Best of Show : Lamborghini Miura P400 (1968)
Premii speciale :
Premiul special al juriului: Mercedes-Benz 290 Sport Roadster (1937)
Premiul special al partenerilor CES : Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale (1963)
Premiul de publicului : Dacia 1300 (1970)
Cel mai bine restaurat vehicul antebelic: Pierce Arrow 43 Le Baron (1931)
Cel mai bine restaurat vehicul postbelic: Renault 12 TL Break (1974)
Cea mai mare distanță parcursă pe roți: BMW 2002 Turbo (1974)
Cel mai vechi vehicul participant: Puch N (1912)
Cel mai bine conservat vehicul: Mercedes-Benz 230.6 (1974)
Premii pe categorii :
Categoria „Antebelice Cabriolet”
Locul 1: Fiat 508 S Balilla (1932)
Locul 2: Mercedes-Benz 290 Sport Roadster (1937)
Locul 3: Mercedes-Benz 200 C (1936)
Categoria „Antebelice Sedan”
Locul 1: Cadillac Series 75 Fleetwood (1939)
Locul 2: Pierce Arrow 43 Le Baron (1931)
Locul 3: Citroen 15 CV (1953)
Categoria „Postbelice Cabriolet”
Locul 1: Mercedes-Benz 190 SL (1957)
Locul 2: Fiat 850 Sport Spider (1972)
Locul 3: Mercedes-Benz 300 SE Cabriolet (1964)
Categoria „Postbelice Sedan”
Locul 1: Jaguar XJ (1985)
Locul 2: Mercedes 230.6 (1974)
Locul 3: Wartburg 311 DeLuxe (1962)
Categoria „Postbelice Coupe”
Locul 1: Lamborghini Miura P400 (1968)
Locul 2: Chrysler New Yorker Highlander (1948)
Locul 3: Lancia Fulvia (1970)
Categoria „90 de ani de grilă dublă BMW”
Locul 1: BMW 2002 Turbo (1974)
Locul 2: BMW M3 Sport Evolution (1990)
Locul 3: BMW Z1 (1990)
Categoria „Porsche 75”
Locul 1: Porsche 356 B (1961)
Locul 2: Porsche 912 (1966)
Locul 3: Porsche 944 S2 (1989)
Categoria „2 Roți istorice”
Locul 1: Puch N (1912)
Locul 2: Zundapp K500 (1939)
Locul 3: AJS S8 (1931)
Categoria „Fabricat în România”
Locul 1: Dacia 1300 (1970)
Locul 2: ARO 304 (1980)
Locul 3: Oltcit Club 11 RM (1989)
Video: YouTube
Credit foto: Alex Cerescu
Sursa: Retromobil Club Romania