Dublul campion naţional de raliuri, Dan Gîrtofan, a început un nou proiect în 2012
Dublul campion naţional de raliuri, Dan Gîrtofan, a început un nou proiect în 2012. După mai mulţi ani în care a fost fidel mărcii Subaru, Giri a decis că e timpul să facă o schimbare, astfel că va lua startul pe o supermaşină în Campionatul Naţional de Raliuri 2012, SKODA FABIA S2000 şi alături de o noua echipă, SKODA România Motorsport.
Skoda S 2000 un bolid competitiv la nivel mondial
Noul bolid al lui Dan Gîrtofan este unul foarte competitiv la nivel mondial. Este suficient să amintim doar că a dominat clar IRC (International Rally Challenge) în ultimii 2 ani, în care a obţinut tot atâtea titluri, iar lucrurile stau la fel şi după primele runde din 2012, pentru a vă face o idee legată de maşină. Nu trebuie uitată nici victoria din SWRC, întrecere parte a WRC (World Rally Championship).
Maşina lui Giri a aparţinut norvegianului Eyvind Brynildsen, care a alergat cu ea atât în IRC, cât şi în WRC şi în campionatul din ţara sa natală.
Specificatii tehnice Skoda S 2000
Motor – 1996 cmc în 4 cilindriiPutere – 265 cp / 8250 rotaţii pe minutCuplu maxim – 245 Nm / 7250 rotaţii pe minutTracţiune – 4×4
Transmisie – cutie secvenţială cu 6 rapoarte si 2 diferenţiale mecanice
Lungime – 3992 mm
Lăţime – 1820 mm
Ampatament – 2486 mm
Greutate – 1200 kg