Premiera mondiala a coupe-ului hibrid de lux LC 500h la Geneva

| 4 martie 2016 | 0 Comments

lexus-lc500h-genevaPerformante hibride incantatoare – un nou standard in ingineria propulsiei hibride

Dupa premiera mondiala a modelului LC500 cu propulsor V8, la Salonul Auto de la Geneva 2016 a fost dezvaluit noul model LC 500h, echipat in premiera cu un sistem hibrid Multi Stage – o noua generatie a sistemului de propulsie hibrida, proiectata special pentru performanta.

Impreuna, LC 500 si LC 500h reprezinta o noua era pentru Lexus: experienta ingineriei si expresivitatea designului, reunite intr-un coupe de lux, reprezentativ, fara compromisuri.

Modelul LC 500h combina eficienta superioara cu o putere remarcabila, stabilind noi repere de performanta pentru sistemele de propulsie hibrida. Sistemul hibrid Lexus Multi Stage a fost proiectat in vederea asigurarii unei experiente mai angajante, cu grad crescut de sportivitate, in conditiile unui echilibru optim intre putere si consum.

Prin imbinarea elementelor traditionale ale unui sistem hibrid (incluzand un motor benzina V6 de 3.5 litri, un puternic motor electric si o baterie hibrida Li-ion) cu o cutie de viteze automata cu 4 trepte, montata in partea posterioara a transmisiei hibride, sistemul hibrid Multi Stage asigura o legatura mai directa intre pedala de acceleratie si acceleratia vehiculului. Rezultatul se constituie in timpi de accelerare de la 0 la 100 km/h sub 5 secunde.

O viziune unitara a designului si ingineriei

Atat LC 500 cat si LC 500h sunt rezultatul unei colaborari mai stranse intre colectivele de inginerie si cele de design Lexus, creand un coupe de lux reprezentativ ce marcheaza inceputul unei noi epoci.

Impreuna, aceste doua modele proclama directia viitoare a Lexus, reprezentand angajamentul nostru continuu fata de design, performanta si maiestria artizanilor marcii.

LC 500 genevaLC beneficiaza de elemente principale ale designului, proportii si dinamism vizual, comune cu cele regasite la modelul conceptual din care se inspira. Definit de o forma aerodinamica si curbe senzuale, plafonul flotant al modelului LC creeaza o postura joasa, impozanta, ce reuneste functionalitatea si performanta intr-o forma pasionala.

Designul frontal beneficiaza de o puternica interpretare a grilei fusiforme specifice Lexus, in timp ce habitaclul reflecta dinamismul luxos al caroseriei. Postura de pilotaj a fost augmentata pentru a invita la o conducere sportiva, dinamica, controlata intuitiv.

Alaturi de LC 500h, propulsat de urmatoarea generatie a sistemelor hibride de performanta, se regaseste impresionantul grup motopropulsor V8 al modelului LC 500. Rafinamentul si acuratetea conducerii sunt obtinute in conditiile mentinerii unei calitati superioare a tinutei de drum, specifice unui coupe de lux. Puterea livrata trenului posterior este asigurata de un motor V8 de 5,0 litri, cu 473 DIN cp @ 7,100 rpm.

Acesta este legat de o noua transmisie automata cu 10 trepte — premiera mondiala pentru un automobil de lux — cu timpi de schimbare a rapoartelor ce rivalizeaza cu cei specifici unei transmisii cu ambreiaj dublu. Aceste caracteristici ingineresti permit modelului LC 500 obtinerea unor caracteristici de performanta si agilitate neobisnuite pentru un coupe de patru persoane, cu o accelerare de la 0 la 96 km/k in mai putin de 4.5 secunde.

VIA: Lexus Romania

Imagini: autoblog.com, carbuzz.com

Video: YouTube


Tags: , , , , , ,

Category: Noutati, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Totul despre anvelopele de iarnă: beneficii, reguli și când trebuie acestea schimbate

Producătorul de anvelope premiat Goodyear amintește tuturor șoferilor că nu ar trebui să aștepte apariția zăpezii sau venirea lui Moș...

Închide