Saptamana aceasta echipa BMW a efectuat teste cu noul M3 DTM pe circuitul portughez, Estoril. Testele s-au desfasurat pe durata a trei zile: marti, miercuri si joi. Toti pilotii BMW DTM au fost prezenti la aceasta seisiune in frunte cu Andy Priaulx, urmat de Augusto Farfus, Bruno Spengler, Martin Tomczyk, Dirk Werner si Marco Wittmann, acesta din urma inlocuidu-l pe Joey Hand, care a trebuit sa fie present la Sebring unde echipa BMW RLL face ultimele pregatiri in vederea noului sezon American “Le Mans”.
Astazi va prezentam declaratiile pilotilor si ce-a a Directorului BMW Motorsport, Jens Marquardt.
Jens Marquardt: “Fiecare test este extreme de important pentru noi, mai ales ca ne apropiem cu pasi repezi de termenul limita al omologarii vehiculelor. Un alt lucru pe il vizam este acela de a imbunatatii performantele masinii si cu siguranta mai avem de lucrat la acest capitol. In concluzie ne-am bucurat de 3 zile positive de teste aici la Estoril.”
Bruno Spengler (BMW Team Schnitzer): “Consider ca am facut un pas important in dezvoltarea masinii, am putut testa multe lucruri si deasemeni am avut ocazia sa invatam lucruri noi despre masina. Cu alte cuvinte am atins scopul acestei sesiuni de teste.”
Andy Priaulx (BMW Team RBM) : “Conditiile meteo nu au fost ideale, vantul a suflat cu putere in prima zi, cel putin pista a fost uscata, lucru ce ne-a permis sa progresam in vederea gasirii unei setari ideale a masini pentru uscat. Ultima data am alergat pe acest circuit in 2008, iar acum a fost distractive sa revin aici cu noul M3 DTM. Estoril este un circuit excellent cu multe viraje care iti pun la incercare talentul de pilot.”
Martin Tomczyk (BMW Team RMG): “Vantul a fost cam puternic si este posibil sa fi distorsionat putin rezultatul final al testului, din motivul ca isi schimba tot timpul directia. Cu toate acestea am reusit sa terminam cu bine ce ne-am propus. A fost frumos faptul ca toate cele trei echipe de uzina au efectuat testele impreuna.”
Pe durata celor trei zile de teste pilotii au parcurs un numar total de 969 de tururi, totalizand ceva mai bine de 4000 de km.