Kia se află la o răscruce importantă în evoluţia sa. Salonul Internaţional Auto de la Geneva este un prilej cât se poate de bun pentru a sărbătorii un an important din istorie prezentând trei modele în premieră la cel de-al 81-lea.
Cea de-a patra generaţie de Kia Rio este o revoluţie, nu doar o evoluţie faţă de modelul anterior.
Transmite o personalitate aparte şi puternică, aducând acest ultim model în acord perfect cu gama complet redesenată a produselor Kia. Noul Rio combină fineţea europeană cu condimentele coreene pentru a crea un limbaj al formei care comunică strălucire latină.
Mai lung, mai lat şi mai putin înalt, noul Rio este desemnat să îşi redefinească poziţia ca una dintre cele mai competitive maşini într-unul dintre cele mai competitive segmente – B.
Noul Rio va avea costuri de exploatare reduse şi emisii record de CO2 – cifrele ţintă pentru gama de versiuni începând la doar 85 g/km.
Noul Rio va fi oferit în trei versiuni de caroserie – sedan în 4 uşi, hatchback în 5 şi 3 uşi (începând cu 2012) – în funcţie de pieţele pe care va fi comercializat.
Modelul în 5 uşi (prezentat la Geneva) are lungimea de 4045 mm, sedanul de 4365 mm iar toate versiunile vor avea un ampatament de 2570 mm (mai mare cu 70 mm faţă de modelul anterior) – îmbunătăţind semnificativ atât spaţiul pentru pasageri, cât şi capacitatea portbagajului.
Kia Rio va oferi o gama de 6 motorizari economice, cu emisii scăzute de CO2. Puterile variază între 70 CP (pentru motorul 1.1 litri diesel din Europa) şi 140 CP (1.6-litri GDI benzină pentru America de Nord).
În completarea exteriorului remarcabil, designul interiorului noului Rio a fost de asemenea transformat pentru a imprima acestei maşini un aer premium. Clienţii pot alege dintr-o gama de interioare în 2 tonuri şi numeroase pachete de facilităţi pentru a-şi crea propriul spaţiu în care să se simtă bine.
“Prezenţa puternică a companiei Kia la Geneva va fi reprezentată de trei premiere care vor sublinia revoluţia în design a brandului nostru, calitatea proiectării şi tehnologiile hibrid avansate”, a declarat Hyoung-Keun Lee, Vicepreşedinte al Kia Motors Corporation. “Atât în Europa, cât şi în restul lumii, piaţa maşinilor mici şi a celor compacte au un procentaj important din vânzările globale, astfel că introducerea noului Picanto şi a noului Rio este foarte importantă pentru Kia în acest an, de care sunt sigur că va fi o bornă importantă pentru istoria brandului nostru”.“In timpul acestei situaţii economice incerte la nivel mondial, produsele Kia şi-au păstrat atractivitatea pentru consumatori. Anul trecut am livrat peste 2 milioane de vehicule clienţilor, o creştere de 27% faţă de 2009.
“În acest an, sunt sigur că popularitatea modelelor lansate recent – Venga, Sorento, Sportage, Optima şi Cadenza – va fi amplificată şi prin sosirea noului Picanto şi a noului Rio in showroomurile Kia”, a concluzionat domnul Lee.
Mulţumim Bogdan Paşa – PR Manager Kia Romauto
Credit foto: Kia Romauto



