Editia din 2015 a EXPO PLAST, cel mai mare targ din industria de mase plastice din Romania, vine cu un concept absolut nou –“360 de grade”, prin care vom aduce impreuna toti reprezentantii industriei de mase plastice: furnizorii de echipamente, cei de materie prima, producatorii de diverse articole de mase plastice si cauciuc, companiile de reciclare, companiile furnizoare sau producatoare de aplicatii pentru aceasta industrie, dar si clientul final.
EXPO PLAST este un eveniment business to business, care se va desfasura in perioada 8 – 11 septembrie, in Pavilionul Central din Romexpo – Bucuresti.
EXPO PLAST 2015 va ofera o platforma unica de business, in care, pe langa toate sectoarele industriei de mase plastice vizate, vom targeta si clientul final – companii din toate domeniile de activitate, care au nevoie de produsele finite (Industria bunurilor de larg consum – FMCG, Industria de Hoteluri, Restaurante si Catering – HoReCa, Industria carnii etc.).
Pentru a avea intreg lantul de distributie al industriei de mase plastice, de la furnizori de echipamente pana la clientul final, vom continua si dezvolta utilizarea instrumentelor inovatoare in organizarea de targuri si expozitii:
► Programul Visitors Call Center. In cadrul programului de contact personalizat, intensificam comunicarea directa cu clientii dumneavoastra printr-o campanie de call-center; echipa noastra dedicata va contacta telefonic specialisti din industria de mase plastice si persoane din top management-ul principalelor firme vizate din industriile conexe – directori generali, CEO sau directori de achizitie – in vederea determinarii acestora de a participa la eveniment.
► Campania de Adwords, implementata pentru prima data in editia de anul trecut a targului si care a avut rezultate foarte bune, prin care atragem exact acei oameni interesati de aceasta industrie; scopul acestei campanii si a tuturor intrumentelor de promovare a targului este acela de a avea un numar cat mai mare de vizitatori.
► Programul “Discount Exclusiv”, prin care vizitatorilor li se ofera discount-uri speciale numai pe perioada targului. Acest instrument are rolul de a atrage vizitatorii specialisti in cele patru zile de targ, dar si de a-I determina sa incheie contracte in aceasta perioada.
► Platforma online Business Match, prin intermediul careia vizitatorii va pot cunoaste mai bine produsele, serviciile si ofertele speciale si care le ofera posibilitatea de a va solicita intalniri fata in fata pe perioada targului.
In premiera la EXPO PLAST 2015, vom pune la dispozitie un Job Corner. Cunoscand foarte bine realitatea de pe piata muncii din industria de mase plastice, in care recrutarea este destul de anevoioasa din cauza lipsei de personal calificat, dorim sa sprijinim acest proces prin reprezentarea atat a cererii, cat si a ofertei de munca prin realizarea unui Job Corner in cadrul EXPO PLAST 2015, in care companiile isi pot prezenta pozitiile de job deschise, iar specialistii isi pot prezenta candidatura. Pentru facilitarea acestui proces si pentru sustinerea acestei industrii, vom crea si o platforma de recrutare online, ce va fi disponibila pe site-ul evenimentului (www.expoplast.ro), in care firmele isi pot posta anunturile de angajare, iar potentialii candidati pot aplica pentru pozitiile deschise.
Incercand sa venim in intampinare atat a companiilor, cat si a celor care lucreaza in aceasta industrie, vom realiza, pentru prima data, Teach & Learn Area, o zona in care, pe parcursul celor patru zile de eveniment, companii din industrie, experti in accesarea de fonduri europene, reprezentanti ai Ministerului Muncii, dar si traineri si formatori de specialisti in industria de mase plastice, vor tine prezentari, vor face demonstratii de noi tehnologii si aplicatii, vor sustine cursuri de pregatire profesionala si workshop-uri tematice si vor dezbate problema fortei de munca necalificata din aceasta industrie, in incercarea de a gasi cele mai bune solutii pentru rezolvarea acesteia.
Autostiri.ro este unul dintre partenerii media EXPO PLAST 2015.