CITROËN la Salonul Auto de la Paris

| 24 septembrie 2014 | 0 Comments
Conceptul C1 URBAN RIDE

Conceptul C1 URBAN RIDE

CITROËN la Salonul Auto de la Paris: starea de bine a clientului

Creativitate și Tehnologie în slujba confortului. Fidel propriului ADN, CITROËN își reafirmă identitatea, în cadrul Salonului Auto de la Paris ca o marcă dedicată complet confortului.

CITROËN își consolidează pozitia, promovând o nouă relatie între utilizator și autovehicul: mai amplă, mai prietenoasă, mai fluidă și mai deschisă. Această viziune modernă și optimistă asupra autovehiculului se axează în principal pe gama de produse a mărcii. Îndrăzneată, Marca CITROËN și-a pus amprenta asupra istoriei auto, cu o gamă de vehicule distinctive caracterizate prin confort, functionalitate și adaptabilitate.

Cu o gamă de vehicule pline de personalitate, ambitia mărcii este de a se axa pe ceea ce contează cu adevărat pentru consumatori: un plus de design, confort, tehnologie utilă, totul la un pret, accesibil. Abordarea unei strategii mai simple, mai relaxate, depășește spectrul autovehiculului însuși. André CITROËN își diferentiază brand-ul prin campaniile spectaculoase și perspectiva diferită asupra serviciilor. CITROËN îsi asumă astăzi noi angajamente în reteaua sa, gratie solutiilor de achizitie originale și serviciilor inovatoare. O relatie fără stres bazată pe transparentă si încredere, în care orice contact dintre marcă și client, la orice nivel, este o experientă plăcută.

Noua pozitie este mai mult decât evidentă la standul de la Salonul Auto de la Paris 2014:

1. OFENSIVĂ CONTINUĂ DE PRODUSE – În decursul unui singur an, CITROËN a lansat patru noi modele principale, deosebit de expresive pentru valorile mărcii: rafinament, design optimist, confort general, tehnologie cu adevărat utilă.

Puteti admira în cadrul Salonului Auto de la Paris:
– CITROËN C4 CACTUS: un autovehicul ultra-modern, care reflectă perfect noua pozitie a Mărcii CITROËN. O alternativă viabilă la berlinele compacte de pe segmentul C, ce stabileste astfel noi referinte în domeniul auto.

– Noul CITROËN C1: lansat cu câteva săptămâni în urmă. Functional, confortabil, deosebit de urban. Pavilionul de tip Airscape sporește confortul la volan.

Conceptul C1 URBAN RIDE- în exclusivitate la Salonul Auto de la Paris – reflectă capacitatea de a personaliza vehiculul urban cu un look de aventurier. Personalitatea, plină de viată și îndrăzneată a noului CITROËN C1 este evidentiată de liniile inspirate din SUV, care-i accentuează caracterul și temperamentul protector.

– CITROËN C4 Picasso & Grand C4 Picasso: numărul 1 pe segmentul monospace-urilor în Europa la doar câteva luni de la lansare cu un număr de 150.000 comenzi înregistrate.

2. TEHNOLOGII UTILE ÎN SLUJBA CONFORTULUI – Se renuntă la tot ceea ce este în plus pentru a păstra doar ceea ce contează cu adevărat pentru clienti. Solutii inedite pentru a garanta confortul maxim la volan cu un cost de utilizare redus și extrem de prietenoase cu mediul.

– conceptul C4 CACTUS AIRFLOW 2l: în căutarea de noi solutii, conceptul C4 CACTUS AIRFLOW 2l combină cu succes design-ul și aerodinamica cu greutatea optimizată, un ansamblu motopropulsor inovator, într-un vehicul impresionant ce consumă mai putin de
2l/100km.

– TECHNO ROOM, cu:
– ultima generatie de motorizări pe benzină PureTech și diesel BlueHDi, conforme normei Euro 6, ce îmbină perfect performan,a cu eficienta în materie de consum;
– Tehnologii de bord create pentru a face viata mai ușoară.

– CITROËN CONNECT: o gamă de servicii conectate, operatională, care oferă o experientă la volan intuitivă și relaxată.

3. O RELATIE CLIENT SIMPLĂ ȘI NATURALĂ – Ceea ce Marca își dorește cu adevărat este ca relatia sa cu clientii să devină mai transparentă și fără stres:
– CITROËN & VOI: o serie de angajamente asumate fată de clientii din reteaua CITROËN pentru a inspira și mai multă încredere. Parte integrantă a unei strategii complet transparente, Marca lansează CITROËN Advisor, un website dedicat clientilor CITROËN, unde, aceștia își pot posta părerile despre serviciile oferite de dealer sau reparator.

– Solutiile SimplyDrive & FlexiDrive: solutii de achizitie inovatoare, pachete cu rate fixe și totul inclus, inspirate din domeniul telefoniei mobile, lansate pe noul CITROËN C4 Cactus.

4. STRATEGIA DE INTERNATIONALIZARE  – CITROËN C-ELYSEE WTCC: un veritabil succes sportiv ilustrativ pentru expertiza CITROËN RACING, ce consolidează renumele international al Mărcii.
– Succesul repurtat de CITROËN în China și lansarea modelelor C3 –XR la C42 din 30 Septembrie.

Sursa: comunicat transmis Autostiri.ro

Video: YouTube – L’argus, Citroen, AutoPlusMagazine

Imagine: largus.fr


Tags: , , , , , , , , , , , , , , ,

Category: Noutati, Prima pagina

Citește articolul precedent:
NRA, lider detaşat la jumătatea sezonului în CNRD!

La jumătatea sezonului intern, Napoca Rally Academy conduce în clasamentul pe echipe cu 354,2 puncte, urmată de DTO-Tellur R.T. cu...

Închide