015 2014 2015 2014
Unități de anvelope 16,2 16,4 46,9 47,7
Vânzări $ 1328 $ 1618 $ 3924 $ 4874
Venitul pe segmentul operațional      154      181      335      408
Marginea pe segmentul operațional 11,6% 11,2% 8,5% 8,4%

Vânzările în cel de-al treilea trimestru al anului 2015 în subsidiara Europa, Orientul Mijlociu și Africa au scăzut cu 18 procente față de anul trecut, la 1,3 miliarde de dolari, în primul rând din cauza tranzacțiilor la un curs de schimb valutar nefavorabil. Vânzările au reflectat de asemenea o scădere de 2 procente a volumului de unități de anvelope. Volumul de unități de anvelope pentru echipare originală a crescut cu 6 procente. Flotele de anvelope pentru înlocuire au scăzut cu 4 procente.

Venitul pe segmentul operațional în cel de-al treilea trimestru al anului 2015 a fost mai jos cu 15 procente față de anul anterior, din cauza tranzacțiilor la un curs de schimb valutar nevaforabil.

 

Asia Pacific

  T3 9 luni    
(în milioane) 2015 2014 2015 2014
Unități de anvelope 6,0 6,0 17,7 17,0
Vânzări $ 458 $ 531 $ 1399 $ 1566
Venitul pe segmentul operațional      72      80      223      221
Marginea pe segmentul operațional 15,7% 15,1% 15,9% 14,1%

Vânzările în cel de-al treilea trimestru în subsidiara Asia Pacific au scăzut cu 14 procente față de aceeași perioadă a anului trecut, la 458 milioane de dolari, în principal din cauza tranzacțiilor la un curs de schimb valutar nefavorabil. Volumele de unități de anvelope s-au plafonat. Volumele de unități de anvelope pentru echipare originală au crescut cu 6 procente. Volumele de unități de anvelope pentru înlocuire au scăzut cu 5 procente.

Venitul pe segmentul operațional în cel de-al treilea trimestru al anului 2015, de 72 milioane de dolari, a fost în scădere cu 10 procente față de aceeași perioadă a anului trecut, în principal din cauza cheltuielor de tip SAG și a tranzacțiilor la un curs de schimb valutar nefavorabil.

America Latină

  T3 9 luni    
(în milioane) 2015 2014 2015 2014
Unități de anvelope 4,7 4,3 13,3 12,7
Vânzări $ 420 $ 451 $ 1195 $ 1362
Venitul pe segmentul operațional      50      49      146      150
Marginea pe segmentul operațional 11,9% 10,9% 12,2% 11%

În timp ce volumele de unități de anvelope în cel de-al treilea trimestru în subsidiara America Latină au crescut cu 8 procente, vânzările au scăzut cu 7 procente, creșterea volumului și raportul favorabil preț/mix au fost depășite de tranzacțiile la un curs de schimb nefavorabil. Flotele de anvelope pentru înlocuire au crescut cu 18 procente. Volumul de unități de anvelope pentru echipare originală a scăzut cu 21 de procente.

Venitul pe segmentul operațional în cel de-al treilea trimestru, de 50 de milioane de dolari, a fost cu 2 procente mai mare față de anul anterior, în primul rând datorită raportului net preț/mix favorabil la materiile prime, care au compensat peste așteptări impactul inflației ridicate.

Venitul operațional în Venezuela a fost de 39 de milioane de doalri, cu 12 milioane mai mult față de cel de-al treilea trimestru al anului 2014. Venitul operațional în cel de-al treilea trimestru al anului 2015 exclude pierderile legate de schimburile la curs pentru bolivarul venezuelean, în valoare de 8 milioane de dolari.

Estimare

Compania și-a reafirmat obiectivele financiare pentru 2015-2016, printre care se numără:

– creșterea venitului pe segmentul operațional cu 10 până la 15 procente pe an;

– un numerar activ anual pozitiv rezultat din operațiuni și,

– o rată ajustată a dobânzii la EBITDAP ratio de la 2.0x la 2.1x.

Dividentul acționarilor comuni

Compania a plătit un divident de 6 cenți per acțiune pe 1 septemrbie 2015. Bordul director a declarat un divident trimestrial de 7 cenți per acțiune plătibil la 1 decembrie 2015 acționarilor care se înregistrează până la 2 noiembrie 2015.

Ca parte a programul anunțat anterior de răscumpărare de acțiuni în valoare de 450 de milioane de dolari, compania a răscumpărat 1 milion de acțiuni pe bursă pentru suma de 30 de milioane de dolari în timpul celui de-al treilea trimestru al anului curent.

Alianță globală

Pe data de 1 octombrie, compania a anunțat că a dizolvat alinața sa globală cu Sumitomo Rubber Industries Ltd., termenii și condițiile tranzacției au fost consistenți cu cei afirmați în 4 iunie 2015, când a fost făcut public acordul.

Sursa: comunicat remis Autostiri.ro

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,317FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,580AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Brașov Amanet Auto-spot_img

Parteneri Autostiri