CITROËN C4 L şi C-ELYSÉE recunoscute internaţional
Cele două sedan-uri ale Mărcii destinate piețelor internaționale în creștere se bucură de aprecierea presei internaționale. În timp ce CITROËN C4 L câștigă locul întâi în cadrul « Car Awards 2014 » din Brazilia, CITROËN C-Elysée câștigă «Golden Pegasus» pentru cea mai bună mașină din segmentul său, în Rusia. Aceste titluri extrem de râvnite sunt acordate de cititorii renumitelor publicații auto – Car Magazine Brasil și Za Roulem.
CITROËN C4 L – denumit C4 Lounge în America Latină – vizează gama superioară a segmentului C
Statutar și elegant, modelul este fabricat în fiecare zonă în care este comercializat: începând cu Palomar în Argentina pentru America Latină și încheind cu Kaluga pentru Rusia și Wuhan pentru China. Vândut în peste 53.000 de exemplare de la lansarea din China, la sfârșitul anului 2012, modelul se bucură de un succes deja confirmat.
Astfel, la sfârșitul lunii noiembrie, CITROËN C4 L a câștigat în Brazilia titlul de cea mai bună mașină națională în cadrul «Car Awards 2014», la numai câteva luni de la lansarea comercială în această țară, din august. Trofeul a fost oferit de cititorii revistei auto Car Magazine Brasil, care i-au acordat peste 22.000 de voturi, dintr-un total de 65.400.
CITROËN C-Elysée satisface în special cerințele acelor clienți dare doresc un sedan atractiv si accesibil
CITROËN C-Elysée satisface în special cerințele acelor clienți deosebit de pretențioși, încăutarea unui sedan care să fi în același timp atractiv și accesibil. Produs în Vigo, Spania
pentru aproape toate piețele cu excepția Chinei, modelul a înregistrat deja un total de 40.000 unități vândute de la lansarea la sfârșitul anului 2012, depășind astfel target-ul cu 10%. La aceste rezultate excepționale se adaugă trofeul «Golden Pegasus» acordat la începutul lunii decembrie în Rusia de revista auto Za Roulem, pentru cea mai bună mașină din segmentul său.
Detaşându-se de concurență prin stilul său deosebit, acesta a adunat 22.000 de voturi din totalul de 40.000 cititori care au votat.
Cele două autovehicule distinctive și remarcabile au fost concepute în Franța, ținând cont de cutumele țărilor de comercializare. Titlurile câștigate reprezintă dovada accelerării strategiei de internaționalizare a Mărcii.
Sursa: comunicat remsi Autostiri.ro
Imagine: sensethecar.com Video: YouTube – CITROËN