auto24bv.ro vine în ajutorul cititorilor săi care doresc să radieze un autoturism în Municipiul Braşov. În acest sens vă oferim o serie de informaţii legate de actele necesare, programul instituţiilor sau locaţia acestora, tocmai pentru o mai bună gestionare a timpului dumneavoastră!
Instituţia:
Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor Brasov
BRASOV, STR. TURNULUI NR. 13 (Cartier Tractorul)
Program:
Ghiseele nr. 2, 3, 4 si 5
1. Luni, Miercuri 8:30 – 18:00
2. Marti, Joi 8:30 – 16:30
3. Vineri 8:30 – 14:00 (ultima vineri din lună nu se lucrează cu publicul)
Documente necesare:
RADIEREA VEHICULELOR
a) cartea de identitate a vehiculului (CIV) + copie;
b) cerere de radiere (vezi pagina FORMULARE) completata si semnata (stampilata) de proprietar;
c) copie act de identitate proprietar (CUI pentru persoane juridice – si copie act identitate imputernicit);
d) certificatul de inmatriculare al vehiculului ;
e) placile cu numere :
f) trei certificate de radiere completate (vezi pagina FORMULARE)
g) pentru situatii speciale (mosteniri, hotariri judecatoresti, executari, lichidari, adeverinta predare spre dezmembrare, etc.) documentele care atesta aceste situatii.
Radierea din circulatie a unui vehicul se efectueza in urmatoarele situatii :
a) la scoaterea definitivă din România a autovehiculului sau remorcii – export;
b) proprietarul face dovada dezmembrarii, casarii sau predarii vehiculului la unitati specializate in vederea dezmembrarii
c) În cazul furtului, radierea din circulaţie se efectuează, la solicitarea proprietarului , in baza unui document emis de poliţie care atestă furtul vehiculului în ţară sau străinătate.
d) Proprietarul vehiculului poate solicita radierea acestuia, dacă nu mai doreşte să-l păstreze în circulaţie, cu condiţia depozitării acestuia intr-un spatiu adecvat detinut in conditiile legii.
e) Se radiază, din oficiu in termen de 30 de zile de la primirea dispozitiei autoritatii administratiei publice locale, vehiculul abandonat ori fără stăpân, în condiţiile prevăzute de lege.
RECOMANDARI :
a) Pregatirea din timp a tuturor documentele necesare, pentru o servire cat mai operativa;
b) Prezentarea documentelor se face de catre proprietar personal (sau cu procura speciala);
c) Folosirea integrala a programului de ghiseu;