spot_img

Dan Gîrtofan: „Suntem foarte încântați de noul proiect și promitem că nu vom dezamăgi”

Brașoveanul Dan Gîrtofan și-a prezentat noul proiect

Cu doar o zi înaintea startului Campionatului Național de Raliuri Dunlop 2012, brașoveanul Dan Gîrtofan și-a prezentat, noul proiect, cu ajutorul căruia speră să obțină cel de-al treilea titlu de campion din palmares. Giri va concura în următorii ani pe o Skoda Fabia S2000, o mașină care promite să fie o pată de culoare în întrecerea internă, dat fiind pedigree-ul de campion pe care l-a dobândit în ultimii ani în IRC și SWRC.

„Sunt foarte fericit că am reușit să pun pe picioare acest proiect, unul foarte important pentru mine. Este un proiect cu totul nou, dar așa cum am spus la finalul anului trecut, vreau să fac o schimbare majoră și uite că am reușit asta. Știm că acum, cu noua mașină și cu stabilitatea oferită de noul partener, Skoda România, dar și alături de susținătorul din ultimii ani, Alexandrion Grup România, presiunea este mare pe mine și pe Eugen Rotarul, copilotul meu, dar nouă așa ne place și sperăm să nu dezamăgim”, a spus Dan Gîrtofan.

Dublul campion național a povestit că, odată cu noua mașină, a intrat într-o altă etapă în cariera sa. „Noul material de concurs este altceva. Nu se poate compara cu ce a fost înainte. Trebuie să uit cum am condus până acum, să-mi dau reset și să adoptez un alt stil de pilotaj, pentru a putea scoate ce e mai bun din mașină.

Fostul mecanic șef al lui Peter Solberg, Stephane Fonta prezent la eveniment

Fostul mecanic șef al lui Peter Solberg, Stephane Fonta, cel care ne-a ajutat să ne familiarizăm cu mașina, ne-a spus că «până acum ai avut parte de mașini ce trebuiau conduse, iar acum ai parte de un bolid ce trebuie pilotat». Am făcut 50 de km de teste cu ea și pot să spun că se simte de parcă ar fi fost făcută pentru mine. Sunt foarte fericit la volanul ei și sper ca acomodarea să fie cât mai rapidă, astfel încât să se vadă și rezultatele”.

Giri a mai adăugat că „faptul că sezonul începe cu un raliu de casă m-a ajutat un pic în noul proiect. Am toate traseele pe care va avea loc cursa gravate în minte și tocmai acest lucu ne-a permis să ne concentrăm un pic mai mult pe mașină, pe acomodarea cu ea și între noi ca echipaj. Dorința noastră de victorie este foarte mare și sperăm să reușim să răsplătim încrederea care ni s-a acordat”.

Legat de lupta pentru titlu, driverul brașovean a precizat: „Am văzut că principalii contracandidați au făcut unele mici modificări la mașina lor. Au trecut la Mitsubishi sau Subaru R4, dar nu au făcut un întreg proiect cum este cel al nostru. Suntem o pată de culoare în campionat și vrem să facem totul ca să obținem ce ne-am propus”.

Noul copilot al lui Giri, Eugen Rotaru, a declarat că este încântat că a fost ales să participe în cel mai ambițios plan din ultimii ani din CNR: „Mă bucur foarte mult că Giri m-a ales să-i stau în dreapta și vreau să spun că sunt 100% alături de el și voi da totul pentru ca să câștigăm”.

Este o mașină la fel ca a lui Sebastien Ogier

Giri și Eugen vor avea parte la TESS Rally și de sprijinul fostului mecanic șef al lui Petter Solberg din WRC, Stephane Fonta, care îl va ajuta cu sfaturi pentru a obține un rezultat cât mai bun la debutul cu Skoda Fabia S2000. „Sunt bucuros că am venit aici să-l ajut pe Dan să se obișnuiască cu noul bolid. Este o mașină la fel ca a lui Sebastien Ogier, vicecampionul mondial din WRC și sunt convins că Giri se va acomoda repede cu ea și va fi bine pentru toți”.

Cum s-a născut proiectul

„Totul a început pe 1 februarie, când am primit un telefon de la cineva care m-a rugat să-i fac un preț pe mașinea mea Subaru, pe care am folosit-o în ultimii ani. I-am spus să mă lase până pe după amiază să mă gîndesc și o să-i dau un răspuns.

După câteva ore de gândire, m-a hotărât să-i vând mașina și i-am comunicat un preț, iar răspunsul acelei persoane a fost: «Mâine dimineață facem actele». După ce am închis telefonul am realizat că trebuie să fac ceva și m-am gândit la un proiect cu o mașină Skoda Fabia S2000.

Am avut noroc că am dat peste niște oameni foarte de treabă la Porsche România, cu care mai lucrasem în urmă cu câțiva ani și astfel proiectul începea să devină realitate. Exact în ziua în care m-am înțeles cu cei de la Porsche România, am găsit oferta de vânzare la această mașină și, după puțin timp, eram cu noua achiziție în România”, a povestit Dan Gîrtofan cum a luat naștere noul proiect”, a povestit Dan Gîrtofan.

Dan Gîrtofan și Eugen Rotaru doresc să le mulțumească partenerilor principali Skoda România și Alexandrion Grup România pentru sprijinul lor, dar și celorlalți susținători, Mobil 1 prin Lubexpert România și www.prorallyperformance.ro, care au făcut posibil întregul proiect.

Sursa: comunicat de presa Bogdan Popescu PR Dan Gîrtofan

Credit foto: Dan Strauti

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,317FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,580AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Brașov Amanet Auto-spot_img

Parteneri Autostiri