- Design dinamic și aerodinamică excepțională pentru cerințe ridicate atât în condusul zilnic, cât și pe distanțe lungi
- Conducere parțial electrică, eficiență sporită și performanțe mai mari: tehnologia mild hybrid MHEV plus
- Combinația perfectă de sportivitate și confort: suspensie pneumatică adaptivă și direcție pe toate roțile
Noul Audi A6 Avant* este mai dinamic, eficient și digital ca niciodată. Reprezintă călătoria de primă clasă ca niciun alt vehicul din segmentul premium de dimensiuni mari. Motoarele moderne pe benzină și diesel cresc performanța și reduc emisiile de CO2 datorită tehnologiei mild hybrid MHEV plus. Pe distanțe lungi și în oraș, suspensia pneumatică adaptivă și direcția pe toate roțile asigură un nivel ridicat de confort la condus și, în egală măsură, manevrabilitate agilă. Coeficientul de rezistență aerodinamică remarcabil de 0,25 – cea mai bună valoare pentru un Audi Avant cu motor cu combustie – înseamnă eficiență ridicată și demonstrează interacțiunea perfectă dintre formă și funcție. Exteriorul reflectă caracterul sportiv și elegant al vehiculului și conferă modelului A6 Avant* o prezență remarcabilă cu noua tehnologie de iluminare digitală. Modelul impresionează, de asemenea, prin conceptul său de operare și infotainment intuitiv și orientat către utilizator, cu afișaj panoramic Audi MMI și afișaj pentru pasagerul din față.
CEO-ul Audi, Gernot Döllner: „Scriem următorul capitol din istoria noastră: Noul Audi A6 Avant unește un design elegant și dinamic cu o aerodinamică excepțională. Sisteme de propulsie eficiente, dar de înaltă performanță, și tehnologia de suspensie de ultimă generație combină sportivitatea cu un nivel ridicat de confort, făcând călătoria în A6 o experiență de primă clasă.” Cu acest model, compania continuă, de asemenea, inițiativa sa majoră de produse începută în 2024.
Modernizarea și reînnoirea portofoliului de modele fac parte din agenda Audi, prin care se poziționează, pe viitor, în fața unei competiții intensificate. „Cu A6, reînnoim acum o serie de modele importante”, a spus Döllner.
Interacțiunea perfectă: design și aerodinamică
Cu limbajul său de design redus, A6 Avant* transmite un caracter funcțional și atemporal. Acest lucru se reflectă atât în designul său, cât și în aerodinamică, unde se mândrește cu un coeficient de rezistență aerodinamică de 0,25 – cea mai bună valoare pentru un Avant cu motor cu combustie de la Audi. Pe lângă cortinele mari de aer și prizele de aer controlabile din față, spoilerul de acoperiș remarcabil și panourile aerodinamice de pe părțile laterale ale geamului din spate sunt principalii contribuitori la această realizare în aerodinamică.
Partea din spate sportivă, cu difuzorul său atrăgător, întruchipează caracteristicile tipice Avant. Împreună cu nervurile specifice quattro, care ies în evidențăputernic din zona umerilor, și pista largă, partea din spate accentuează designul dinamic al modelului. În același timp, ampatamentul său lung și capota extinsă întruchipează eleganța și completează proporțiile perfecte ale modelului A6 Avant*.
Economic și puternic: tehnologia MHEV plus
Tehnologia mild hybrid MHEV plus joacă un rol cheie în experiența de condus. Pe lângă motorul 2.0 TDI cu patru cilindri și 150 kW (consum combinat de combustibil în l/100 km: 5,7–5,0; emisii combinate de CO2 în g/km: 148–130; clasa CO2: E–D), motorul 3.0 TFSI cu șase cilindri și 270 kW (consum combinat de combustibil în l/100 km: 7,8–6,9; emisii combinate de CO2 în g/km: 178–156; clasa CO2: G–F) dispune, de asemenea, de acest tip de electrificare parțială.
Sistemul MHEV plus susține motorul cu combustie, crește performanța și confortul la condus și reduce emisiile de carbon. Sistemul este format din trei componente principale: o baterie de 48 de volți, starterul alternatorului cu curea (BAS) și generatorul de transmisie (PTG) cu electronice de putere integrate.
PTG permite parcarea și manevrarea complet electrice. A6 Avant* funcționează, de asemenea, pe energie electrică atunci când se deplasează încet în oraș, în trafic lent sau în afara orașului când se deplasează spre următorul sat. În plus, PTG produce un cuplu suplimentar de până la 230 Newton metri și până la 18 kW (24 CP) de putere la pornire sau depășire. La decelerare, PTG poate recupera până la 25 kW de energie.
O sinteză de sportivitate și confort: șasiul și direcția
Noul A6 Avant* perfecționează sinteza de sportivitate și confort datorită unor caracteristici opționale, cum ar fi direcția pe toate roțile și suspensia pneumatică adaptivă, aceasta din urmă reglând înălțimea caroseriei și amortizarea șocurilor.
În plus, diferențialul sport quattro asigură o agilitate și mai mare. Direcția progresivă standard a noului A6 Avant* răspunde acum și mai direct. Comparativ cu predecesorul său, întregul traseu de la volan la roți este proiectat să fie mai rigid. Acest lucru include bara de torsiune, cremaliera direcției fixată rigid și bucșele brațului de control mai rigide.
Unghiul de cădere pe axa față a fost, de asemenea, ușor crescut. În total, aceste măsuri duc la un răspuns de direcție vizibil îmbunătățit și mai mult feedback de la drum, ceea ce, în combinație cu propulsia de înaltă performanță, duce la o manevrabilitate precisă și ușoară. Direcția pe toate roțile este disponibilă opțional în combinație cu tracțiunea integrală quattro. Funcționează cu o funcție dinamică a cărei viteză de reacție a fost îmbunătățită și mai mult. La viteze mici, roțile din spate se întorc până la cinci grade în direcția opusă roților din față. Mașina este astfel mai agilă în traficul urban și în curbele strânse, iar cercul de întoarcere este redus cu până la un metru.
La viteze medii și mari, roțile din spate se întorc în aceeași direcție, permițând o manevrabilitate stabilă și și mai precisă.
Confort superior cu funcții digitale: interiorul
Interiorul asigură, de asemenea, o călătorie de primă clasă cu spațiul său generos și tehnologia de ultimă generație. Conceptul de operare pune șoferul pe primul loc și, datorită afișajelor panoramice și pentru pasageri, duce experiența digitală la un nou nivel. Personalizarea joacă un rol major aici – inclusiv în iluminat.
Șoferul poate alege dintre șapte semnături digitale de lumină în față și în spate. Segmentele active care se luminează și se estompează inteligent evidențiază tehnologia inovatoare, în special în combinație cu luminile spate OLED digitale de a doua generație. Acestea creează o valoare de recunoaștere puternică, crescând în același timp siguranța rutieră.
Tehnologia de iluminare digitală – o parte esențială a ADN-ului Audi – contribuie astfel la o experiență de condus confortabilă și sigură. Factorul de bunăstare este îmbunătățit și mai mult de numeroase caracteristici de primă clasă, inclusiv acoperișul panoramic reglabil din sticlă.
Amplifică senzația de spațiu generos și permite șoferului să comute între un interior inundat de lumină și o umbrire eficientă. Sistemul de sunet premium, cu sunet 3D, de la Bang & Olufsen garantează o experiență sonoră remarcabilă, cu difuzoare în tetierele din față care oferă o plăcere auditivă personalizată. Baza pentru aceasta este acustica aerodinamică sofisticată și acustica generală a vehiculului, care sunt la cel mai înalt nivel datorită izolării fonice îmbunătățite, printre alți factori.
În plus, pachetul opțional de control automat al climatizării pe patru zone permite un nivel de confort climatic deosebit de ridicat pentru șofer, pasagerul din față și pasagerii din spate. Pachetul opțional de calitate a aerului include un ionizator și un senzor de praf fin, care îmbunătățesc calitatea aerului în interior.
*Date de consum și emisii pentru următoarele modele:
Audi A6 Avant TFSI 150 kW
Consum combinat de combustibil în l/100 km: 8,0–7,1 (29,4–33,1 US mpg)
Emisii combinate de CO2 în g/km: 181–161 (291,3–259,1 g/mi), Clasa CO2: G–F
Audi A6 Avant edition one TFSI 150 kW
Consum combinat de combustibil în l/100 km: 8,0–7,5 (29,4–31,4 US mpg)
Emisii combinate de CO2 în g/km: 181–169 (291,3–272,0 g/mi), Clasa CO2: G–F
Audi A6 Avant TFSI quattro 270 kW
Consum combinat de combustibil în l/100 km: 7,8–6,9 (30,2–34,1 US mpg)
Emisii combinate de CO2 în g/km: 178–156 (286,5–251,1 g/mi), Clasa CO2: G–F
Audi A6 Avant edition one TFSI quattro 270 kW
Consum combinat de combustibil în l/100 km: 7,8–7,3 (30,2–32,2 US mpg)
Emisii combinate de CO2 în g/km: 178–166 (286,5–267,2 g/mi), Clasa CO2: G–F
Audi A6 Avant TDI 150 kW
Consum combinat de combustibil în l/100 km: 5,7–5,0 (41,3–47,0 US mpg)
Emisii combinate de CO2 în g/km: 148–130 (238,2–209,2 g/mi), Clasa CO2: E–D
Audi A6 Avant edition one TDI 150 kW
Consum combinat de combustibil în l/100 km: 5,7–5,3 (41,3–44,4 US mpg)
Emisii combinate de CO2 în g/km: 148–139 (238,2–223,7 g/mi), Clasa CO2: E
Audi A6 Avant TDI quattro 150 kW
Consum combinat de combustibil în l/100 km: 5,9–5,1 (39,9–46,1 US mpg)
Emisii combinate de CO2 în g/km: 154–135 (247,8–217,3 g/mi), Clasa CO2: E–D
Audi A6 Avant edition one TDI quattro 150 kW[PB(U1]
Consum combinat de combustibil în l/100 km: 5,9–5,5 (39,9–42,8 US mpg)
Emisii combinate de CO2 în g/km: 155–145 (249,4–233,4 g/mi), Clasa CO2: E
Dotările, datele și prețurile specificate în acest text se referă la gama de automobile oferite în Germania. Rezervat dreptul de a opera modificări fără notificare prealabilă. Acest text ar putea conține erori și omisiuni pentru care nu ne putem asuma răspunderea.
Video: YouTube
Sursa si imagini: comunicat de presa