Trofeul Dacii Liberi 2017, secundele fac diferenta

| 24 mai 2017 | 0 Comments

Off-Road este un sport dedicat oamenilor care au curajul deciziei, lupta cu secundele pe un traseu plin de obstacole nu este una usoara, dar gustul acela unic al adrenalinei te face să te simţi viu, pregatit să înfrunţi o lume întreagă.

Felul in care se coordoneaza membrii echipei, pilotul si copilotul, pentru a ajunge la finish cred ca ar merita sa fie studiu de caz pentru manageri. Imi aduc aminte de scoala, cand am fost intrebati despre ce inseamna sa fii manager toti elevii ne-am chinuit sa dam definitii stiintifice. La sfarsit profesorul a redus totul intr-o singura definitie ”priceperea de a te descurca in orice situatie”. Pentru asta iti trebuie curaj, vointa si un psihic puternic. Cam asa sunt si oamenii de la off-road.

Cea de a doua etapa a Campionatului Național de Off-Road 2017 a fost bifata la Slanic Moldova in perioada 18-21 Mai. Trofeul Dacii Liberi, eveniment ajuns la cea de a treia editie, a urcat rapid în topul preferințelor pasionaților de off-road din Romania.

Pasiunea pentru acest sport a membrilor din cele doua cluburi organizatoare, Cluburile Offroad Vaslui și Offroad Dacii Liberi Bacău, a fost regasita la tot pasul pe intregul traseu. In fiecare clipa echipajul gasea motive sa-si aminteasca ca este intr-o competitie de off-road si nu doar la o tura de agrement. Cei care s-au ocupat de traseu au avut grija sa nu lipseasca nimic.

Trolieri, urcari si coborari abrupte, drumuri cu bolovani de toate dimensiunile, namol si praf…   parca toate puse la locul lor. Singurul aliat al echipajelor la aceasta etapa a fost doar vremea buna.

”Testul trecatorilor, al vailor, al apelor si al muntilor! Testul celor mai bravi, in Noaptea Nemirei ! Acestea sunt cateva cuvinte care pot caracteriza Trofeul Dacii Liberi” spune directorul acestui concurs Romeo Andries.

La startul etapei au fost aliniate aproximativ 70 de echipaje impartite in 4 clase de concurs: Standard A, Standard B, Open si Extrem. Traseele au fost diferite pentru fiecare clasa. Echipajele au alergat in doua manse de zi pe traseul Trophy si una de noapte ”Noaptea Nemirei”, inchiderea concursului a fost facuta de proba Superspeciala de Trial unde un public numeros a avut ce vedea. Pentru ca la aceasta speciala secundele fac diferenta intre echipaje, concurentii au dat totul din ei pentru un loc pe podium.

Podiumurile  etapei de la Slanic Moldova:

TROPHY

Clasa Extrem :

  1. Gafita Andrei – Pilot/ Lupu Marius – Copilot
  2. Visoiu Andy – Pilot/ Costin Fantana – Copilot
  3. Parvulescu Sorin – Pilot/ Maior George – Copilot

Clasa Open:

  1. Mircea Tudor – Pilot/ Rentea Mircea – Copilot
  2. Maties Simion – Pilot/ Piedemonte Alexandru – Copilot
  3. Tudor Nicolae – Pilot/ Lixandru Daniel – Copilot

Clasa Standard B:

  1. Toma Dorin – Pilot/Szekely Stefan – Copilot
  2. Visoiu Razvan – Pilot / Hazgan Andrei – Copilot
  3. Bob Alin – Pilot/ Mates Razvan – Copilot

Clasa Standard A:

  1. Ionut Naca – Pilot/ Mihai Oprica –
  2. Huminuc Vlad – Pilot/ Pascaru Andrei – Copilot
  3. Liviu Culea – Pilot/ Tan George – Copilot

Superspeciala TRIAL

Standard B:

  1. Cravet Cristian – Pilot/ Micu Cristian – Copilot
  2. Cornea Mihai – Pilot/ Piedemonte Andrei – Copilot
  3. Sorca Gheorghe – Pilot/ Pitic Rares – Copilot

Standard A:

  1. Coteanu Mihai- Pilot/ Ursu Mihai – Copilot
  2. Radu Vitelaru – Pilot/ EeK Willem – Copilot
  3. Ionut Naca – Pilot/ Mihai Oprica – Copilot

Open:

  1. Andrei Museteanu – Pilot/ Melente Sorin – Copilot
  2. Mircea Tudor – Pilot/ Rentea Mircea – Copilot
  3. Dan Carp – Pilot/ Bojescu Ioan – Copilot

Extrem:

  1. Pesteanu Claudiu – Pilot/ Ciobanu Paul – Copilot
  2. Pascu Mihail- Pilot/ Dobrica Laurentiu – Copilot
  3. Pedro Pinto – Pilot/ Gelu Suciu – Copilot

Noaptea Nemirei

Extrem:

  1. Parvulescu Sorin – Pilot/ Maior George – Copilot
  2. Gafita Andrei – Pilot/ Lupu Marius – Copilot
  3. Pascu Mihail- Pilot/ Dobrica Laurentiu – Copilot

Open:

  1. Visoiu Teodor – Pilot/ Pop Marius – Copilot
  2. Mircea Tudor – Pilot/ Rentea Mircea – Copilot
  3. Lorincz Robert – Pilot/ Tanase Victor – Copilot

Standard A:

  1. Ionut Naca – Pilot/ Mihai Oprica – Copilot
  2. Liviu Culea – Pilot/ Tan George – Copilot
  3. Tudorache Dragos – Pilot/ Pereteanu Karol – Copilot

Standard B:

  1. Bob Alin – Pilot/ Mates Marius – Copilot
  2. Cornea Mihai – Pilot/ Piedemonte Andrei – Copilot
  3. Cernea Adrian – Pilot/ Raluca Sarvas- Copilot

Urmeaza etapa de la Radauti…  o zona cu provocari multiple!

Calendar CN Off-Road 2017

Etapa 1/ 20 Apr – 23 Apr/ Sighisoara Off-Road Trophy/ Sighisoara

Etapa 2/ 18 Mai-21 Mai/ Trofeul Dacii Liberi/ Slanic Moldova

Etapa 3/ 08 Iun-11 Iun/ 4×4 Bucovina/ Radauti

Etapa 4/ 20 Iul-23 Iul/ CORB44 Adventure Days/ Targoviste

Etapa 5/ 24 Aug-27Aug/ Cupa Banca Transilvania/ Cluj (Deva)

Etapa 6/ 21 Sep-24 Sep/ T44 Trophy/ Slanic Prahova

Etapa 7/ 12 Oct-15 Oct/ GTC Trophy – Ziua Cea Mai Lunga/ Sarata Monteoru

Printre sporturile cu motor din Romania Campionatul National  de Off-Road are cea mai proaspata istorie competitionala. Organizat de Comisia Nationala de Off-Road CNOR sub egida Federatiei Romane de Automobilism Sportiv FRAS, campionatul a ajuns la cea de a 8-a editie in 2017.

Sponsorii campionatului din acest an sunt : BERGENBIER, ANCONI GROUP, BEST TOOLS, GTC AUTO.

Text:Andrei Gemes/ Foto: Andrei Gemes, Luminita Gemes


Tags: ,

Category: Altele, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Noul PEUGEOT 208, recompensat cu premiul Eurostar la categoria vehicule de persoane de către Automotive News Europe

Guillaume Clerc, project manager pentru PEUGEOT 208 și e-208 a primit în numele echipei de produs PEUGEOT condusă de Laurent...

Închide