ŠKODA, parte integrantă din campania publicitară Cirque du Soleil

| 31 iulie 2017 | 0 Comments

Divertismentul întâlnește automobilele. ŠKODA și-a extins acţiunile de promovare, intrând într-un parteneriat strâns cu celebrul Cirque du Soleil.

Compania canadiană de divertisment live este cunoscută la nivel mondial pentru spectacolele de excepție și pentru artiștii deosebit de talentați. Mai mult de 180 de milioane de spectatori au urmărit reprezentațiile Cirque du Soleil, care au avut loc în ultimii peste 30 de ani.

Anul acesta, Cirque du Soleil va face înconjurul lumii cu 10 spectacole diferite, multe dintre acestea putând fi văzute în principalele locuri din Europa în care ŠKODA e prezentă. Mai mult, Cirque du Soleil va merge în turneu și în China spre sfârșitul acestui an.

Cooperarea dintre ŠKODA și această renumită companie de divertisment live deschide multiple posibilități pentru ca marca să ajungă la milioane de noi potențiali clienți. Cirque du Soleil are o bază mare de fani în întreaga lume, cu aproape 10 milioane de persoane care îi urmăresc pe platformele on-line, iar spectacolele lor atrag anual 11 milioane de spectatori, la nivel mondial.

Producătorul ceh va face parte din campaniile de publicitate outdoor, materialele tipărite, reclamele TV și prezența pe internet a Cirque du Soleil. Parteneriatul încheiat până în 2021 include campanii de marketing la scară largă și experiențe VIP exclusive, cum ar fi întâlniri în culise cu protagoniștii spectacolelor și alte oportunități legate de Las Vegas, unde specialiștii în divertisment au fost prezenți în ultimii 20 de ani.

Prin intermediul spectacolelor sale, Cirque du Soleil conduce publicul în lumi nemaivăzute, cu acrobați de clasă mondială, coregrafii impresionante și personaje fascinante, care uimesc și încântă. Compania canadiană concepe în permanență noi spectacole inovatoare pe care le susțin pe scenele întregii lumi. Cirque du Soleil este una dintre cele mai mari și importante companii de divertisment live de pe glob.

Produsele ŠKODA sunt și ele caracterizate de conceptul ”Simply Clever”. Mașinile producătorului ceh își inspiră în permanență publicul, la fel ca partenerul său, ”Circul Soarelui”. În plus, cele două companii îmbină precizia inginerească cu standardele înalte de calitate. De la aspectul scenei și echipamentul tehnic folosit, până la performanța artistică, spectacolele Cirque du Soleil sunt orientate spre perfecțiunea absolută. Și SKODA îndeplinește aceste criterii în producerea mașinilor sale.

Cele două companii au multe în comun și în privința fondatorilor. Pionierii mobilității, Václav Laurin și Václav Klement din Boemia s-au diferențiat prin simțul dezvoltat de inovație și soluțiile neconvenționale cu care au cucerit noi teritorii tehnice în repetate rânduri. Același lucru este valabil și pentru fondatorul Cirque du Soleil, Guy Laliberté. Pornind în 1984 de la un grup de 20 de artiști stradali, a continuat să reinventeze acrobațiile, devenind leaderul divertismentului la nivel global. Astăzi, circul are peste 4000 de angajați, incluzând 1300 de artiști din aproape 50 de țări.

ŠKODA are o gamă variată de activități de cooperare și sponsorizare. Marca este implicată în diverse sporturi ce formează pilonii strategiei de sponsorizare a companiei, cum ar fi: hochei pe gheață, ciclism și motorsport. Pe piața cehă, ŠKODA este partenerul a numeroase evenimente culturale majore, fiind unul dintre cei mai importanţi susţinători ai culturii în Republica Cehă. Marca își extinde acum la nivel global strategia de sponsorizare, prin parteneriatul la scară largă cu Cirque du Soleil.

Sursa si imagine: comunicat transmis Autostiri.ro


Tags: , , ,

Category: Diverse, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Record de timp pe Poiana pentru o masina de grupa F2

După ce Gabriel ENE reuşea să obtină titlul de campion național al grupei F2 încă de la penultima etapă a...

Închide