Goodyear și Juventus au realizat un material video pentru a pune în lumină importanța siguranței atât pentru jucători cât și pentru conducătorii auto
Goodyear și Juventus, care sunt deja într-un parteneriat multi-anual, își unesc forțele din nou pentru a realiza un material video în care apar patru staruri ale echipei Juventus: Anderson Hernanes, Sami Khedira, Norberto Murara Neto și Stefano Sturaro. Anul trecut, aceștia au lansat un material similar, intitulat “Take the road with the right shoes”, prin care se făcea legătura dintre încălțămintea potrivită și anvelopele potrivite.
În noul material video, accentul este din nou pus pe sloganul Goodyear “Made to Feel Good”, care este abordat cu un ton plin de umor, în timp ce se face analogia dintre siguranța pe teren și siguranța pe drum. Juventus este preocupată de siguranța jucătorilor ei, Goodyear este preocupată de siguranța conducătorilor auto. Anvelopele corecte contribuie la asigurarea siguranței, confortului și performanței optime, în special acum când iarna este la orizont.
„Suntem mândri să ne asociem din nou cu un club prestigios precum Juventus, pentru a pune în lumină elementele centrale ale produselor noastre. Siguranța a fost întotdeauna un subiect central pentru Goodyear, după cum se vede și din filmul realizat cu campionii Juventus,” a spus Matteo Castelli, Marketing Consumer Director al Goodyear Dunlop în Italia, citat de autostiri.ro.
Materialul video, realizat în incinta centrului de antrenament Juventus, este disponibil în versiunile de 90 de secunde și de 110 secunde pe YouTube și pe www.goodyear.eu. Parteneriatul dintre Goodyear și Juventus prevede și publicitatea pe canale precum panourile de la marginea terenului, logo-ul pe fundalul de la podium și cooperarea dintre platformele digitale și sociale ale celor două companii.
Sursa si imagine: comunicat transmis Autostiri.ro