spot_img

‘Shipwrecked’: Febvre, insula – un film inedit de motocross

Plajele mici și fețele încremenite ale stancilor albe se apropiau mult mai repede decât i-ar fi plăcut căpitanului. Transportatorul de marfă, MV Panagiotis, se balansa și se învârtea: înghesuit între valurile care se învolburau și băteau pe fiecare parte a navei, într-o seară sumbră în Octombrie 1980. Echipajul prinsese cu scânduri fiecare trapă, dar se afla într-o călătorie în care n-aveau control. S-au rătăcit un timp, apoi nava s-a oprit brusc si zgomotos.

Acum treizeci și șapte de ani , MV Panagiotis urma sa aibă ultima sa călătorie – o barcă învăluită în poveștile și legendele faptelor de contrabandă și sfidare – a sfârșit prin a crea una dintre cele mai pitorești „epave” din lume.

Plaja „Navagio” [in traducere “Epava”] poate fi accesată numai pe apă, iar amestecul puternic de frumusețe și degradare în umbra tehnologiei motorizate a inspirat un echipaj de producție să urmărească utilizarea exclusivă a locației. Ideea era ca riderul Monster Energy Yamaha Factory și totodată Campionul Mondial 2015 MXGP FIM Motocross, Romain Febvre, să decimeze nisipul din jurul Panagiotis.

O echipă de 23 de persoane au început să construiască un teren și o „pistă” la Navagio transportând tot echipamentul necesar din partea cealaltă a insulei. Construcția a fost considerabilă și a implicat folosirea a douăsprezece tone de nisip și peste o mie de ore de muncă. Cu tânărul Fevbre de acord cu planul și cu o dată stabilită în Noiembrie, se simțea de parcă energia care a dus la naufragiul navei Panagiotis a apărut din nou pentru a-și lăsa amprenta.

Cu mai puțin de o săptămână înainte ca butoanele „înregistrare” să fie împinse, vremea s-a schimbat. O furtună s-a adunat peste Zakynthos și, într-o singură zi, platoul de la Navagio fusese distrus. A început o perioadă de recuperare rapidă și stresantă: aproximativ 60% din ceea ce fusese deja făcut pe plajă trebuia să fie reconstruit într-o singură zi.

Problemele nu s-au terminat însă aici. În luna noiembrie, lumina directă nu prea bate pe Navagio, așa că filmarea s-a transformat într-o activitate nocturnă, care a crescut nivelul materialului tras. Transportarea luminilor și a echipamentului tehnic a fost o altă încercare.

În centrul proiectului a fost Febvre, proaspăt ieșit din sezonul Grand Prix și un al treilea succes consecutiv la Motocross of Nations. „Este cu siguranță cel mai ciudat loc pe care am condus”, a recunoscut francezul talentat, citat de autostiri.ro. „Suntem obișnuiți cu circuite și locuri frumoase și în țări precum Argentina, dar acest lucru a fost chiar pe plajă, atât de aproape de mare și nava care a rămas acolo. A fost incredibil de văzut dar și mai tare de condus, pentru că este un loc la care nu poti ajunge pe jos sau cu mașina, ci prin plasarea bikeului pe o barcă și navigand”.

Castigatorul Grand Prix-ului a avut parte de multe filmari și ședințe foto de-a lungul carierei sale, dar a întâmpinat cu brațele deschise șansa de a marca un cadru atât de inedit cu distinctul #461, pentru prima dată în lumea dirt biking-ului. “Oportunitățile de tipul ăsta reprezintă partea bună a faptului că sunt pilot de fabrică” spune Fabvre, citat de autostiri.ro. “Cu un sponsor precum Monster, care aduce la masă idei nebunești – o altă parte bună…care-mi place. Nu cred ca sunt multi oameni în lume care să facă treaba asta”.

Febvre a facut să răsune motorul în patru timpi, care urlă în jurul zidurilor de piatră într-o scena puțin probabil să fie văzută din nou. Editul și fotografiile ilustrează o experiența cu adevărat unica.

Urmărește Shipwrecked

Video: YouTube

Sursa si imagini: comunicat remis Autostiri.ro

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,332FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,460AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Brașov Amanet Auto-spot_img

Parteneri Autostiri