Parteneriatul dintre BMW Group Italia şi Teatro alla Scala este reînnoit

| 7 decembrie 2018 | 0 Comments

BMW Italia este „Partener Oficial al Seratei Inaugurale” a Teatrului Scala din Milano pentru premiera stagiunii 2018/2019

Parteneriatul dintre BMW Group Italia şi Teatro alla Scala, început acum 15 ani, este reînnoit pentru stagiunea 2018/2019, care debutează pe 7 decembrie cu opera „Attila” de Giuseppe Verdi, regizată de Maestrul Riccardo Chailly împreună cu Davide Livermore. Baritonul român George Petean va fi prezent pe una din cele mai faimoase scene ale lumii, intepretându-l pe Ezio.

BMW îşi confirmă prezenţa în calitate de „Partener Oficial al Seratei Inaugurale” şi se pregăteşte să sărbătorească un nou sezon alături de unul dintre cele mia importante şi prestigioase teatre din lume.

„Activităţile culturale la care BMW Group contribuie la nivel global cuprind de la muzică clasică şi contemporană la arhitectură şi design, oferind colaborări cu artişti renumiţi de pe mapamond şi instituţii de top. În această panoramă a excelenţei, suntem mândri de contribuţia BMW Italia, care completează portofoliul cu activităţile dezvoltate cu Teatrul Scala”, a declarat Sergio Solero, preşedinte şi director executiv al BMW Group Italia, citat de autostiri.ro.

BMW Group Italia şi Teatro alla Scala din Milano

BMW Italia este partener al Teatrului Scala din 2002 în calitate de „Furnizor Oficial”, iar din 2005 ca „Partener Oficial al Seratei Inaugurale”. Din 2016, la centenarul BMW Group şi la 50 de ani de prezenţă în Italia, reprezentanţa italiană a devenit „Susţinător Fondator” al Teatro alla Scala din Milano.

Multe activităţi au fost realizate împreună de-a lungul anilor, de exemplu lansarea noilor modele, precum ultimele trei generaţii BMW Seria 7, iar în 2013 a BMW i3, primul automobil electric al BMW Group.

Începând cu prima ediţie din 2014, subsidiara italiană a BMW Group susţine proiectul „Grandi Opere per Piccoli”, care îşi propune să pregătească noi generaţii pentru operă şi concerte şi a adus deja 200.000 de tineri ascultători la teatrul creat de Piermarini, care au putut să aprecieze titlurile mari ale repertoriului de operă redus la dimensiunea temporală şi adaptat pentru structurile dramaturgice potrivite copiilor.

SpecialMente: proiectul CSR al BMW Italia

BMW Italia, subsidiara italiană a BMW AG, a dezvoltat un program integrat de responsabilitate socială corporate numit SpecialMente, ai cărei piloni principali sunt cultura, incluziunea socială, dialogul intercultural şi siguranţa rutieră.

SpecialMente este o platformă care include multe activităţi şi arată cum tema se regăseşte în cultura corporate a BMW Italia: în conformitate cu strategia BMW Group, dar şi punct de referinţă în universul companiei, în ceea ce priveşte intensitatea, integrarea şi capacitatea de a acţiona în structura socială în care operează.

În domeniul cultural, colaborările cu instituţiile de cultură majore din Italia dovedesc valorile şi angajamentul companiei în structura socială a ţării. Mai multe detalii despre activităţile de responsabilitate socială corporate ale BMW Italia se găsesc la www.specialmente.bmw.it.

Video: YouTube

Sursa si imagini: comunicat remis Autostiri.ro


Tags: , ,

Category: Diverse, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Totul despre anvelopele de iarnă: beneficii, reguli și când trebuie acestea schimbate

Producătorul de anvelope premiat Goodyear amintește tuturor șoferilor că nu ar trebui să aștepte apariția zăpezii sau venirea lui Moș...

Închide