Eveniment IPAR. Custom Projects

| 14 mai 2016 | 0 Comments

Salutare,DSCN5635

Astazi am participat la un eveniment organizat de stundentii Facultatii de Politehnica Bucuresti uniti sub sigla IPAR – Initiativa Pasionatilor de Autovehicule Rutiere. O organizatie stundenteasca ce are ca scop sprijinirea tinerilor membri, viitori ingineri de Autovehicule Rutiere. O mana de oameni pasionati si frumosi ce vor sa iasa din anonimat si vor sa intre in contact cu realitatea auto din tara noastra.

In cadrul evenimentului Custom Projects, participantii au avut ocazia sa adreseze intrebari invitatilor dar in acelas timp sa se si laude cu proiectele lor personale pe 4 roti.

Invitati la acest eveniment au fost Marius Mitrache, un consacrat pilot de drift, care ne-a povestit de unde a plecat si cam cat de greu i-a fost sa ajunga la nivelul actual. A incercat sa ii faca pe tinerii pasionati sa inteleaga ce inseamna drift-ul plecand de la detalii tehnice si terminand cu bugetul necesar participarii intr-un cadru organizat si legal la evenimentele de drift de la noi din tara. Prezentarea a venit intr-un moment oportun, deoarece incepand de anul acesta FRAS a recunoscut acesta disciplina ca fiind sport oficial.

DSCN5660Ne-am bucurat sa ii vedem si pe cei de la Federatia Romana de Automobilism Sportiv prezenti prin intermediul lui Radu Guramulta, un nume important in presa auto din Romania, dar si prin interventia virtuala a Presedintelui Noris Mageanu care se afla in acest week-end la Arad, unde se desfasoara una dintre etapele din Campionatul National de Raliuri. Ambi ne-au vorbit despre importanta sigurantei in competitiile sportive cu motor. Putem spune ca astazi s-au pus bazele unei viitoare colaborari intre Feredetie si stundentii Politehnicii. Nu putem decat sa aplaudam aceasta initiativa si sa speram ca rezultatele se vor vedea in viitorul apropiat.

Poate cel mai important invitat a fost Constantin Aur sau Titi Aur, asa cum il cunoaste toata lumea. Multiplul campion national de raliuri a pus din nou accent pe siguranta, el fiind poate cel mai avizat sa dea lectii la acest capitol. Ne-a prezentat pe scurt parcursul sau competitional, inceput imediat dupa revolutie, cu momentele dificile prin care a trecut, sacrificiile facute dar si succesele sale. A fost emotionant sa auzim chiar din gura sa povesti despre primul titlu national sau despre prima etapa castigata in Campionatul European de Raliuri. Intrebarile au fost multe si cu siguranta ar mai fi fost multe altele de spus. In final stundentii au fost invitati la academia sa pentru a afla cat mai multe despre condusul defensiv cat si despre cursuri de pilotaj sportiv pentru cei mai curajosi.

DSCN5663Nu in ultimul rand un reprezentant al Registurului Auto Roman a incercat sa traduca pe intelesul tuturor cadrul legislativ din Romania in ceea ce priveste modificarea si omologarea masinilor de strada. Un subiect sensibil deoarece stim cu totii ca modificarea si omologarea unei masini presupune urmarea cu rigurozitate a unor etape anevoioase si costisitoare. Toti cei prezenti au fost indemnati sa urmeze pasii legali in acest demers.

Noi spunem ca evenimentul a fost un adevarat succces si ca informatiile prezentate ii vor ajuta pe tineri sa isi urmeze visul. Ii felicitam pe organizatori pentru efortul depus si stim ca de multe ori au batut la usi inchise, si-au sacrificat timpul personal pentru ca asemenea evenimente sa aiba loc. Tot ceea ce putem sa facem in acest moment este sa le promitem ca vom incerca sa le fim alaturi in demersurile lor.

Va invitam sa va delectati cu proiectele tinerilor accesand link-ul de mai jos:

GALERIE FOTO

 

 


Tags: , , , ,

Category: Prima pagina, Special

Citește articolul precedent:
Anul legendelor: modelele Opel Ascona și Manta împlinesc 50 de ani

Opel Ascona a fost prototipul unei limuzine sport plăcute la condus, cu console scurte și manevrabilitate excelentă. Modelul Ascona a...

Închide