Tracțiune integrală cu vectorizarea cuplului pentru noul Opel Insignia

| 17 ianuarie 2017 | 0 Comments

cq5dam.web.1280.1280Autovehiculele de dimensiuni medii care asigură o experiență extrem de incitantă a conducerii sunt oferite în principal de mărcile auto premium, dar când va fi lansat modelul Opel Insignia Grand Sport, șoferii entuziaști vor fi nevoiți să se reorienteze. Noul Insignia cu transmisie automată cu opt trepte de viteză este disponibil cu un sistem revoluționar de tracțiune integrală cu vectorizarea cuplului care asigură o dinamică, un stil de conducere și o manevrabilitate de top, anunță Opel Romania.

„Noua generație a modelului Opel Insignia stabilește noi standarde pentru autovehiculele de dimensiuni medii”, spune William F. Bertagni, Vicepreședinte Inginerie Auto pentru Europa. „Vectorizarea cuplului reprezintă tehnologia de ultimă oră în materie de tracțiune. Noul Insignia echipat cu tracțiune integrală cu vectorizarea cuplului se ridică la înălțimea celor mai bune modele din punctul de vedere al „plăcerii de a conduce”.”

Tracțiunea integrală și vectorizarea cuplului reprezintă cea mai bună modalitate de a transmite puterea, indiferent dacă suprafața drumului este umedă, uscată, acoperită cu polei sau zăpadă.

Noul Opel Insignia este echipat cu un sistem de tracțiune integrală cu un modul de tracțiune spate care utilizează un sistem cu ambreiaj dublu fără diferențial.

Sistemul de tracțiune integrală al modelului Insignia poate transmite cuplul în mod independent către una sau ambele roți spate, permițând utilizarea funcției de vectorizare a cuplului pe toată gama de performanțe ale autovehiculului.

La deplasarea în viraje este transmis un cuplu mai mare către roata spate din exteriorul curbei, inducând rotația în jurul axei verticale (girație): modelul Insignia virează cu precizie mai mare și răspunde mult mai spontan la acțiunile șoferului, conform Opel Romania.

Vectorizarea cuplului contribuie, de asemenea, la sporirea siguranței prin controlul distribuției cuplului în funcție de modificarea poziției clapetei de accelerație, de unghiul de rotire a volanului și de suprafața carosabilului, amortizând mișcarea de rotație. Această utilizare inteligentă a distribuției cuplului, cunoscută și sub denumirea de „amortizarea mișcării de rotație”, imprimă autovehiculului un comportament neutru, sporindu-i stabilitatea și manevrabilitatea, potrivit Opel Romania.

Șoferii noului Insignia pot alege gradul de amortizare a mișcării de rotație în funcție de propriul stil de conducere, selectând modul de conducere adecvat: de la un nivel ridicat cu „Tour” la un nivel scăzut de amortizare cu „Sport”, pentru un comportament mai sportiv al autovehiculului.

The new Opel Insignia’s all-wheel drive system delivers best traction on all road surfaces. The new Opel Insignia Grand Sport 4×4 offers optimum dynamics, feel and handling in all situations.

The Insignia’s all-wheel drive system can apply torque to one or both of the rear wheels independently, enabling torque vectoring capability across the car’s full performance range.

VIA: Opel Romania


Tags: , , , ,

Category: Noutati, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Premiera mondială la Salonul Auto Caravan din Düsseldorf: Volkswagen Grand California

Volkswagen Autovehicule Comerciale va prezenta în premieră mondială la Salonul Auto Caravan din Düsseldorf (24 august - 2 septembrie) noul...

Închide