spot_img

Alex Cascatău părăsește GT & Prototype Challenge

Constănțeanul Alex Cascatău, campion al GT & Prototype Challenge în sezonul anterior, a decis să nu mai ia parte la ultimele trei etape ale actualei stagiuni, componentul formației Baticonsult Racing alegând să își pregătească terenul pentru 2022.

Alex Cascatău, românul care a impresionat în ultimele sezoane în Țările de Jos și Belgia, va absenta de la ultimele trei etape care pun capăt sezonului 2021 al GT & Prototype Challenge, cea mai competitivă serie olandeză dedicată GT-urilor și prototipurilor. Campionul en-titre al seriei, care a concurat și în acest sezon alături de luxemburghezul Alain Berg sub banner-ul formației Baticonsult Racing, pune deja la punct detaliile pentru anul viitor.

Anul 2021 a fost departe de așteptările lui Cascatău care i s-a alăturat din nou lui Berg pentru a-și apăra titlul la categoria CN la bordul unui prototip Norma M20 FC cu motor aspirat. O serie de probleme tehnice și accidentul serios suferit de Berg la Hockenheim la începutul anului au făcut ca echipa să nu mai fie, din punct de vedere matematic, în lupta pentru titlu. Cu doar două clasări pe podium din șase starturi, inclusiv un loc doi la Zolder, Cascatău și Berg au strâns 52 de puncte ceea ce îi clasează abia pe poziția a cincea în clasament.

Cu trei etape rămase, două la Assen și una la Spa-Francorchamps, echipajele formației belgiene Deldiche Racing domină clasamentul categoriei CN cu ale sale prototipuri Norma cu motor turbo. Liderul clasamentului este Tom Boonen, fost campion de ciclism, care a strâns 118 puncte, mai mult decât dublu față de totalul ce stă în dreptul mașinii #614 a Baticonsult Racing.

În aceste condiții, Cascatău a decis că decizia cea mai bună este să se retragă din ultimele curse, urmând a se regrupa în inter-sezon. Astfel, opțiunile lui Cascatău rămân deschise, el dovedindu-și și în 2021 viteza, deși materialul tehnic l-a lăsat adesea la greu – ultimele două întreceri, de la Assen, încheindu-se cu abandon.

ALEX CASCATAU & ALAIN BERG – Norma M20FC – BS Racing by Baticonsult / SUPERCAR CHALLENGE –

Printre variantele pe care românul le ia în considerare sunt o revenire la categoria CN, dar nu este scoasă din calcul nici varianta trecerii la categoria superioară LMP3, Alex testând deja un prototip Ligier construit pentru această clasă la finele lui 2020. În acel test, ce s-a desfășurat în Spania, timpii fostului campion din Romanian Endurance Series au fost competitivi, apropiindu-se de reperele piloților cu experiență din cadrul echipei cu care Cascatău a testat.

În pregătirea noului sezon, constănțeanul se menține în formă pe toate planurile, atât din punct de vedere fizic, cât și al reflexelor, pe care și le antrenează în simulatorul de curse. Cascatău este din nou parte a echipei Aqirys Racing care concurează în Racing League Romania, cel mai bine cotat campionat virtual de curse pe circuit din România.

Alex Cascatău: „Sezonul acesta a fost unul dintre cele mai frustrante din cariera mea de până acum iar poziția în care ne aflăm în campionat m-a făcut să decid să nu mai rulez în ultimele trei etape. Ținta noastră principală a fost, de la bun început, apărarea titlului obținut anul trecut și, cum asta nu mai este posibil în acest moment, decizia firească este să punem punct actualei campanii pentru a putea planifica pentru viitor. Încă nu pot să spun ce voi face în 2022, dar ce pot spune este că mulțumesc tuturor partenerilor mei care au rămas alături în ciuda momentelor dificile prin care am trecut.”

Credit foto: Rob Blank

Sursa: comunicat remis Autostiri.ro

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,317FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,580AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Brașov Amanet Auto-spot_img

Parteneri Autostiri