Goodyear depășește limitele cu noua gamă de anvelope Eagle F1 SuperSport

| 16 aprilie 2019 | 0 Comments
  • Noua gamă cuprinde trei modele de anvelope, SuperSport, SuperSport R și SuperSport RS.
  • Tehnologiile inovative aduc îmbunătățiri semnificative distanței de frânare și timpilor de pe circuit.
  • Contribuie la dezvoltarea segmentului de Ultra Ultra Înaltă Performanță (UUHP), prin introducerea a 39 de coduri noi ce vor apărea în perioada Februarie – Noiembrie 2019, ca posibile echipări pentru vehicule de la Volkswagen Golf GTI și până la Porsche 911 GT2 RS.

Goodyear a anunțat lansarea unei noi game de trei anvelope de Ultra Ultra Înaltă Performanță (UUHP), denumite Eagle F1 SuperSport, SuperSport R și SuperSport RS. Cele trei anvelope emblematice Goodyear SuperSport utilizează tehnologii inovative și compuși care aduc îmbunătățiri semnificative distanței de frânare și timpilor de pe circuit, fără să neglijeze elementele mult mai tangibile ale experienței șofatului, așa cum sunt reacția în viraje, la frânare și la negocierea virajelor.

The Eagle F1 SuperSport utilizează întreaga experiență în domeniul anvelopelor de curse a Goodyear pentru a oferi aderență superioară și manevrabilitate

Schimbările de direcție receptive sunt asigurate prin intermediul profilului cu nervuri rigide, în timp ce structura închisă masivă din exterior, folosită pe umerii anvelopei, oferă control în timpul transferului de greutate în viraje. Designul cu un perete lateral foarte rigid duce la îmbunătățirea manevrabilității, fără a compromite confortul la condus.

Deși, inițial gama a fost dezvoltată pentru suprafețele uscate, Goodyear a inclus și performanța pe suprafețele umede prin introducerea unei combinații de mai mulți compuși. Astfel, secțiunile exterioare sunt perfecționate pentru carosabil uscat, în timp ce cele 3 secțiuni centrale sunt optimizate pentru carosabil umed. Aceste caracteristici permit șoferilor să-și depășească limitele în viraje pe suprafețe uscate și să se bucure, în același timp, și de frânarea excelentă și manevrabilitatea pe suprafețele umede.

25 de coduri Eagle F1 SuperSport vor apărea în perioada Februarie – Mai 2019, cu diametre cuprinse între 18” și 21”, lățimi între 205 și 305 mm și raport de aspect cuprins între 45 și 30. Eagle F1 SuperSport sunt dezvoltate ca posibile echipări pentru autoturisme de diferite categorii, plecând de la Volkswagen Golf GTI și BMW M3, la Mercedes-AMG C63 și Porsche 911 Turbo.

The Eagle F1 SuperSport R impune noi niveluri ale aderenței și preciziei direcției

The Eagle F1 SuperSport R impune noi niveluri ale aderenței și preciziei direcției, atât pe circuitul de curse, cât și în afara lui. Nivelurile de aderență sunt îmbunătățite prin folosirea unui compus cu un grad mărit de fricțiune, care asigură aderență de excepție pe suprafețele uscate, în timp ce stabilitatea excelentă la viraje este datorată punților aflate în canelurile interioare ale benzii de rulare, ce reduc deformarea blocurilor atunci când li se aplică forțe extreme la viraje. Reacția și precizia direcției au fost, de asemenea, îmbunătățite prin optimizarea amprentei anvelopei, pentru distribuția corespunzătoare a presiunii.

10 coduri Eagle F1 SuperSport R sunt programate să apară în perioada Februarie – Noiembrie 2019, variind de la 18” la 21” în diametru, între 205 și 305 mm lățime și raportul de aspect cuprins între 25 și 40. Modelul Eagle F1 SuperSport R a fost dezvoltat pentru vehicule destinate să atingă performanța, așa cum sunt Volkswagen Golf Club sport, BMW M4 CS și Porsche 911 GT3.

The Eagle F1 SuperSport RS este modelul cel mai potrivit pentru curse al gamei, creat pentru a depăși limitele circuitului, fiind în același timp omologat pentru șosea. Compușii speciali, folosiți de obicei în crearea anvelopelor de curse, asigură aderență de excepție și performanță pe carosabil uscat. Două coduri vor fi introduse în Martie 2019, cu dimensiunile 265/35 ZR20 și 325/30 ZR21.

Video: YouTube

Sursa si imagini: comunicat remis Autostiri.ro


Tags: , , , , , , ,

Category: News, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Electricitate verde prin încărcare inteligentă „vehicle-to-grid”

Raportat la producţia şi consumul total de energie, mobilitatea electrică este un factor relativ mic. Studiile independente prognozează că în...

Închide