Primul tren bloc complet GEFCO pe noul Drum al mătăsii

| 29 noiembrie 2017 | 0 Comments

Grupul GEFCO, un jucător global în logistica industrială și lider european în logistica auto, salută sosirea în Franţa a trenului bloc încărcat cu containerele sale, după un parcurs de  11.000 de km, având ca punct de plecare China.

Trenul a transportat containere de 40ft din Wuhan, China, până în Dourges, în nordul Franței, pentru clientul său PSA, în mai puțin de 3 săptămâni.

O călătorie excepțională pe Drumul Mătăsii

Trenul bloc a plecat din Wuhan, China pe 3 noiembrie 2017, transportând containerele prin Kazahstan, Rusia și Belarus. United Transport and Logistics Company (UTLC), un consorțiu de companii feroviare, a furnizat servicii feroviare pe secțiunea de linie ferată de 1520 mm* dintre Dostyk (Kazahstan) și Brest (Belarus).

Trenul bloc și-a continuat parcursul prin Polonia și Germania, înainte de a ajunge la capul de linie Dourges din Franţa, pe data de 22 noiembrie 2017. După autorizarea vamală, încărcătura a fost distribuită direct către fabrica Française de Mécanique, o filială a PSA din Douvrin, nordul Franței.

Încărcat cu containere de 40ft, trenul a ajuns la destinație în mai puțin de 3 săptămâni, după parcurgerea unui traseu care a traversat șapte țări pe coridorul comercial Drumul Mătăsii, la o viteză de aproximativ 600 km pe zi.

GEFCO a gestionat și coordonat proiectul cu parteneri feroviari din diverse țări, împreună cu echipele GEFCO Forwarding din Shanghai, Moscova și Paris.

Acest prim tren încărcat cu containere face parte din inițiativa „O centură, un drum” lansată de guvernul din China pentru a beneficia de noua rută Drumul Mătăsii care face legătura între China și Europa.

Legătura stabilită cu Franţa prin acest transport este un progres important, menit să poziționeze mai bine Franţa pe noul Drum al mătăsii și să apropie mai mult expeditorii și destinatarii, deoarece până acum, noul Drum al mătăsii a avut ca destinații finale Germania și Polonia.

GEFCO se axează pe noul Drum al mătăsii

În timp ce China investește masiv în dezvoltarea și promovarea transportului feroviar dintre Asia și Europa, GEFCO își dezvoltă în continuare propriile servicii feroviare pentru a îndeplini cerințele în continuă creștere ale clienților în ceea ce privește soluțiile flexibile din zonă.

Transportul feroviar de mărfuri este complementar transportului de mărfuri aerian și oceanic, deoarece prezintă avantaje competitive atât din punct de vedere financiar cât și ecologic pentru bunurile pentru care timpul de livrare este esențial, precum piesele din industria automobilelor, produsele electronice provenite din China și, în sens invers, bunurile de consum, serviciile de transport în regim frigorific și piesele de schimb pentru piața de piese auto aftermarket din China.

Timpul de transport al clienților este redus la jumătate în comparație cu transportul oceanic. Iar în comparație cu transportul de mărfuri aerian, calea ferată are un preț mult mai scăzut și este mai puțin poluantă pentru mediu.

GEFCO gestionează un volum mediu lunar de 300 TEU** transportat pe cale ferată, în ambele direcții.

Cu o experienţă de peste 65 de ani în logistică, GEFCO operează de peste 4 ani transporturi de mărfuri pe cale ferată din Asia către Europa. Grupul a susținut comerțul din ce în ce mai intens dintre cele două continente, precum și livrările de containere pe cale ferată, căutând în permanență noi soluții sigure, fiabile, flexibile și eficiente din punct de vedere al costurilor pentru a îndeplini cerințele clienților și a le susține dezvoltarea comercială, a declarat Anthony Gunn, Vicepreședinte executiv al GEFCO Freight Forwarding, citat de autostiri.ro.

GEFCO este prezent în China din 1995, cu peste 2.000 de angajați, 10 sedii și parteneri care acoperă aproape întreaga regiune. Grupul este prezent și în Vietnam, Tailanda și Coreea de Sud.

GEFCO este în permanență în căutarea de soluții noi și competitive care să îndeplinească cerințele clienților și să le susțină dezvoltarea comercială între Asia și Europa. Compania furnizează diverse servicii, de la FCL (Full Container Load – container complet) până la LCL (Less than Container Load – container parțial), transport de vehicule finite, toate personalizate pentru produsele clienților: vehicule, retail, științe naturale etc., cu ajutorul echipelor sale operaţionale experimentate.

* zona 1520 se referă la lățimea șinei de cale ferată standard din Rusia. Această zonă include țările din Comunitatea Statelor Independente (CIS), Ucraina, Georgia, Turkmenistan, țările baltice, Mongolia și Finlanda.

** TEU (Twenty-foot Equivalent Unit – unitate echivalentă cu 20 de picioare) este o unitate de măsură a capacității de încărcare, utilizată pentru a descrie capacitatea unui container intermodal cu o lungime de 20 de picioare (6,1 m).


Tags: , , , , ,

Category: Diverse, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Adi Raspopa a primit cel de-al cincilea titlu de campion national la Gala Campionilor FRAS

Cu aceasta ocazie, Adrian Raspopa si Cosmin Diacu au devenit in mod oficial campioni nationali ai categoriei rezervata automobilelor cu...

Închide