Revista britanica “Piston Heads” a avut recent ocazia de a testa noul 650i, in Africa de Sud, in cadrul unui eveniment al reprezentantei BMW din acea tara. Relatarea impresiilor celor de la PH nu este una dintre cele mai obiective si exacte, insa important este ca au condus acest model si ne prezinta parti mai bune si mai putin bune ale acestui model.
“Primul lucru pe care il realizezi este acela ca, V8-ul twin-turbocharged, cu care a fost lansat modelul, suna foarte bine, asta doar daca apesi pedala pana la fund, in rest nici macar cu masina decapotata nu il auzi intr-un mod deranjant.
Despre puterea motorului putem spune ca este satisfacatoare si ea este furnizata liniar. Cuplul de 600 Nm este disponibil incepand de la 1750 rpm pana la 4500 rpm, iar viteza de 100km/h este atinsa in 5 secunde.
Cel care a condus aceasta masina in timpul testului, este obisnuit sa conduca un 911 de peste 600 CP si nea spus ca acceleratia nu este electrizanta.”, ca o paranteza, sincer nici nu cred ca o acceleratie foarte puternica este necesara, dat fiind faptul ca este un GT, cu care poti parcurge distante mari fara sa obosesti prea tare si fara sa te chinui sa il stapanesti cand bagi piciorul in pedala de acceleratie.
“Cutia de viteze automata cu 8 rapoarte este foarte fina, aproape ca nu simti ca exista, insa ea este acolo si isi face treaba.
Avand in vedere ca este un cabriolet ne asteptam ca sasiul sa fie un pic moale, insa nu poate fi vorba de asa ceva. Se manevreaza excelent chiar si la viteze ridicate, iar aderenta este perfecta, putem spune ca BMW isi continua traditia in acest sens. Datorita sistemului de suspensie activa, in momentul in care cobori plafonul ea se intareste atat cat trebuie pentru a anula ruliul pe curbe, insa ramane confortabila.”
Nu sunt multe informatii dar, este printre primele teste ale acestui model. Cu siguranta vor urma si altele in urma carora vom putea afla mai mute detalii.