Premieră mondială la Los Angeles: Audi e-tron GT concept

| 29 noiembrie 2018 | 0 Comments

Audi e-tron GT concept, a fost prezentat în premieră mondială, în capitala cinematografiei, la Salonul Auto de la Los Angeles.

Audi e-tron GT concept urmează să fie produs în serie in 2020, iar primii clienți se vor bucura de acest model din anul 2021. Noul concept electric Audi urmează pașii SUV-ului Audi e-tron și Audi e-tron Sportback, proiectate pentru a apărea pe piață în anul 2019. Tehnologia pentru acest automobil a fost dezvoltată în strânsă colaborare cu Porsche. Designul și caracterul sunt pline de ADN-ul inconfundabil Audi.

Conceptul sportiv se remarcă prin dimensiunile: lungime de 4.96 metri; lățime de 1.96 metri; înălțime de 1.38 metri; ampatamentul 2.9 metri. Caroseria ușoară a acestui coupe cu patru uși este fabricată din carbon, pentru acoperiș, alături de numeroase componente din aluminiu și elemente de susținere din oțel de înaltă rezistență.

Audi e-tron GT concept folosește două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte. Performanța sportivă este asigurată de cele doua motoare dezvoltă puterea de 434 kW (590 CP). Cuplul este transferat pe roți prin sistemul permanent quattro cu tracțiune integrală. Pentru o autonomie mai buna viteza conceptului este limitată la 240 km/h.

Designul dinamic al jantelor de 22 inch asigură ventilarea optimă a discurilor de frână, reducând în același timp tracțiunea.

AND-ul sportiv este suținut de grila frontală, un model fagure tipic pentru modelele Audi RS, un semnal vizual distinct care caracterizeaza conceptul Audi e-tron GT ca produs viitor al Audi Sport GmbH. Prizele de aer mari din față asigură o ventilare foarte bună a bateriei dar și a frînelor. Capota inspirată din conceptele Aicon și PB18 e-tron, permite un flux de aer mai eficient.

Secțiunea frontală în formă de săgeată a conceptului Audi e-tron GT, este pusa in evidență de farurile cu matrice LED cu fascicul laser.

Bateria conceptului Audi e-tron GT poate fi încărcată în mai multe moduri: utilizând un cablu care este conectat în spatele clapetei în aripa din față stânga sau prin inducție fără contact cu încărcarea wireless Audi. Aici este instalat un suport de încărcare cu bobină integrală pe podeaua unde urmează să fie parcată mașina și conectată la sursa de alimentare. Câmpul magnetic alternativ induce o tensiune alternativă în bobina secundară montată în podeaua mașinii, peste golul de aer. Cu o putere de încărcare de 11 kW, conceptul Audi e-tron GT poate fi încărcat complet peste noapte.

Încărcarea prin cablu este mult mai rapidă, deoarece coupe-ul cu patru uși este dotat cu un sistem de 800 de volți. Acest lucru reduce în mod substanțial timpul de încărcare în comparație cu sistemele convenționale care sunt utilizate în prezent. Astfel, este nevoie de aproximativ 20 de minute pentru a reîncărca bateria la 80% din capacitatea sa, oferind din nou o gamă de mai mult de 320 km (198,8 mi) (WLTP). Cu toate acestea, conceptul e-tron GT poate fi reîncărcat la punctele de încărcare cu tensiuni mai mici, oferind șoferului acces la întreaga rețea de încărcare.

Marca celor patru inele a lansat ofensiva electrică în septembrie 2018 cu premiera mondială a SUV-ului all-electric Audi e-tron. Până în 2025, Audi va oferi douăsprezece automobile cu acționare electrică pe cele mai importante piețe din întreaga lume. Modelele vor acoperi fiecare segment de piață relevant, de la clasa compactă la cea de dimensiune completă.

Video: YouTube

Sursa: AUDI AG


Tags: , ,

Category: Noutati, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Totul despre anvelopele de iarnă: beneficii, reguli și când trebuie acestea schimbate

Producătorul de anvelope premiat Goodyear amintește tuturor șoferilor că nu ar trebui să aștepte apariția zăpezii sau venirea lui Moș...

Închide