spot_img

BMW Group la Salonul Internaţional Auto de la Frankfurt (IAA) 2015

P90193063-the-bmw-group-at-the-iaa-2015-08-2015-600pxÎn perioada 15-27 septembrie, BMW Group va fi încă o dată prezent la Salonul Internaţional Auto de la Frankfurt într-o hală dedicată, marcată de o arhitectură unică a standului, care duce marketingul experimental modern la un nivel complet nou. Sub umbrela BMW Group, fiecare dintre mărcile BMW, MINI şi Rolls-Royce îşi va prezenta sperat, într-o manieră impresionantă, propria identitate – puternică.

Cu un circuit mult mai lung (acum măsoară 400 m) decât în 2013, standul oferă, în premieră, demonstraţii de condus activ ale automobilelor BMW şi MINI. Circuitul reprezintă elementul arhitectural distinctiv al standului şi la această ediţie. În acest fel, inovaţia, performanţele dinamice şi diversitatea BMW Group prind viaţă pentru vizitator într-un mod direct şi impresionant.

Cu o suprafaţa totală de peste 12.000 m2 – dispusă pe două niveluri -, standul din acest an este cel mai mare avut vreodată de BMW Group. Toate inovaţiile, noile modele şi întregul portofoliu de produse va fi prezentat presei şi celorlalţi vizitatori. Tehnologiile BMW şi MINI, precum şi reperele de produs vor fi prezentate vizitatorilor în cadrul a 20 de scurte showuri ce vor avea loc pe parcursul zilei, pe scene integrate în circuit. Scena BMW este una impozantă, cu o lăţime de 50 de metri.

Utilizarea inteligentă a digitalizării: În premieră, BMW permite vizitatorilor să arunce o privire în culise prin accesul la conţinut suplimentar despre inovaţii şi automobile prin utilizarea aplicaţiei BMW IAA. Pe lângă ghidul audio, aplicaţia va oferi şi funcţii de realitate augmentată care vor permite ca noul BMW Seria 7 şi alte exponate să fie experimentate într-o nouă dimensiune. Steven Althaus, director Brand Management BMW şi Marketing Services BMW Group: „Mărcile autentice şi distincte, remarcabilele automobile noi şi inovaţiile interesante vor fi prezentate într-o manieră nouă şi revoluţionară pentru a crea o experienţă unică a vizitatorului la IAA 2015”.

În acest an, la IAA, punctul de atracţie al mărcii BMW va fi noul BMW Seria 7. Viziunea, inovaţiile şi dotările acestuia reprezintă punctul de pornire atât din punct de vedere al arhitecturii, cât şi al punerii în scenă. Standul BMW este conceput sub forma unui flagship store, cu arhitectura şi punerea în scenă corespunzătoare pentru a crea un forum pentru experienţa de brand a vizitatorilor.

Noul BMW Seria 7 reprezintă luxul modern, interpretat la IAA sub forma unei arhitecturi contemporane, atenţie la detalii şi tehnologii de ultimă oră. Pe lângă conceptul de condus activ, piesa centrală a prezentării BMW este o rotondă pe care vor fi găzduite punctele de atracţie: oferă vizitatorilor perspective în schimbare ale noului BMW Seria 7, ceea ce duce la o piaţetă spaţioasă la etajul superior.

Piaţeta cu „Galeria BMW Seria 7” oferă perspective asupra substanţei produsului BMW Seria 7 şi semnificaţia luxului modern: atracţie estetică, atenţie la detalii, excelenţă în manoperă – precum şi împingerea limitelor tehnologice într-o lume conectată. Acest lucru este ilustrat prin detalii şi exemple de cea mai bună artă manufacturieră din alte domenii, precum manufactura de porţelan Nymphenburg.

Trei camere oferă ocazia de a explora, în detaliu, subiectele principale ale noii „nave-amiral” a BMW. Cele trei prezentări sunt axate pe noul BMW Seria 7 cu pachet M Sports, pe noul BMW Seria 7 cu pachetul Design Pure Excellence şi pe varianta BMW eDrive: BMW 740Le. Automobilele sunt însoţite de expoziţii intuitive care ajută vizitatorii să exploreze temele în profunzime. De exemplu, peretele multimedia interactiv permite experimentarea noii tehnologii de control prin gesturi pentru un efect impresionant în afara automobilului.

Vizitatorii sunt încurajaţi să se plimbe şi să-şi acorde timp pentru a descoperi şi a experimenta noul BMW Seria 7 într-o manieră foarte personală. Fantele circulare din arhitectură oferă introspecţii şi perspective interesante ale întregului stand. Acestea creează spaţii generoase, dar, în acelaşi timp, oferă conexiuni tematice între segmentul de lux de la etaj şi segmentul premium de la parter.

Subbrandul BMW i se concentrează pe aspectul inovator al serviciilor şi conceptelor de încăcare, alături de actualele automobile BMW i3 şi BMW i8.

BMW Connected Living este prezentată ca fiind următorul domeniu al inovaţiei. La ediţia din acest an a IAA, în premieră, BMW i va prezenta aplicaţii inteligente care merg dincolo de soluţiile simple de mobilitate şi se extind în alte domenii ale vieţii utilizatorului. În acest fel, BMW i îşi demonstrează încă o dată puterea inovatoare şi subliniază ceea ce reprezintă: mobilitate individuală de pionierat şi cu dezvoltare durabilă.

Spaţioasa expunere BMW i continuă de la parter, prin arhitectura deschisă, spre etajul superior şi prezentarea BMW i8. Aici, tehnologiile avansate, precum carbon core şi luminile laser, realizează o conexiune cu interpretarea modernă a luxului.

BMW eDrive – performanţele unui motor BMW TwinPower Turbo combinate cu eficienţa electromotorului: transferul de tehnologie de la subbrandul BMW i la marca principală continuă cu premiera variantelor BMW eDrive ale modelelor BMW Seria 2, BMW Seria 3, BMW X5 şi BMW Seria 7. Vizitatorii experimentează aceste modele noi într-o zonă care combină informaţiile ce stau la baza tehnologiei cu o puternică atracţie emoţională.

Subbrandul BMW M este reprezentat de nu mai puţin de cinci modele, inclusiv o premieră mondială: noul BMW M3 Sedan. Arhitectura, media şi luminile creează atmosfera perfectă pentru prezentarea acestor automobile sport de înaltă performanţă. Datorită pereţilor oglindă de culoare roşie şi instalaţiilor cu lumini pulsatorii, spaţiul şi produsele prind viaţă într-o manieră dinamică – astfel fascinaţia creată de BMW M este dusă la un nivel complet nou.

Cu ocazia salonului de la Frankfurt, standardul ridicat şi calitatea remarcabilă a materialelor şi a manoperei BMW Individual, al doilea domeniu de activitate al BMW M, pot fi experimentate prin exponate realizate manual. O gamă largă de eşantioane şi exemple de personalizare vor fi expuse în cadrul celor patru automobile – reperul principal va fi studiul de design BMW Individual al unui BMW 750 Li -, astfel încât vizitatorii să afle cât mai multe despre opţiunile BMW Individual şi BMW Manufaktur.

De asemenea, în premieră la IAA 2015, BMW va prezenta noul BMW X1. A doua generaţie a acestui model de mare succes, care a fost vândut în peste 730.000 de unităţi în întreaga lume, va fi prezentată cu un design al şasiului caracteristic BMW X, un interior şi mai spaţios şi cu o funcţionalitate mai mare. Standul utilizează o instalaţie atractivă pentru a demonstra posibilităţile nelimitate ale acestui Sports Activity Vehicle robust: o structură de piatră, cu suprafaţa de 50 m2, se află deasupra celor două niveluri ale standului şi poziţionează noul BMW X1 ca model versatil, care se simte ca acasă atât în mediul urban, cât şi în mijlocul naturii.

BMW Seria 3 , cel mai de succes model BMW din istorie, îşi va sărbători aniversarea la IAA 2015. Modelul, care continuă să fie cea mai bine vândută gamă BMW, a intrat în producţie acum 40 de ani, deschizând astfel o nouă eră în istoria auto. Standul utilizează diferite medii pentru a portretiza scene din legendara dezvoltare a sedanului sport de-a lungul celor şase generaţii: de la primul BMW Seria 3 cu motor pe benzină, cu şase cilindri, care a creat segmentul sedanurilor sport de clasă medie, până la cel mai recent model, noul BMW Seria 3 Sedan.

BMW Motorrad îşi demonstrează autoritatea printr-o identitate separată în cadrul prezenţei BMW. Patru game de modele vor fi prezentate în acest an – BMW F 800, BMW S 1000 RR, BMW S 1000 XR şi BMW R nineT -, precum şi ideea iniţială BMW pentru un model scrambler: BMW Concept Path 22. În această abordare minimalistă a motocicletei, fiecare formă şi fiecare suprafaţă îndeplinesc o funcţie.

Alături de mărci, la IAA 2015, BMW Group Junior Campus creează şi de această dată spaţiul unde mici vizitatori se pot distra cu temele mobilităţii. În zona exterioară din vecinătatea Pavilionului 11 Nord, tinerii cu vârsta cuprinsă între 11 şi 14 ani pot învăţa despre dezvoltare durabilă, mobilitate, tehnologie şi design în cadrul atelierelor practice.

Sub motto-ul „Mission Mobility: Develop. Build. Test.” (Misiunea Mobilitate: Dezvoltă. Construieşte. Testează.), echipele lucrează cu educatori instruiţi pentru a crea un kart, pe care ulterior îl testează pe un traseu special. Atelierele sunt gratuite pentru copii şi tineri.

MINI Creative Hub. Ca parte a prezenţei BMW Group, standul MINI din acest an scoate în evidenţă forţa inovatoare a concernului şi dezvoltă tradiţia MINI de reinventare continuă. Este pentru prima dată când MINI va apărea complet în noul său design corporate. Identitatea inteligentă şi autentică a mărcii este reflectată în arhitectură, comunicare şi materialele video. Noua filosofie de brand reprezintă stilul de viaţă progresist al clasei creatoare.

Atenţia este concentrată pe premiera mondială a noului MINI Clubman. Cu o versiune nouă cu şase uşi a acestui model MINI atractiv şi de succes, marca se aventurează, în premieră, în următoarea clasă superioară de automobile şi ridică standardul în ceea ce priveşte designul, materialele şi substanţa produsului.

Fereastra înaltă de nouă metri din partea frontală a standului oferă o imagine spre universul noului MINI Clubman. Bazată pe ideea „The Clubman Dialogues” (Dialogurile lui Clubman), vizitatorii sunt invitaţi să descopere lumea creativă şi urbană noului MINI Clubman. Principalul punct de atracţie pe care exponatul îl oferă utilizatorilor este ocazia de a explora lumea noului MINI Clubman şi de a crea propriul conţinut editorial.

MINI John Cooper Works transportă vizitatorii spre un univers industrial urban larg deschis. Doi membri ai legendarei familii John Cooper Works vor fi expuşi având ca fundal un hangar mare. Libertatea, moştenirea şi exclusivitatea sunt transpuse într-o experienţă pietonală.

Standul prezintă MINI Countryman drept un automobil care se simte confortabil atât în oraş, cât şi în afara acestuia.

MINI Connected reprezintă un traseu comun, ca o expresie a identităţii digitale MINI. Sisteme de asistenţă a conducătorului, infotainment în automobil, realitate virtuală – o gamă largă de exponate multimedia inovatoare permite posibilităţii aproape nelimitate ca tehnologiile revoluţionare să fie experimentate într-o manieră interactivă. MINI Connected Lounge cu atmosfera sa relaxată de galerie la etajul superior oferă o imagine spectaculoasă a scenei şi a circuitului, în timp ce MINI 360° oferă o perspectivă a viitorului.

MINI Yours nu înseamnă nimic altceva decât exclusivitate personalizată. Această zonă invită oaspeţii să descopere designul şi materialele de primă clasă în atmosfera creatoare a unui studio. Un monitor de mari dimensiuni prezintă diversitatea şi măiestria rafinată a MINI Yours.

Accesoriile MINI deschid un univers al posibilităţilor variate – cu accesorii de toate formele şi culorile, care pot fi combinate în nenumărate moduri diferite. Vizitatorii au şansa de a-şi crea propriul look MINI cu ajutorul configuratorului de accesorii MINI.

În acest an, accentul la magazinul MINI Lifestyle va fi pe noua colecţie-capsulă MINI Gentleman, inspirată de noul MINI Clubman, cu accesorii precum pălării, ochelari, pantofi, un parfum şi un set exclusiv pentru bărbierit.

Guests of Rolls-Royce: Conceptul standului pentru prezenţa Rolls-Royce Motorcars la IAA 2015 recreează o vilă modernă – cool şi contemporană. Arhitectura sa primitoare face ca marca să pară mai deschisă şi mai accesibilă decât la saloanele anterioare.

Premiera mondială a noului Rolls-Royce Dawn este, fără îndoială, punctul de atracţie al mărcii în acest an. Impresionant şi elegant, designul exterior al acestui cabriolet de lux cu patru locuri combină prezenţa istorică a unui Rolls-Royce cu o viziune Rolls-Royce cool şi contemporană. Dawn este un automobil extrem de atractiv, aproape cum nu a fost nici un alt Rolls-Royce până acum. La stand vor fi prezentate două configuraţii diferite.

O selecţie specială de automobile va fi oferită vizitatorilor în Collector’s Garage: noul Wraith Inspired by Music, un Phantom Limelight şi un Ghost Series II.

În Sir Henry Royce Lounge, clienţii şi prospecţii pot găsi inspiraţie pentru propriile dorinţe privind designul şi le pot discuta cu membrii echipei Rolls-Royce într-o atmosferă relaxată.

Bespoke is Rolls-Royce. Unul din motivele succesului „Bespoke is Rolls-Royce” îl reprezintă colaborarea strânsă dintre designeri şi clienţi, ale căror dorinţe sunt integrate perfect pentru a crea un automobil la fel de unic precum o amprentă. În propriul studio, oaspeţii au şansa să exploreze procesul detaliat de design al unor dotări emblematice.

Agenţii:
Agenţia Meiré und Meiré este responsabilă de creaţie şi concept pentru mărcile BMW şi MINI.

Planificarea implementării este gestionată de Blue Scope Communications pentru BMW, respectiv de bfm-net pentru MINI.

Wolf Production este partener pentru showuri şi punerea în scenă pe durata evenimentului.

Puchner P3 este principala agenţie pentru creaţie, concept şi implementare pentru Rolls-Royce.

sursa si imagine: comunicat remis Autostiri.ro

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,317FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,580AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Brașov Amanet Auto-spot_img

Parteneri Autostiri