spot_img

Bacăul găzduieşte finala CNR 2011!

Până la momentul startului Raliului Moldovei-Comfert, competiţia care pune punct final Campionatului Naţional de Raliuri Dunlop 2011 au rămas mai puţin de trei săptîmâni. Este momentul în care documentele oficiale devin publice, iar pregătirile au intrat în linie dreaptă, organizatorul, Adrian Răspopa, împreună cu echipa sa, lucrând zi şi noapte pentru a asigura cele mai bune condiţii ”finalei” întrecerii interne de raliuri.

Bacăul va decide campionul absolut, configuraţia la vârf în ierarhia FIA, dar şi numele celor care vor urca pe prima poziţie la clasele 3, 5, 6, 9, 11, la două roţi motrice şi lista poate continua. În aceste condiţii, evident, ţelul echipei de organizatori este aceea de a oferi toate condiţiile pentru o competiţie sportivă de calitate”, spune Adrian Răspopa. În plus, organizatorul şi-a propus ca edţia din acest an să reprezinte doar primul pas pe un drum a cărui finalitate să fie prezenţa constantă în calendarul CNR Dunlop şi chiar în cel internaţional pentru că, spune Răspopa, ”ne propunem să izbutim să găzduim în câţiva ani o etapă a Cupei Europei de Est”.

Raliul Moldovei- Comfert este şi o competiţie croită pentru public, probele speciale aflându-se în imediata apropiere a oraşului Bacău, astfel că permit accesul facil al fanilor, atât datorită distanţelor mici de parcurs, cît şi a posibilităţilor de a ”înţepa” traseul în mai multe puncte. De asemenea, există locuri de parcare în imediata apropiere a secţiunilor competitive, lucru care, de asemenea, va permite prezenţa unui număr mare de fani la această întrecere.

Întrecerea nu va avea o probă ”regină”, ci mai multe, spune Adrian Răspopa: ”Din punctul de vedere al publicului, principalul punct de atracţie va fi reprezentat, bineînţeles, de Superspeciala de sâmbătă, care este organizată în primul rînd pentru fani. În rest, cum din punct de vedere tehnic probele sunt asemănătoare ca şi lungime, grad de dificultate şi suprafaţă, este dificil de ales o secţiune competitivă care să poarte apelativul de probă regină”.

Tot organizatorul ne-a oferit şi detalii privind configuraţia secţiunilor competitive, precizând că acestea sunt oarecum asemănătoare celor de la Arad: foarte înguste, extrem de tehnice, cu ruperi de ritm şi cu o suprafaţă de rulare foarte bună. ”Sunt convins că ele se vor bucura de aprecierea piloţilor din campionat, dar şi, prin prisma spectacolului pe care-l oferă, de aceea a publicului”, a încheiat Răspopa.

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,317FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,580AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Brașov Amanet Auto-spot_img

Parteneri Autostiri