spot_img

Dakar 2015: Emanuel Gyenes – Mani a terminat cea mai lunga speciala din raliu

Emanuel Gyenes - Mani - Dakar 2015Villa Carlos Paz-San Juan etapa cu cea mai lunga proba speciala din Dakar 2015

Mani a pornit la ora Romaniei 11.05 pe speciala de 518 km care este un mix de teren dur in prima parte, portiuni cu mult praf intre cele doua puncte de alimentare si nisip in ultima parte. La primul punct de control orar de pe proba Mani avea al 36-lea timp.

Mani a terminat cei 518 km ai probei speciale din etapa Villa Carlos Paz – San Juan in 8h58min45sec, al 51-lea timp. Si Marcel Butuza a terminat cu bine proba. Aceasta a fost cea mai lunga speciala din raliu, iar dupa ce au ajuns la finis aproape jumatate dintre concurentii de la moto, organizatorii au decis sa o scurteze pentru cei aflati inca pe proba.

Riderii romani nu vor beneficia insa de aceasta decizie pentru ca ei au terminat proba inainte ca aceasta sa fie luata.

Palmares Internațional Emanuel Gyenes – Mani

2014 – medalie de aur Red Bull Sea to Sky;

2013 – locul 2 Expert Single Red Bull Romaniacs;

2012 – locul 17 clasamentul general al raliului Dakar;

2011 – locul 1 clasa Maraton raliul Dakar, locul 18 în clasamentul general al raliului, locul 4 în trofeulAmatorilor (aici sunt incluși toți piloții care nu reprezintă înmod oficial un constructor);

2010 – locul 9 clasa Pro a Red Bull Romaniacs, locul 4 clasa Super Producție +450 cmc în Raliul Tunisiei (Campionatul Mondial de Rally‐Raid), locul 8 în clasamentul general;

2009 – locul 2 clasa Expert Single Red Bull Romaniacs;

locul 1 clasa Producție a Raliului Marocului (Campionatul Mondial de Rally‐Raid), locul 8 în clasamentul general;

2008 – locul 2 clasa 450 cmc Dakar Series Central Europe Rally, locul 14 clasa Pro a Red Bull Romaniacs, victorie de specială în Raliul Faraonilor (Campionatul Mondial de Rally‐Raid), locul 6 în clasamentul general;

2007 – locul 9 la debutanți, locul 46 la general și 18 la clasa Producție în Raliul Dakar, Medalie de argint la International Six Days Enduro – Chile, locul 9 clasa Pro a Red Bull Romaniacs;

2006 – locul 1 Red Bull Romaniacs clasa Expert Team, coechipier Laszlo Olah;

2005 – locul 1 Red Bull Romaniacs clasa Exprt Team, coechipier Laszlo Olah.

Revenirea în Raliul Dakar a lui Mani Gyenes se datorează: Autonet Motorcycle Team, Consiliului Județean Satu Mare,Consiliului Local Satu Mare,Vectra Racing, Cheile Grădiștei, Schaeffler, Motul, Delphi, TRW, Goldentyre,TuiTravel, Kenny.

Despre Dakar 2015 Cifre:

161 – nr. de motociclete care au luat startul în Dakar 2015

5 – al cincelea Dakar pentru Mani Gyenes

13 – nr. de etape din Dakar 2015

2 – nr. de etape maraton

9.295 – nr. total al km din Dakar 2015 pentru categoria moto

4.752 – nr. km de probe speciale pentru categoria moto

4.800 m – altitudinea maximă la care va ajunge caravana raliului la revenirea din Chile în Argentina prin pasul San-Francisco.

3.500 m – altitudinea la care vor concura motocicliștii într-una dintre probele maraton din Bolivia.

Dakar 2015 poate fi urmărit în România prin intermediul Eurosport, rezumatul fiecărei etape urmând să fie difuzat imediat după miezul nopții.

VIA: profil facebook Emanuel Gyenes – Mani, comunicat remis Autostiri.ro

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,302FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,430AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Brașov Amanet Auto-spot_img

Parteneri Autostiri