După o pauză de peste o lună, caravana Romanian Endurance Series a ajuns pe circuitul Transilvania Motor Ring, acolo unde weekend-ul trecut s-a desfășurat a 3-a etapă.
Pentru Rosenau Racing miza era locul 1, mai ales după ce la etapă precedentă au fost nevoiți să depună armele din cauza mai multor probleme tehnice la mașina de concurs. Astfel, ziua de vineri era dedicată unor sesiuni de teste, aceștia fiind încrezători că îmbunătățirile aduse Peugeot-ului 106 Rallye vor da roade, însă au început cu stângul weekend-ul de concurs.
„După o etapă dificilă la RES500 focusul nostru era pe această etapă unde ne doream să obținem locul 1 pentru a mai avea șanse la titlul clasei A2, fapt pentru care am adus unele update-uri la mașina de concurs însă nu am apucat să facem nici măcar un tur pentru că a apărut o altă problemă și am preferat să ne oprim pentru a evita daune mai mari la această” ne-a declarat Team Manager-ul echipei Constantin Mihai.
Astfel, aceștia au decis să apeleze la serviciile Citroen-ului C2 VTS, cel care le-a adus 4 titluri de Campioni Naționali în sezonul 2022, fiind singura variantă care făcea posibilă participarea la această etapă. „Neavănd alte variante, am decis să aducem Citroen-ul pentru a lua startul, chiar dacă eram conștienți că nu puteam emite pretenții la un loc 1 la clasa A2, mașina fiind mult dezavantajată fața de cele ale colegilor cu care ne luptăm, dar pilotajul lui Denis a făcut ca acest dezavantaj să nu fie atât de mare, acesta reușind să se lupte de la egal la egal o bună perioadă din cursa 1, până când un concurent mai lent l-a încurcat și evităndu-l s-a răsucit compromițând cauciucurile de pe puntea spate, încheind cursa doar pe locul 3. În cursa 2 ritmul a fost mai ridicat, reușind să se lupte alături de cei de la Sera Racing și Alfa Corse pe o distanță destul de mare, însă chiar înainte de intrarea la boxe pentru pitstop-ul obligatoriu ambreiajul a cedat și a fost nevoit să se târască, reușind să încheie cei 60% obligatorii pentru a puncta în clasament” a dezvăluit inginerul de cursă Ionuț Vereș
„A fost un weekend frustrant pentru mine, îmi doream să mă lupt pentru locul 1 însă speranțele s-au spulberat incă de vineri de la sesiunea de teste unde Peugeot-ul a cedat și am fost nevoit să iau startul cu mașina de anul trecut, una nepotrivită pentru lupta la A2. Sunt mulțumit de ritmul care l-am avut cu această, dar în același timp trist pentru că îmi doream să pilotez Peugeot-ul pe Transilvania Motor Ring, așa că aștept cu nerăbdare următoarea etapă care va avea loc pe același circuit”, ne-a spus pilotul Rosenau Racing, Denis Mihai.
În 2023 Rosenau Racing sunt susținuți de Rosenau Service, Pakelo Lubricants România, Vectra Internațional, Voodoo Works, și de parteneri media Breakdown Pictures și Autoștiri.ro.
Proiectul Rosenau Racing „Zbor la firul ierbii” este susținut și cofinanțat de Consiliul Județean Brașov.
Credit foto: M S Moments