spot_img

Prima etapă a Campionatului Naţional de Motociclism Viteză – o afacere BMW

Campionatul Naţional de Viteză, organizat de Federaţia Română de Motociclism, a debutat în acest week-end pe Circuitul Motor Park România din Adâncata. Ploaia a marcat începutul cursei care a văzut doi piloţi BMW S 1000 RR detaşându-se de pluton. În final, s-a impus Robert Mureşan cu 14 secunde în faţa lui Cătălin Cazacu. Astfel, Mureşean semnează prima victorie şi acumulează 25 de puncte, în timp ce Cazacu obţine în total 20.

„A fost o etapă dificilă pentru mine, marcată de mai multe decizii greşite. Am avut o zi de vineri bună. Sâmbătă în schimb, am ales să nu forţez, pregătindu-mă pentru o cursă pe vreme bună. Duminică vremea nu a ţinut cu mine şi am concurat pe o ploaie infernală. Nu am avut un start bun şi în turul al 3-lea, când am început să recuperez, am ieşit în afara circuitului şi am fost aproape de o căzătură periculoasă. Am reuşit să redresez motocicleta şi să îmi continui cursa, dar deja adversarul meu luase avans considerabil. Am încercat să merg să îmi păstrez punctele. Campionatul este lung, aşa că poziţia a doua este foarte valoroasă”, a declarat Cazacu, citat de Autostiri.ro.

Acesta a semnat în acest an un contact de imagine cu BMW Group România şi va concura în 2015 în patru competiţii, două naţionale (Campionatul Naţional de Viteză al României şi Campionatul Romanian SuperBike) şi două internaţionale (Campionatul Est European de Motociclism şi Campionatul European Alpe Adria).

Motocicleta pilotată de Cătălin Cazacu în acest sezon este un BMW S 1000 RR produs în 2015, capabil să furnizeze 199 CP (146 kW) şi 113 Nm, datorită unui propulsor cu patru cilindri în linie, de 999 cmc. Suplimentar, motocicleta a fost dotată cu BMW Race Power Kit, echipament compus dintr-o evacuare din titaniu Akrapovic ce oferă un plus de 11 CP motorului, precum şi o scădere a greutăţii cu 4,8 kilograme faţă de evacuarea standard. Toate aceste modificări oferă motocicletei un raport de putere de peste 1 CP/kg.

Campionatul Naţional de Viteză beneficiază pentru prima dată de noile investiţii în circuite în România. Este organizat în diferite clase care acoperă tot spectrul de participare: 1000 SuperBike, 600 SuperSport, 1000 Debutanţi, 600 Debutanţi, precum şi grupele de juniori: 125 SP, Moto3 şi Juniori I, 85 cmc. Următoarea etapă este programată tot la Adâncata, pe 15-17 iulie.

Credit foto: Andrei Ciobica

Related Articles

1 COMENTARIU

  1. Nenea Cazacu.. chiar am crezut in tine ceva multi ani, dar te-am vazut la cursa si am vazut si cum ai mers. Felicitari pentru ce ai facut pana acum, dar m-ai comvins ca minti de lesini. In primul rand inaintea cursei nu te afisezi in baruri ci iti vezi de curse. 2) te-am vazut pe circuit si nu ai iesit afara deloc, ti-ai luat-o pe coaja si aia e. 3) cine stie cauta pe MyLap, si vede ce timpi ai facut in fiecare tura si ii ai asa de constanti ca iesit de pe circuit nu se pune.. zi-ne alta poveste si lasa-ne cu vrajeala …

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,333FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,450AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Brașov Amanet Auto-spot_img

Parteneri Autostiri