spot_img

Competitii Drag Racing – Drift & Tuning Show

Daca in perioada urmatoare pasii va vor duce in urmatoarele localitati: Brasov, Baia Mare, Floreni, Covasna,Tulcea, va invitam la competitiile care se vor desfasura potrivit regulamentelor proprii stabilite de organizatori.

1. Campionatul National de Accelerare 402m Etapa 3 Brasov, 17 – 18 august

Organizatori: Asociatia Romana de Drift ; DragRacing Events.

Programul evenimenimentului :

SAMBATA 17 august – ora 13.00 – ora 20.00 – sesiune de calificari

DUMINICA 18 august – ora 12.00 – ora 16.00 – sesiune de calificari
– ora 16.00 – ora 19.30 – finale

suprafata de concurs
– 2 benzi netratate(suprafata – asfalt)

Taxa de participare:
– Categoria Street :
– 100 ron ( fara premii in bani )
– 150 ron ( cu premii in bani)
– Categoria Profi :
– 150 ron ( fara premii in bani)
– 200 ron ( cu premii in bani )

Nota :
– Premiile in bani se reporteaza in felul urmator ( locul I – 50% , locul II – 30% , locul III – 20 % din fondul de premiere special dedicat premiilor in bani , adica din cei 50 lei suplimentari ce se strang)

– Intrare public: LIBERA

pentru orice nelamuri puteti contacta organizatorii la adresa de mail : inscrieri@dragracing.ro

Grupe de participare categoria STREET

S1
– pina la 1590 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
– pina la 1000 cmc supraalimentat , tractiune fata FWD si spate RWD
– pina la 1500 cmc diesel , tractiune fata FWD si spate RWD

S2
– intre 1591 cmc si 2200 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
– intre 1001 cmc si 1399 cmc supraalimentat ,tractiune fata FWD si spate RWD
– intre 1501 cmc si 1700 cmc diesel , tractiune fata FWD si spate RWD

S3
– intre 2201 cmc si 2980 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
– intre 1400 cmc si 1600 cmc supraalimentat , tractiune fata FWD si spate RWD

S4
– intre 2981 cmc si 3800 cmc , NA , tractiune fata FWD si spate RWD
– intre 1601 cmc si 2550 cmc supraalimentat , tractiune FWD
– intre 1601 cmc si 2200 cmc supraalimentat , tractiune RWD

S5
– peste 3801 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
– intre 2201 cmc si 3300 cmc supraalimentat tractiune RWD
– peste 2551 cmc supraalimentat , tractiune FWD

S6
– pina la 2800 cmc supraalimentat tractiune AWD
– pina la 4200 cmc NA , tractiune AWD
– peste 3301 cmc supraalimentat , tractiune RWD

S7
– peste 2801 cmc , supraalimentat , tractiune AWD
– peste 4201 cmc , NA , tractiune AWD

S8
– intre 1701 si 2200 cmc diesel FWD,RWD,AWD

S9
– peste 2201 cmc diesel FWD,RWD,AWD

Grupe de participare categoria PROFI(* -obligatoriu costum de protectie complet)

AP1 – pina la 1600 cmc supraalimentat FWD
– pina 3000 aspirat RWD,FWD

AP2 – intre 1600 si 3000 supraalimentat FWD
– intre 3000 si 4200 aspirat FWD,RWD

AP3 – sub 2500 supra alimentat RWD sau AWD
– peste 4200 aspirat FWD,RWD
– peste 3000 supraalimentat FWD

AP4 – peste 2500 supra alimentat RWD sau AWD

AP5 – diesel

2. VEIDEC Racing Unleashed, Baia Mare, 24 – 25 august 2013

Asociatia Tineri Pentru Tine Maramures si VEIDEC Romania au placerea de a va invita in data de 24.08.2013 – 25.08 2013 in incinta Aeroportului International Baia Mare pentru o doza de adrenalina, cai putere dezlantuiti, cauciucuri arse, masini tunate, tombole cu premii si multe alte surprize in cadrul evenimentului de Drag, Drift & Tuning Show de cea mai mare amploare desfasurat in Maramures.

Program eveniment VEIDEC Racing Unleashed

Sambata 24.08.2013:

-09:00 –Primire si inscriere concurenti;
-10:00 – Deschidere oficiala a evenimentului;
-10:15 – 12:30 – Sesiune calificari Auto;
-12:30 – 13:45 – Sesiune calificari Moto;
-14:00 – Drift Show;
-14:30 – Moto Show;
-15:00 – 16:15 – Sesiune calificari Moto;
-16:15 – 18:30 – Sesiune calificari Auto;
-18:30 – Moto Show;
-19:00 – Drift Show/ Drift Taxi;
-19:30 – Anuntarea rezultatelor;
-22:00 – After Party Club Arena (Mall Gold Plaza).

Duminica 25.08.2013:

-10:00 – 11:15 – Sesiune calificari Auto
-11:15 – 12:00 – Sesiune calificari Moto;
-12:00 – 12:30 – Sferturi Moto;
-12:30 – 13:15 – Sferturi Auto
-13:30 – 14:30 – Drift Show / Drift Taxi;
-14:30 – 15:00– Moto Show;
-15:15 – 15:45 – Semifinale Auto;
-15:45 – 16:00 – Semifinale Moto;
-16:15 – 16:45 – Moto Show;
-16:45 – 17:30 – Drift Show;
-17:45 – 18:00 – Finale Moto;
-18:00 – 18:15 – Finale Auto;
-18:30 – 19:30 – Festivitate premiere;
-19:30 – Inchiderea evenimentului

*Nota: Acest program este orientativ si poate suferi mici modificari in functie de numarul concurentilor inscrisi pentru eveniment.
Inscrierile participantilor se vor efectua pana in 25.08.2013 cel tarziu ora 10:00.

3. Cursa de accelerare Floreni, editia a 4-a, 24 – 25 august 2013

Pe data de 24-25 august 2013, pe Aerodrumul Floreni se vor organiza deja traditionalele curse de accelerare.

Taxa:
– 50 lei/masina participare
– 10 lei/pesoana/zi
Nu platesc copii insotiti de parinti si batrinii !

Regulament Cursa Accelerare Floreni, Vatra Dornei

Concurs de accelerare

Introducere
Editia a IV-a a concursului de accelerare Floreni se desfasoara in conformitate cu prevederile prezentului regulament elaborat de A.C.S. Crazy Drivers Romania, cuprinzand idei din regulamentele folosite in mod oficial.
Orice modificare adusă prezentului regulament va fi comunicata concurentilor.

Condiţii de participare
Concurentii trebuie sa poseda permis de conducere si sa aiba minim un an vechime.

Inscrieri
Prin semnarea cererii de înscriere, concurentii scutesc pe oficiali,arbitrii si organizator sau reprezentantii acestora si pe fiecare dintre ei in parte, de orice responsabilitate în legătură cu acţiunile, taxele, cheltuielile, revendicările şi reclamaţiile referitoare la răniri mortale sau altele, porvenite sau rezultate prin inscrierea sau participarea sa la competitii.

Verificari administrative
Fiecare concurent participa sub propria responsabilitate.
Orice persoană care doreşte să participe, trebuie să depună la secretariatul concursului cererea de înscriere individuală, permis de conducere, certificatul de inmatriculare al automobilului.
Un concurent nu poate fi inlocuit si nu are voie sa paraseasca masina in timpul competitiei. Este interzis prezenta altor persoane in masina.

Automobile admise
Verificarea si încadrarea pe grupe a automobilelor este efectuată de către comisia tehnică al concursului.
Dacă un automobil nu este conform cu cele declarate la înscriere sau este găsit din punct de vedere tehnic necorespunzător, sau în timpul concursului, i se refuză startul, taxa de înscriere fiind reţinută de organizator.

Parc închis
Automobilele incepand de la verificari administrative si pana la festivitatea de premiere sunt în regim de parc închis şi se interzice sub sancţionarea cu excluderea, executarea oricarei fel de reparatii (fara acordul organizatorilor), părăsirea parcului fără aprobare sau depăşirea vitezei maxime de 10km/h.

Traseul de concurs
Lungimea traseului este 650 m, cu o latime de 25 m, acoperit cu beton.
Are doua parti: zona de accelerare si zona de franare cu o lungime totala de 300 m. Linia de mijloc si cele laterale ale traseului se vor marca cu conuri.

Asigurare
Organizatorul nu are nici o obligatie fata de competitori pentru daunele produse lor sau automobilelor de competitie.

Excludere din concurs
Este exclus din concurs cel care:
1 trecere pe o alta banda de accelerare
2 intenţionat pereclitează viaţa altora sau încearcă să producă pagube materiale
3 masina nu corespunde regulamentului particular
4 nu se prezintă la timpul de start
5 atitudine nesportiva
6 în orice situaţie deosebită in functie de decizia organizatorilor
Concurenţii excluşi nu primesc înapoi taxa de înscriere.

Categora Street

Grupa S1
sub 1590 cmc (inclusiv) aspirat FWD si RWD
sub 1000 cmc (inclusiv) supraalimentat FWD si RWD
sub 1500 cmc (inclusiv) diesel FWD si RWD

Grupa S2
intre 1591 si 2200 cmc aspirat, FWD si RWD
intre 1001 si 1399 cmc supraalimentat, FWD si RWD
intre 1501 si 1700 cmc diesel, FWD si RWD

Grupa S3
intre 2201 si 2980 cmc aspirat, FWD si RWD
intre 1400 si 1600 cmc supraalimentat, FWD si RWD

Grupa S4
intre 2981 si 3800 cmc aspirat, RWD si FWD
intre 1601 si 2550 cmc supraalimentat FWD
intre 1601 si 2200 cmc supraalimentat RWD

Grupa S5
peste 3801 cmc aspirat, FWD si RWD
peste 2551 cmc supraalimentat FWD
intre 2201 si 3300 cmc supraalimentat RWD

Grupa S6
pana la 2800 cmc supraalimentat AWD
pana la 4200 cmc aspirat AWD
peste 3301 cmc supraalimentat RWD

Grupa S7
peste 2801 cmc supraalimentat AWD
peste 4201 cmc aspirat AWD

Grupa S8
intre 1701 si 2000 cmc diesel FWD, RWD si AWD

Grupa S9
peste 2001 cmc diesel FWD, RWD si AWD

Combustibilul permis este doar cel din comert – motorina sau biodiesel.

Regulile generale ale categoriei Street
· Se incadreaza in categoria Street acele autovehicule care au fost produse in serie si se pot/puteau achizitiona din comert.
· Nu este permisa schimbarea pozitiei motorului fata de cea originala.
· Masina poate fi dotata exclusiv cu motorul original. Exceptie face situatia in care noua motorizare a fost inscrisa in talonul masinii sau este declarata la inscrierea participantului, dar numai daca dispunerea motorului
corespunde cu cea de origine, respectiv longitudinala sau transversala.
· Este permisa modificarea motorului, transmisiei si a sistemului de evacuare. Cilindreea motorului poate fi marita pana la maxim cota R2, acest lucru nu schimba incadrarea in grupa chiar daca prin aceasta se depaseste limita de cilindree pentru grupa respectiva.
Se admite modificarea cilindreei originale prin folosirea altor componente interne (stroker kit) cu mentiunea ca daca prin aceasta se depaseste limita de cilindree pentru grupa respectiva, masina va fi incadrata in grupa corespunzatoare noii cilindree. Nu se admite marirea cilindreei prin folosirea altor componente interne (stroker kit). Nu se admite dotarea ulterioara cu sisteme de admisie fortata (turbo/compresor) decat daca noua putere a motorului este trecuta in documentele masinii, acest lucru ridicand cu o grupa incadrarea masinii. Sistemul de evacuare trebuie sa aiba terminatia in locul prevazut original.
· Usurarea masinii este permisa prin schimbarea unui singur element metalic de caroserie (portbagaj, capota etc). Masina trebuie sa dispuna de minim scaunele din fata, sport sau normale, geamurile nu pot fi inlocuite cu altele din plastic. Elementele de siguranta prevazute de codul rutier trebuie de asemenea sa existe. Sunt permise evazari, adaugiri pt tuning vizual.
· Masina trebuie sa dispuna de certificat de inmatriculare valabil.
· Este permisa urcarea cu o grupa mai sus.
· Nu e permisa folosirea de roti de rezerva subtiri!
· Anvelopele permise sunt doar cele de strada, cu simbol E, (incluzând şi modelele de semi-competitie, de ex. Yokohama A048 sau Toyo R88 respectiv anvelopele de strada simbol D.O.T. de mai jos: Mickey Thompson: Sportsman, BFGoodrich : g-Force Super Sport A/S, BFGoodrich : g-Force T/A KDW, BFGoodrich : g-force Sport, BFGoodrich : Radial T/A , Cooper Cobra GT, Hoosier : Pro Street, GoodYear : Eagle GT II, GoodYear : Coker Pro Trac, General Tires
De asemenea pe fiecare axa trebuie sa existe anvelope si jante de dimensiunea minima cea omologata pentru tipul de caroserie, respectiv pe toata suprafata de rulare a anvelopei trebuie sa existe profil de minim 2mm adancime.

Sistemul de masurare
Benzile de concurs:
Cursele permit de fiecare data startul a doi concurenti. Cele doua benzi de concurs beneficiaza de start comun. Finalul se puncteaza individual conform regulii 2 din 3. Atingerea cu roata sau traversarea liniei de separare a benzilor sau de demarcare a marginii pistei duce la anularea cursei respective pentru concurentul in cauza.

Semaforul
Semaforul de start ofera functiile necesare pentru alinierea la start si alegerea corecta a momentului startului. Pe baza aprinderii succesive a lampilor, lumina verde va semnaliza momentul startului.

Numere de concurs
Fiecare participant este obligat sa aiba pe parbrizul din fata numere de concurs asigurat de organizator.

Reclamatii
Termenul limita de depunere a reclamaţiilor împotriva rezultatelor va fi de 15 min. după afişarea rezultatelor provizorii. Taxa pentru reclamaţie este 200 lei si va fi plătita la depunerea reclamaţiei, daca reclamaţia va fi favorabil atunci taxa va fi returnata.

Premierea
Se premiaza primii trei clasati pe categorii constituite.

4. Concurs de accelerare “Speed Racing” oras Covasna, 08 septembrie 2013

Concursul de accelerare pe 201m, se desfasoara in conformitate cu prezentul regulament particular
 
Program
Inceperea inscrieri:                ora: 11:00
Inchiderea inscrierilor:          ora: 12:30
Verificari tehnice:                    ora: 12:00
Antrenamente:                        intre orele: 13:00-14:00
Calificari:                                  intre orele: 14:00-16:00
Manse de concurs                  intre orele: 16:30-17:30
Festivitate de premiere          la ora 18:00 pe scena centrala din oras
Dispozitii generale
Secretariatul concursului: Covasna, str. M. Eminescu (vizavi de Spitalul Cardiologic)
Verificarea tehnica: Covasna, str. M. Eminescu
Parc trailere: Covasna, str. M. Eminescu – parcarea auto
Organizator:
Club Auto Crono – Sf. Gheorghe
Tel: 0740-944841, 0728-317443
Pagina de Web: www.autocrono.ro
Cu sprijinul: Primaria Covasna, Domahazi Janos
 Traseu: Lungime 201m, latime 6m, acoperit cu asfalt
Automobile admise
Categoria S1 Motor cu aspiratie sub 1500 cmc – tractiune FWD, RWD, Diesel
Categoria S2 Motor cu aspiratie intre 1501-1800 cmc – tractiune FWD, RWD, Diesel
Categoria S3 Motor cu aspiratie intre 1801-2500 cmc – tractiune FWD, RWD
Categoria S4 Motor cu aspiratie intre 2501-3800 cmc– tractiune FWD, RWD
Categoria S5 Motor cu aspiratie peste 3800 cmc– tractiune FWD, RWD
Categoria S6 AWD – tractiune integrala
Categoria S7 Diesel – FWD, RWD si AWD
Cilindreea la motoarele turbo se calculeaza: cilindreea x 1.7
Specificatii: FWD –tractiune fata, RWD – tractiune spate, AWD- tractiune integrala
Condiţii de participare
Participarea este deschisă tuturor conducătorilor auto amatori, care posedă carnet de conducere categoria B.
Inscrieri
Taxa de înscriere: 60 RON
 
Desfasurare
Fiecare concurent are la dispozitie 2 manse de calificari.
Pe baza timpiilor realizati pe categorii, primii patru se califica pentru mansele finale.
Mansele finale se vor desfasura prin eliminare directa: 1-4; 2-3.
Clasamente
Vor fi intocmite clasamente pe categorii
Premierea
Festivitatea de premiere: ora 18:00 pe scena centrala din oras
Se premiaza primii trei clasati pe categorii.

5. Drag Racing Tulcea, 21 – 22 septembrie 2013

Programul evenimenimentului Drag Racing Tulcea:

sambata 21 septembrie – ora 10.00 – ora 19.00 – sesiune de calificari
duminica 22 septembrie – ora 10.00 – ora 15.00 – sesiune de calificari
– ora 15.30 – ora 19.00 – finale
suprafata de concurs
– 2 benzi tratate cu lipici
– 2 benzi netratate(suprafata – beton)

Taxa de participare:
– Categoria Street :
– 100 ron ( fara premii in bani )
– 150 ron ( cu premii in bani)
– Categoria Profi :
– 150 ron ( fara premii in bani)
– 200 ron ( cu premii in bani )

nota :
– premiile in bani se reporteaza in felul urmator ( locul I – 50% , locul II – 30% , locul III – 20 % din fondul de premiere special dedicat premiilor in bani , adica din cei 50 lei suplimentari ce se strang)

– Intrare public:
– 20 ron (inclusiv concurentii!), cu gratuitate pentru persoanele sub 10 ani insotite de adulti si pentru persoane peste 60 ani pt 1 zi
– 30 ron pt ambele zile
– 10 ron – pt elevi si studenti ( pe baza carnetului de elev/student) pt 1 zi sau 20 de lei pt ambele zile

pentru orice nelamuri , ne puteti contacta la adresa de mail : inscrieri@dragracing.ro

Grupe de participare categoria STREET

S1
– pina la 1590 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
– pina la 1000 cmc supraalimentat , tractiune fata FWD si spate RWD
– pina la 1500 cmc diesel , tractiune fata FWD si spate RWD

S2
– intre 1591 cmc si 2200 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
– intre 1001 cmc si 1399 cmc supraalimentat ,tractiune fata FWD si spate RWD
– intre 1501 cmc si 1700 cmc diesel , tractiune fata FWD si spate RWD

S3
– intre 2201 cmc si 2980 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
– intre 1400 cmc si 1600 cmc supraalimentat , tractiune fata FWD si spate RWD

S4
– intre 2981 cmc si 3800 cmc , NA , tractiune fata FWD si spate RWD
– intre 1601 cmc si 2550 cmc supraalimentat , tractiune FWD
– intre 1601 cmc si 2200 cmc supraalimentat , tractiune RWD

S5
– peste 3801 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
– intre 2201 cmc si 3300 cmc supraalimentat tractiune RWD
– peste 2551 cmc supraalimentat , tractiune FWD

S6
– pina la 2800 cmc supraalimentat tractiune AWD
– pina la 4200 cmc NA , tractiune AWD
– peste 3301 cmc supraalimentat , tractiune RWD

S7
– peste 2801 cmc , supraalimentat , tractiune AWD
– peste 4201 cmc , NA , tractiune AWD

S8
– intre 1701 si 2200 cmc diesel FWD,RWD,AWD

S9
– peste 2201 cmc diesel FWD,RWD,AWD

Grupe de participare categoria PROFI(* -obligatoriu costum de protectie complet)

AP1 – pina la 1600 cmc supraalimentat FWD
– pina 3000 aspirat RWD,FWD

AP2 – intre 1600 si 3000 supraalimentat FWD
– intre 3000 si 4200 aspirat FWD,RWD

AP3 – sub 2500 supra alimentat RWD sau AWD
– peste 4200 aspirat FWD,RWD
– peste 3000 supraalimentat FWD

AP4 – peste 2500 supra alimentat RWD sau AWD

AP5 – diesel

Grupe de participare MOTO

M1 – pana la 600 cmc NA
M2 – intre 600 si 950 cmc NA
M3 – peste 950 cmc NA
M4 – special

* – obligatoriu costum de protectie complet

Drum bun si numai bine.

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,317FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,580AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Brașov Amanet Auto-spot_img

Parteneri Autostiri