Constructorul de automobile BMW şi compania SALEWA specializată în sporturi montane vor continua să colaboreze şi să-şi extindă experienţa şi în sezonul estival 2016 – mobilitate sustenabilă şi experienţă outdoor perfectă.
Parteneriatul a început în 2014 şi oferă combinaţia perfectă de tehnologie inovatoare, dinamică sportivă a condusului şi o fascinaţie pentru practicarea sporturilor montane. O noutate în cadrul colaborării este BMW 225xe iPerformance Active Tourer, care combină electromobilitatea sustenabilă cu un nivel ridicat de funcţionalitate şi dinamică.
Noul campanie „get vertical” derulată de SALEWA are ca obiectiv să inspire şi să invite alpiniştii să-şi părăsească propria „zonă de confort” şi să-şi unească forţele în creşterea provocărilor alpine. Competiţia intitulată „Base Camp Experiences” a început la 1 aprilie 2016, la http://getvertical.salewa.com.
„Împreună, ne dorim să creăm momente de neuitat pentru pasionaţii de outdoor, pentru că acestea sunt experienţe emoţionale care caracterizează un brand în ochii clienţilor şi îl fac să fie distinctiv şi unic”, a accentuat Jörg Reimann, director BMW International Brand Experience. „Datorită nivelului generos de spaţiu pe care îl oferă, automobilele noastre din gama BMW Seria 2 – BMW Seria 2 Active Tourer, BMW Seria 2 Gran Tourer şi noul BMW Seria 2 Active Tourer ca versiune hybrid plug-in – sunt foarte potrivite pentru un public-ţintă orientat către outdoor, căruia i se adresează şi SALEWA.”
BMW 225xe iPerformance Active Tourer dispune de un sistem de propulsie hybrid plug-in care combină BMW EfficientDynamics cu confortul, plăcerea condusului şi tehnologia tracţiunii integrale electrice, dar şi un nivel ridicat de variabilitate şi spaţialitate într-un singur automobil compact. Sistemul oferă condus fără emisii locale, dar nu uită nici de plăcerea condusului caracteristică BMW, combinând o experienţă a condusului electric şi o autonomie mare cu funcţionalitatea şi caracterul practic cotidian.
În consecinţă, BMW 225xe iPerformance Active Tourer este partenerul perfect pentru o experienţă de durată în aer liber prin Alpi. De asemenea, responsabilitatea faţă de mediu este din ce în ce mai importantă pentru sporturile montane.
Cei care iau parte la competiţie se pot înscrie pentru o aventură alpină, aşa-numita „Base Camp Experiences” din zona Alpilor, până la 30 aprilie 2016. Mai mult, toţi participanţii înscrişi au şansa de a câştiga un premiu suplimentar – o experienţă de condus de trei zile, cu un model BMW Seria 2, în zona Zillertal din Alpii Austriei, inclusiv cu cazare într-un hotel de patru stele.
„Base Camp Experiences” îl va duce pe câştigător la San Martino di Castrozza, St.Moritz / Pontresina, Val d’Isère şi în văile din Ötztal. San Martino di Castrozza este partener al SALEWA. Celelalte destinaţii au fost, de-a lungul anilor, parteneri ai BMW în cadrul iniţiativei „BMW Mountains” şi oferă condiţiile preliminare optime pentru aventura outdoor „get vertical”. BMW realizează parteneriate pe termen lung cu destinaţii montane premium din dorinţa de a dezvolta diferite forme de aventură pentru clienţi.
Multe proiecte de succes au fost deja implementate precum BMW xDrive Cup, drive teste cu actualele modele BMW şi experienţe free-ride. De-a lungul campaniei „get vertical”, BMW va crea acele experienţe de condus speciale prin trecătorile montane ce conduc spre tabăra de bază, sesiuni desfăşurate cu BMW 225xe iPerformance Active Tourer sau BMW Seria 2 Gran Tourer.
Mobilitatea individuală este un factor crucial pentru experienţele outdoor fascinante, cum este echipamentul corect. BMW Seria 2 Active Tourer oferă nu doar un nivel generos de spaţiu de stocare pentru echipamentul sportiv, ci reprezintă şi o combinaţie între designul dinamic şi nivelul ridicat de funcţionalitate şi variabilitate. Dotările inovatoare din portofoliul BMW ConnectedDrive precum Concierge Service sau Real Time Traffic Information (informaţii în timp real despre trafic) şi posibilităţile multiple de personalizare îl fac partenerul perfect pe drumul spre aventura montană.
BMW Seria 2 Gran Tourer convinge prin nivelul generos de spaţiu, versatilitate şi flexibilitate. În funcţie de nivelul de echipare, modelul oferă până la şapte locuri şi un spaţiu de stocare suficient pentru tot ce este necesar unei echipe de escaladă într-o călătorie pe munte.
Pasionaţii de alpinism şi automobile din lumea întreagă pot participa. Website-ul este disponibil în cinci limbi (germană, engleză, franceză, italiană şi spaniolă).
SALEWA
De peste 80 de ani, SALEWA se evidenţiază prin experienţa în domeniul expediţiilor alpine verticale şi la mare înălţime. Specialistul în sporturi montane intenţionează să inspire oamenii de pretutindeni să trăiască aventura alpină, oferind alpiniştilor ambiţioşi echipamentul potrivit pentru activităţile lor alpine.
Pentru dezvoltarea produselor inovatoare şi funcţionale de calitate, multispecialistul se bazează pe reţeaua sa de institute alpine, alpinişti activi, parteneri specializaţi şi asociaţii profesionale de ghizi montani. Fondată la München în 1935, sediul companiei proprietate de familie, dar condusă prin management se află acum în inima Dolomiţilor, la Bolzano (Tirolul de Sud).
Cu cele patru linii de produse – îmbrăcăminte, încălţăminte, echipament şi dispozitive tehnice -, compania este unul din principalii furnizori mondiali de echipament sportiv alpin, cu un număr de 550 de angajaţi în lumea întreagă.