Noua maşină mică de la Eisenach, Germania, impresionează prin design, varietate și tehnologie
Rüsselsheim. La doar o săptămână de la lansarea de piaţă a Opel ADAM, comenzile din întreaga Europă pentru modelul șic şi urban au depășit deja 20.000 de unităţi, cele mai multe dintre ele fiind plasate în Germania.
Dr. Thomas Sedran, Președinte Adjunct al Consiliului de Administrație Opel, consideră că „este un debut remarcabil pentru noua maşină mică lifestye de la Eisenach – mai ales că lansarea de piaţă pentru mai multe ţări europene încă nu a avut loc. ADAM declanşează emoție și este un nou ambasador popular pentru brandul nostru.” citat de Opel Romania.
Povestea de succes a ADAM a început la premiera mondială de la Salonul Auto de la Paris, în octombrie 2012. Chiar din acea etapă, cititorii Auto Zeitung au ales ADAM drept “City Car Number One” la Auto Trophy. În revista “Auto Motor und Sport” sondajul „Cele mai bune modele din 2013” a plasat micul Opel înaintea tuturor concurenților direcți în segmentul lifestyle.
Unul dintre plusurile majore ale lui ADAM este diversitatea. Nu există nici o altă maşină din clasă sa care să poată oferi mai mult de 61.000 variante pentru exterior şi aproape 82.000 de interior – de la o selecție vastă de culori și jante până la detalii speciale. Dr. Sedran: „Oricine comandă astăzi un ADAM poate fi destul de sigur că nu va vedea o mașină identică. Aproape fiecare ADAM va fi unic.”
Caracteristicile inteligente și accesibile atrag, de asemenea, atenția cumpărătorilor. Sistemul de infotainment IntelliLink face ADAM cea mai conectată maşină mică, întrucât integrează smartphone-ul proprietarului (Apple iOS și Android) în vehicul. În curând va fi disponibil cu inovatorul software Apple de recunoaștere vocală Siri Eyes Free. Modelul lifestyle oferă o selecție spectaculoasă de inovații care până în prezent au fost familiare doar în clasele superioare, atunci când erau disponibile. Unice în segment sunt, de exemplu, un sistem de ultimă generaţie Park Assist, volan încălzit, Side Blind Spot Alert şi sistemul FlexFix exclusiv de la Opel, de transport biciclete complet integrat.
Din 2012 în 2016 Opel va introduce pe piață un total de 23 de vehicule și 13 motoare noi
Opel continuă ofensiva de modele de miliarde de euro. Următorul nou venit, elegantul model decapotabil Cascada, este deja la linia de start și va fi la dealeri în prima jumătate a acestui an. Din 2012 în 2016 Opel va introduce pe piață un total de 23 de vehicule și 13 motoare noi.
Sursa si imagine: Opel Romania