Opel România în 2017: al patrulea an consecutiv de creștere

| 10 ianuarie 2018 | 1 Comment
  • Opel în 2017: creștere mai mare decât cea a pieței, Opel +14%, piața (total autovehicule noi)  +7%
  • Decembrie 2016: Opel +6%, piața (total autovehicule noi)  -27%

Opel România înregistrează încă un an de creștere, 2017 fiind al patrulea an consecutiv. La înmatriculările de autovehicule noi, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, pentru valorile disponibile pentru anul 2017 aferente pieței totale de autovehicule, numărul de unițăti Opel a crescut cu 14%. Mai mult, performanța vine în condițiile în care această piață a crescut cu doar 7% în respectivul interval. În termeni de unități, anul trecut, s-au înmatriculat 6509 autovehicule, cu aproape 800 de unități mai mult decât în 2016.

Factorii principali care au contribuit la obținerea rezultatului excelent sunt mixul bun de modele al gamei și acoperirea unor segmente noi de piață aflate în plină creștere. Prin lansarea modelelor Crossland X și Grandland X marca din Russelsheim a adăudat două noi autovehicule în segmentul de succes SUV / CUV (Crossover Utility Vehicle).

Anul trecut Opel a lansat în România cinci modele noi, acestea fiind noul vârf de lance, Insignia, în versiunile GS, Sports Tourer, Country Tourer și CUV-urile Crossland X și Granland X.

„Performanța atinsă în anul care tocmai s-a încheiat confirmă o evoluție constantă a mărcii pe piața din România, 2017 fiind al patrulea an consecutiv de creștere a vânzarilor în România,” a afirmat Cristian Milea, Country Director Opel România, citat de autostiri.ro. „Ca și în anii trecuți, pe lângă mixul bun de modele al gamei și oferta competitivă propusă de Opel, un alt factor care a contribuit la rezultatele excelente este politica noastră de dezvoltare a rețelei de distribuție, adaptată în mod continuu cererilor din piață. Transformarea reprezentanțelor din România care a luat startul în 2015 a avut ca scop o atenție mai mare oferită clientului, iar eforturile acestea s-au concretizat în câștigarea unor noi clienți,” a adăugat acesta.

Luna decembrie a adus rezultate excelente pentru marcă, Opel înregistrând o creștere a înmatriculărilor de 6% față de intervalul echivalent al anului precedent, în timp ce piața a scăzut cu -27%, context ce a dus mărcii din Russelsheim o cotă de piață de 6,26%. Opel a început în forță și acest an, în raportul de înmatriculări publicat în data de 8 ianuarie, marca poziționându-se pe locul 3.

Sursa: comunicat transmis Autostiri.ro


Tags:

Category: Diverse, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Bogdan Marisca si Sebastian Itu abordeaza cu incredere Raliul Moldovei Bacau

Echipajul Bogdan Marisca – Sebastian Itu este sustinut in sezonul 2018 de catre urmatorii parteneri: Banca Transilvania, Omv MaxxMotion, Telekom,...

Închide