Norris Mageanu, noul presedinte F.R.A.S.

| 21 februarie 2015 | 0 Comments

Norris Mageanu - presedintele FRAS 2015Punct. Si de la capat.

Azi, 21 februarie 2015 s-au desfasurat alegerile pentru functia de presedinte F.R.A.S. Cei 80 votanti si-au repartizat optiunile astfel in turul1: Norris Mageanu – 33; Ovidiu Mazilu – 25; Ilina Emanuel- 22. A urmat turul 2 unde voturile s-au repartizat dupa cum urmeaza: Norris Mageanu – 45; Ovidiu Mazilu – 34.

In urma voturilor, noul presedinte al Federatiei Romane de Automobilism Sportiv este domnul Norris Mageanu.

Felicitari Norris Mageanu si multa bafta!

Ieri (20 februarie) din respect pentru cei trei candidati, pentru FRAS, pentru fostul presedintele al FRAS, domnul Ovidiu Mazilu, dar si din dorinta de a oferi o stare de pace inaintea acestei confruntari, am refuzat sa publicam materiale remise pe adresa redactiei cu impact in alegerile FRAS.

Acum, dupa ce s-a tras linie, ne face placere sa va oferim ultimul material transmis publicatiei Autostiri.ro de domnul Norris Mageanu:

alegeri FRAS 2015Despre fapte și vorbe

Dragi prieteni,

Am intrat în cursă acum aproape o lună, după o decizie luată cam târziu și după ce i-am împărtășit-o actualului președinte al FRAS. Nu m-a influențat nimeni și, înainte de a face acest pas mi-am asumat că dacă voi câștiga, următorii ani vor fi dedicați motorsportului. Cunosc responsabilitatea imensă a funcției și datoria pe care o am față de fiecare membru FRAS dacă câștig.

Au trecut 4 săptămâni de la depunerea candidaturii și simt nevoia să împărtășesc cu voi experiențele, proiectele, discuțiile și, mai ales, OAMENII care mi-au intrat în viață(deși corect ar fi să spun că eu am intrat în viața lor).

În primul rând vreau să vă spun că doar într-o lună, dintr-un candidat plecat singur la drum, am reușit să strâng în jurul meu un nucleu de oameni neinfluențabili, cinstiți, pasionați, pregătiți să mearga cu mine mai departe:

Cătălin Nicolaescu, care a renunțat la candidatura sa la funcția de președinte, care a găsit metode de a lucra împreună și acum este pregătit să ”alerge” alături de mine din postura de vicepreședinte;

Dan Magoș, pilot și organizator de evenimente sportive, care a renunțat de asemenea la candidatura la funcția de președinte pentru a arăta tuturor încrederea în capacitățile mele și în puterea noastră comună;

Ioan Uțu Badiu, reputat om de motorsport, cel care este ”artizanul” regulamentelor celor mai importante raliuri din România;

Sandor Benedek, unul dintre cei mai buni arbitri și directori sportivi din țară, care a ales încă de acum 10 zile să își prezinte public susținerea pentru proiectul meu;

Iustin Pleșa, organizator de etape de rally-cross și îndemânare, cu care deja am stabilit proiecte viitoare pe rally-cross;

Marius Luca, inginer auto, tată a doi copii participanți în campionatele naționale și persoană dedicată muncii cu copiii,

Sorin Bălan, organizator de etape de rally sprint și viteză în coastă regionale, unul dintre cei mai prolifici organizatori din țară.

Alături de ei, numeroși sportivi, arbitri și organizatori cărora le mulțumesc.

Împreună cu cei de mai sus dar și cu mulți alții, în aceste săptămâni am stabilit bazele unei noi comisii, Comisia pentru Tineri, al cărei scop va fi atragerea, susținerea și promovarea tinerilor în motorsport.

Este un proiect amplu care presupune:

–        Promovarea FRAS și a motorsportului în general în școli și licee, în mall-uri și locuri de joacă,

–        propune ajustarea regulamentelor în așa fel încât noii veniți să găsească acest sport cât mai accesibil la nivel incipient,

–        aduce suport tinerilor talentați

–        promovează tinerii campioni în etapele interne și mai apoi externe

Tot alături de cei de mai sus am stabilit proiectul calendarului de Rally Cross 2015 și am avut câteva prime discuții pentru Slalomul Paralel care vor fi definitivate curând.

Tot în această perioadă, am analizat și discutat caracterul urgent al lărgirii, dezvoltării și emancipării corpului de arbitri, având și o primă măsură în dublarea posturilor încă de la primele etape. De asemenea, aparatura de cronometrare va fi verificată, recondiționată și upgradată.

Am trasat regulamentele și calendarul unei grupe B, un ”BERG CUP” autohton, cu 2 grupe, una de incepători și una de avansați și 4 clase în funcție de cilindree. Particularitățile acestei divizii vor consta în taxe mici de licență și înscriere în concurs și o relaxare a impunerilor tehnice și de securitate.

Am fost încântat să văd deschiderea domnului Alin Radu, directorul general Suzuki România, pentru noi proiecte comune adiacente cupei monomarcă Suzuki. Împreună cu dumnealui am discutat și agreat implementarea alimentării cu LPG a modelelor Suzuki de competiții, ca un prim pas comun pentru un mediu înconjurător mai nepoluat.

Destul de mult timp am dedicat problemei mașinilor de concurs neînmatriculate, situație întâlnită îndeosebi la off-road, rally cross și slalom paralel. În urma discuțiilor cu mai mulți reprezentanți ai poliției rutiere și RAR-ului am ajuns la concluzia că se poate găsi o soluție viabilă pentru înmatriculare. Pașaportul tehnic și fișa de omologare vor rezolva cererile celor de la RAR, încă suntem în căutarea unei soluții la Ministerul de Finanțe pentru problema impozitului. Deși discuțiile nu au niciun caracter oficial, am încrederea(am și discutat cu mai mulți reprezentanți CNOR) că se vor găsi soluții rapide imediat ce discuțiile vor fi oficiale.

Sunt extrem de bucuros că în urma discuțiilor avute în unele zone din țară s-a definit nevoia înființării de asociații județene și, în acest moment, se pregătesc actele pentru două astfel de asociații. Indiferent de rezultatul alegerilor, aceste noi centre de putere ale motorsportului vor merge înainte și sunt încântat că prezența mea a unit multe cluburi la nivel local.

Marea majoritate a discuțiilor din aceste săptămâni au fost însă legate de mediatizarea motorsportului și, invariabil, toți cei cu care am discutat au considerat că cea mai mare nemulțumire este lipsa promovării.

Drept pentru care ne-am întâlnit cu peste 10 trusturi sau canale media cu care am discutat diverse forme de parteneriate, găsind deschidere la majoritatea dintre aceștia.

Am discutat cu mai mulți oameni de comunicare și PR despre viziunea lor asupra modului de prezentare în viitor al federației.

Am concluzionat că imaginea federației trebuie abordată în două direcții, una pe termen lung, care constă în crearea unui brand FRAS puternic, vandabil și una pe termen scurt care constă în refacerea site-ului, crearea unui departament de media, semnarea de parteneriate pentru promovarea etapelor actuale, stabilirea unei politici de comunicare.

La capitolul promovare am mai demarat două proiecte noi, care pot fi de folos federației indiferent cine câștigă alegerile din 21 februarie.

Primul proiect îl reprezintă participarea la saloane auto și expoziții, cu un stand la care să fie invitați pe rând să vină alături de federație piloți de top și organizatori care urmează să aibă etape. Primul salon va fi în aprilie și consider că federația ar trebui să fie prezentă la minim 6 astfel de târguri anual.

Al doilea proiect este Cursa Campionilor, varianta națională a Race of Champions, un proiect care se poate desfășura fie pe noul circuit Motor Park de la Adâncata, fie în centrul unui municipiu. Acest eveniment va fi ”varianta de vară” a Galei Campionilor și va reuni cei mai buni piloți din motorsport într-un show cu vedete, sportivi din alte ramuri și transmisii live.

Am agreat cu titlu de intenție un parteneriat cu o firmă de comunicații pentru transmiterea live în online a unor etape(shakedown, super specială, etapă de karting, samd) care urmează șă fie agreate după discuții cu organizatorii de anul acesta.

De asemenea, și nu în ultimul rând, am avut întâlniri cu potențiali parteneri ai federației și, unii dintre aceștia vor și deveni sponsorii FRAS dacă noi vom câștiga alegerile.

Sper ca faptele de mai sus să acopere vorbele care s-au spus în această campanie presărată cu de toate, dar în care am avut plăcerea să întâlnesc și să reîntâlnesc oameni dragi mie.

Toate situațiile și proiectele prezentate mai sus pot fi implementate imediat, cu condiția respectării regulamentelor în vigoare.

Mulțumesc Daniel Onoriu, Paul Andronic, Alex Filip, Alex Mirea, Călin Tăriceanu, Vlad Marinescu, Radu Gurămultă, Aurelian Andronache, Edwin Keleti, Mihai Tănase, Adrian Drăgan pentru suportul vostru public și pentru interesul vostru pentru această campanie.


Tags: , , , , ,

Category: News, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Transalpina Challenge: 94 de piloți la start

Emil Nestor poate deveni, în premieră, campion național la viteză în coastă, iar pentru asta mai are nevoie de un...

Închide