Cristian Crainiceanu este noul director al Policolor Automotive

| 6 februarie 2015 | 0 Comments
Cristian Crainiceanu

Cristian Crainiceanu

Cristian Crăiniceanu a preluat funcția de director divizie Policolor Automotive

Cristian Crăiniceanu a preluat, din luna ianuarie, funcția de director al diviziei POLICOLOR AUTOMOTIVE, poziție din care gestionează strategia de dezvoltare a diviziei de vopseluri auto a grupului Policolor-Orgachim.

Acestaîl inlocuiește în funcție pe Bogdan Jambori, care a devenit Director de Dezvoltare Produs al Policolor Automotive.

Cristian Crainiceanu va implementa politicile comerciale ale grupului la nivelul diviziei și va coordona operațiunile și activitățile de vânzări ale singurului producător local de lacuri și vopsele autorefinish.

Intrarea în echipa Policolor constituie deopotrivă o onoare și o provocare. Mă onorează încrederea și mandatul dat de top-managementul Policolor, unul dintre cele mai longevive branduri românești. Provocarea vine în principal din faptul că în domeniul auto trebuie să ieși constant din zona de confort și să inovezi pentru a consolida fidelitatea consumatorilor față de produsele tale, a declarat Cristian Crăiniceanu, citat de Autostiri.ro.

Policolor Automotive, cu o cotă de 38% din volumul pieței de lacuri și vopsele pentru autorefinish din România, are în derulare un proiect de investiții în valoare de circa 6 milioane de euro pentru construcția unei noi fabrici. Proiectul va fi implementat în urmatorii doi ani, odată cu relocarea activităților din Bd. Theodor Pallady.

Absolvent al Facultății de Mecanică Fină din cadrul Universității Politehnica București și al programului Executive MBA al Kennesaw State University, Cristian Crăiniceanu are o experiență profesională de peste 17 ani în marketing și managementul vânzărilor în industria bunurilor de consum(FMCG).

Noul director al Policolor Automotive a implementat strategii de vânzări și marketing la nivel național sau la nivel de grup pentru multinaționale precum Quadrant Amroq Beverages, Interbrew (ulterior Inbev) sau Kotanyi România. A făcut parte din grupul de lucru care a realizat prima standardizare a politicilor comerciale în Europa Centrală și de Est ale gigantului Interbrew și a participat la negocierile la nivel mondial ale grupuluii cu marile lanțuri de retail, precum Metro, Carrefour sau Rewe. Din poziția de country manager al Kotanyi România a construit și consolidat strategia de dezvoltare a companiei în piața locală.

Sursa si imagine: comunicat remis Autostiri.ro


Tags: , , , , , ,

Category: News, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Arta camuflajului

Menținerea suspansului până la momentul premierei. Camuflajul: de la rolul funcțional, la artă.

Închide