spot_img

Dunlop obtine cel de-al 16-lea titlu in EWC

GMT94 Yamaha obține victoria în cursa de la Oschersleben. Lucas Mahias, încoronat campion mondial

Echipa Suzuki Endurance Racing Team (SERT) a teminat cursa de 8 ore de la Oschersleben pe locul al doilea, obținând suficiente puncte pentru a lua titlul din 2016, cel de-al cinsprezecelea titlu mondial pentru echipă. Acesta este al 11-lea titlu pentru combinația SERT/Dunlop și al 16-lea titlu pentru Dunlop din 1994 încoace.

Echipa GMT94  este cea care a câștigat cursa cu doar 21 de secunde după 8 ore de cursă și după opt pit-stop-uri. Cu echipare Yamaha, aceasta a fost singura echipă care a câștigat mai mult decât un singur eveniment în acest sezon, dar aceasta nu a fost suficient pentru a se clasa prima în clasament, ci doar a doua la o distanță de doar un punct de prima clasată.

Cursa din Germania a fost o luptă strânsă, cu ultimele două ore derulate în sprint între cele două echipe de top. În ultimele 45 de minute cei din perechea Suzuki și Yamaha au fost separați de mai puțin de 0,5 secunde, după ce au parcurs tur după tur cu timpi similari, în ciuda faptului că SERT avea nevoie doar de locul doi pentru a câștiga campionatul.

Echipa privată echipată cu Dunlop, Team April Moto Motors Events, a început cursa conducând în clasamente, dar un incident de la începutul cursei a făcut dificilă obținerea de puncte pentru trofeu, terminând cursa doar pe trei. Honda Endurance Racing a trecut linia pe patru, consolidând poziția a patra în campionat și intrând în top patru echipe Dunlop din această competiție.

Lucas Mahias a devenit Campionul Mondial 2016. El a concurat cu un R2CL la Le Mans, terminând pe trei, înainte de a se alătura echipei GMT94 Yamaha pentru finalul sezonului unde a înscris puncte pentru obținerea a două victorii în Portugalia și în Germania și un podium la Suzuka. Toate punctele marcate au fost obținute cu echipare DUNLOP.

Echipa PAM-Racing a câștigat premiul de 10.000 de euro în competiția Dunlop Independent Trophy în cursa de la Oschersleben, după ce a terminat pe doi în clasa Superstock. Aceasta a fost urmărită până la linia de sosire de Tati Team Beaujolais Racing și AM Moto Racing Competition, echipe care și-au adjudecat și ele premiul în bani în Dunlop Independent Trophy.

Echipele Dunlop au fost, totuși, în imposibilitate de a câștiga titlul în Superstock Endurance World Cup după ce cei de la Voelpker NRT48 by Schubert-Motors, care au condus până în finală, au fost nevoiți să se retragă după un accident cauzat de o pată de ulei. Cinci din primele șase echipe din clasamentul World Cup au concurat pe anvelope Dunlop.

Roland Wozniak, International Event Manager, Dunlop Motorsport

“După 52 de ore de cursă disputată pentru obținerea titlului, a fost ceva incredibil să vedem o luptă atât de strânsă dusă în ultimele ore. Condițiile de pistă încinsă s-au potrivit perfect noului nostru compus soft. Trebuie să mulțumim tuturor echipelor noastre pentru acest extraordinar sezon de curse. Cu noul sezon care va începe în septembrie, nu avem prea mult timp de așteptat. SERT și GMT94 Yamaha au terminat cursa cu un final strâns la puncte, arătând cât de puternică este această competiție. Această competiție este cea care ne motivează să dezvoltăm anvelope mai bune în fiecare an și așteptăm cu nerăbdare să înceapă lupta pentru următorul campionat, luna viitoare la Bol d’Or.”

Sursa si imagini: comunicat remis Autostiri.ro

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,333FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,460AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Brașov Amanet Auto-spot_img

Parteneri Autostiri