Raliul Marii Britanii: echipajele Hyundai Motorsport se afla in lupta stransa pentru podium

| 30 octombrie 2016 | 0 Comments
  • Hyundai Motorsport se afla cu toate cele trei modele din Noua generatie i20 WRC in top sase inaintea ultimei zile din Raliul Marii Britanii.
  • Thierry Neuville si Hayden Paddon se afla intr-o lupta stransa pentru ultima pozitie a podiumului, diferenta dintre ei fiind de doar 12,6 secunde
  • Neuville si Nicolas Gilsoul, copilotul sau, au castigat PS11 (Gartheiniog 1), aceasta fiind a doua victorie de proba speciala in aceasta etapa

Hyundai Motorsport este la un pas de o clasare pe podium si de atingerea obiectivului stabilit pentru Raliul Marii Britanii, etapa a 12-a din Campionatul Mondial de Raliuri FIA (WRC).

Dupa cele opt probe speciale de sambata, toate cele trei echipaje si-au consolidat pozitiile in top sase, cu Thierry Neuville pe trei, Hayden Paddon pe patru si Dani Sordo pe locul sase. Lupta pentru ultimul loc pe podium se anunta una extrem de interesanta, Neuville si Paddon fiind despartiti de doar 12,6 secunde.

A fost inca o zi dificila pe specialele alunecoase din Tara Galilor, dar toate cele trei modele din Noua generatie i20 WRC au ajuns fara probleme inapoi in parcul de service. O alta provocare a fost lipsa parcului de service la jumatatea zilei, echipajele fiind nevoite sa parcurga aproape 100 de kilometri de proba speciala doar cu oprire pentru schimb de pneuri.

Neuville (#3 Noua generatie i20 WRC) si Nicolas Gilsoul, copilotul sau, au avut o zi buna in care au terminat majoritatea probelor in top trei si au reusit sa castige PS11, prima trecere pe Gartheiniog.

“A fost o zi buna, fara probleme majore. La prima trecere pe speciala Dyfi am atins un banc de pamant, dar am avut noroc si nu s-a intamplat nimic. Am pierdut mult timp pe probele cu ceata, dar in rest totul a fost bine. Mi-ar placea sa ne clasam pe podium aici, dar mai avem o zi in aceleasi conditii si e prematur sa ne gandim la asta”, a spus Neuville, citat de autostiri.ro.

Paddon (#20 Noua generatie i20 WRC) si John Kennard, copilotul sau, se afla in lupta directa cu colegii de echipa pentru un loc pe podium si sunt decisi sa se lupte pana la final pentru pozitia a treia.

“Am mers foarte prudent astazi. Nu avem parc de service si nu am avut o prea mare incredere pe probele de dimineata. Am pierdut acolo destul de mult timp, dar nu am vrut sa risc nimic pe specialele alunecoase din padure. Am incercat sa schimb ceva la stilul meu de pilotaj si este important ca nu avem o diferenta atat de mare fata de Thierry, in lupta pentru un loc pe podium. Vom vedea ce se mai intampla pe probele de duminica”, a spus Paddon, citat de autostiri.ro.

Sordo si Marc Martí, copilotul sau, au avut o evolutie constanta si si-au pastrat pozitia a sasea inaintea ultimei zile a raliului.

“Nu a fost cel mai bun raliu pentru noi din acest sezon. Probele sunt spectaculoase, dar pur si simplu nu am reusit sa gasim un ritm competitiv. Au fost conditii dificile, cu probe alunecoase si vizibilitate scazute si  vom face tot posibilul sa ne pastram pozitia pana la final”, a spus Sordo, citat de autostiri.ro.

Hyundai Motorsport a terminat de doua ori pe locul patru in Raliul Marii Britanii, iar daca Neuville si Paddon isi pastreaza pozitiile in clasament aceasta ar fi cea mai buna performanta a echipei in acest raliu.

“Avem o lupta stransa intre Thierry si Hayden pentru podium, deci ne asteapta o zi interesanta. Obiectivul nostru a fost sa ne clasam pe podium aici si sunt sigur ca-l putem atinge. Ritmul nostru a fost bun, dar a trebuit sa facem si o cursa strategica tinand cont de lipsa parcului de service”, a spus Michel Nandan, directorul echipei, citat de autostiri.ro.

Duminica, in ultima zi a raliului, mai sunt pgramate trei probe speciale – Clocaenog, Alwen si Brenig, care vor fi parcurse de doua ori, ultima avand si rol de Power Stage.

Rezultate Raliul Marii Britanii – ziua a 2-a

Ogier / J. Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) 2:43:25.3

Tanak / R. Molder (Ford Fiesta RS WRC) +33.8

Neuville / N. Gilsoul (Hyundai New Generation i20 WRC) +1:34.5

Paddon / J. Kennard (Hyundai New Generation i20 WRC) +1:47.1

Meeke / P. Nagle (Citroën DS3 WRC) +2:29.5

Sordo / M. Martí (Hyundai New Generation i20 WRC) +3:36.0

Østberg / O. Floene (Ford Fiesta RS WRC) +4:15.0

M. Latvala / M. Anttila (Volkswagen Polo R WRC) +4:22.2

Lefebvre / G. De Turckheim (Citroën DS3 WRC) +6:52.7

Camilli / B. Veillas (Ford Fiesta RS WRC) +7:35.6

Sursa si imagini: comunicat remis Autostiri.ro

Video: YouTube


Tags: , , , , ,

Category: Prima pagina, WRC

Citește articolul precedent:
Modelul Suzuki Swift a câștigat premiul RJC Car of the Year 2018

Noul Suzuki Swift, disponibil din luna mai și în România, a câștigat premiul RJC Car of the Year 2018, cea...

Închide