spot_img

Dacia Revival la Trofeul Râșnov 2022

Prima etapa a sezonului, din cadrul Campionatului National de Viteza in Coasta, desfasurata pe traseul montan de la Rasnov, a coincis cu prezenta Dacia Revival, la al doilea eveniment al weekend-ului, competitie care a “beneficiat”, de aceleasi conditii vitrege ale vremii. Din pacate, fata de alte etape  unde prezenta marcii noastre istorice ,era mult mai evidenta , de aceasta data, doar 4 modele Dacia au aparut pe traseu.

Doi dintre pilotii prezenti la “viteza pe circuit”, Mihai Alexandrescu si Gabriel Conduris ,au venit si la “viteza in coasta”,  ceilalti doi fiind braileanul Valentin Nemtanu – Dacia 1310 TLX si brasoveanul Robert Adam- Dacia 1410 Sport.

Daca in ziua de sambata, a recunoasterilor si antrenamentelor,  a plouat aproape incontinuu, iar din aceasta cauza au existat cateva iesiri in decor (masini de la alte clase, nu Dacia Revival), iata ca in ziua de duminica ploaia s-a oprit, iar spectatorii si-au facut aparitia pe marginea traseului, in numar si mai mare.

La finalul zilei, acelasi Mihai Alexandrescu, castigator cu o zi in urma, pe Transilvania MotorRing, reuseste sa obtina victoria la Dacia Revial,  la  grupa 2 si la  A2+B2. Totodata, titratul pilot, urca pe pozitia secunda la Open istorice si grupa I2. Pozitia secunda la Dacia Revival, revine simpaticului Robert Adam, pe modelul 1410 Sport, care isi adjudeca locul 1 la grupa Evo si locul 3 la Open Istorice.

Gabriel Conduris urca pe ultima treapta a podiumului la Dacia Revival si locul 1, la gr. 1, plus pozitia a patra la Open Istorice.   Dacia azurie a veteranului Valentin Nemtanu, reuseste locul al doilea la grupele 1 si A2+B2, locul 3 la I2, si pozitiile 4 la Dacia Revival, respectiv 5 la Open Istorice.

Si daca, cei care au participat pe Transilvania MotorRing, ne-au impartasit experienta lor, iata ca a venit momentul ca si participantii de la Rasnov, sa expuna in cateva cuvinte , trairea primei runde CNVC, a sezonului 2022.

Robert Adam: “Va salut cu drag pe toti impatimitii de motorsport si nu numai! O etapa la care mi-am dorit mult sa particip si era sa n-o mai fac ,din cauza unei probleme emotionale, trecerea in nefiinta a nasei mele de botez, cu doar doua zile inaintea concursului.  Nasa, impreuna cu tatal meu, au fost oamenii  care mi-au sprijinit pasiunea pentru motorsport, iar acum, indemnat de Sergiu ,fiul nasei , care mi-a spus ca ea ar fi vrut ca eu sa fiu pe podium, am participat  si am castigat cateva cupe, pe care le dedic memoriei sale.

Pregatirile au inceput cam cu o saptamana inainte, iar singura schimbare, fata de configuratia de la Poiana, a fost montarea unei punti spate, prevazuta cu discuri de frana, primita cadou de la Gabriel Miclausu, caruia ii multumesc si pe aceasta cale.

De alte “vitamine” nu am avut timp, dar sper ca pe parcursul acestui an ,sa aduc imbunatatiri substantiale. Mai multe nu spun, sa las adversarii in suspans. Glumesc,evident! In prima zi am facut doar prima si ultima urcare, dar am fost impresionat de multimea spectatorilor prezenti pe marginera traseului. (Oameni dragi, sunteti minunati!).

Duminica am pornit mai increzator, dar in prima mansa de concurs am facut o greseala tactica  din cauza unei neintelegeri dintre mine si arbitrul de start,  neintelegere care poate ,m-a costat victoria la general. Am cerut 45 de sec. intre mine si dl. Nemtanu, concurentul dinaintea mea, pentru a nu-l mai ajunge din urma pe traseu. Am crezut ca am primit acel timp suplimentar, dar s-a dovedit ca nu a fost asa.

Tin sa multumesc oamenilor deosebiti, cu ajutorul carora am participat la aceasta etapa: sotia mea Adina Adam, socrul meu Jeno Szasz, Bogdan Vlad, Sergiu Stretea, Ionita Adrian, Bogdan Barbatu, Catalin Pavel , Daniel Hobincu, Razvan Potocean,Viorel Lambrino impreuna cu Cristii de la “directii”, d-ului tinichigiu (nu i-am retiinut numele) si organizatorilor ,spectatorilor, fotografilor si tuturor celor care au contribuit la desfasurarea acestei etape minunate””.

Valentin Nemtanu: “O etapa grea , pe o vreme potrivnica, dar cu destule masini la start, 76. La istorice ,am avut o premiera absoluta si anume prezenta la start a unul Olcit Club TTS, pilotat de Constantin Constantin, care din pacate a trebuit sa se retraga din cauza unor probleme tehnice. Tot la istorice ,am consemnat iesirea in décor al lui Petru Constantinescu cu al sau superb Opel Kadett si abandonul lui, precum si retragerea cu o supapa defecta ,a Mini-ului pilotat de Bogdan Barbatu. In ziua de sambata ,am avut probleme cu aprinderea, dar am urcat cu stoicism in toate cele patru manse.

Duminica, am consemnat prezenta a inca doi participanti la Dacia Revival si neintelegerea dintre starter si Adam, problema care ar fi putut schimba clasamentul la General. Sa mai amintim ca masina lui Conduris si a mea, au fost revopsite pentru acest sezon”.

Chiar daca participarea modelelor istorice Dacia la acest eveniment , a fost una cu putine masini , sa nu uitam ca este abia inceputul sezonului, iar multi piloti inca pregatesc materialul de concurs.

Urmatoarea runda a Campionatului National de Viteza in Coasta, unde elegantele “doamne” vor participa, este etapa de la Resita, pe superbul traseu de pe Valea Domanului.

Credit foto: Ilie – Marius Boboaca

 

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -spot_img
15,357FaniÎmi place
700CititoriConectați-vă
1,110AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -spot_img
- Partener – GT Auto Club Sportiv -spot_img

Parteneri Autostiri