Preocupată să îmbunătățească permanent calitatea serviciilor oferite clienților săi, Dacia s-a angajat într-un amplu demers de modernizare a rețelei sale comerciale din România.
Obiectivul urmărit este acela de a face ca showroom-urile Dacia să devină cât mai primitoare și mai bine adaptate la așteptările clienților.
Din iunie 2014 până în decembrie 2015, 40 de showroom-uri au fost deja reamenajate și aduse la noul standard, cunoscut sub numele de « Dacia Evolution + »
Aceasta reprezintă mai mult de 50% din întreaga rețea Dacia. Investiția realizată depășește 500 000 de Euro.
Noul concept de showroom aduce nu doar o evoluție importantă a ambianței din interiorul spațiilor de expunere a vehiculelor, ci și o îmbunătățire a condițiilor de primire a clienților.
Mobilierul nou, modern, prezența unei zone de tip lounge și a unui spațiu pentru copii, prezentarea detaliată și accesibilă a serviciilor propuse și a diferitelor oferte de finanțare, sunt tot atâtea elemente destinate să asigure o interacțiune mai profesionistă și mai eficientă cu clienții. Noutățile gamei Dacia sunt mai bine puse în valoare iar accesul clienților la informații are loc într-o atmosferă caldă, primitoare.
La rândul lor, atelierele service dispun de acum de o zonă dedicată primirii clienților în timpul recepției vehiculelor. Utilizarea tabletelor pentru redactarea documentelor de recepție și de livrare a vehiculelor în service, precum și prezentarea dinamică a ofertelor în vigoare pe ecrane LCD, asigură o prețioasă economie de timp pentru clienți.
Vastul șantier de modernizare demarat în 2014 va continua și anul următor, astfel încât la începutul anului 2017 întreaga rețea de showroom-uri a mărcii să fie adusă la noul standard « Dacia Evolution + ».
VIA: Dacia Romania