Opel anunță detaliile ofensivei privind consumul de carburant și nivelul de emisii

| 2 aprilie 2016 | 0 Comments
  • Începând din luna iunie, Opel va publica rezultatele privind consumul de carburant obținute în baza Procedurii de Testare a Vehiculelor Ușoare Armonizată la Nivel Mondial (WLTP), care reflectă mai multe condiții de conducere din viața de zi cu zi
  • Începând din luna august, Opel va implementa aplicații îmbunătățite ale tehnologiei SCR pentru motoare diesel la noile autovehicule – o îmbunătățire în vederea respectării specificațiilor RDE pentru emisiile de NOx
  • Acțiune voluntară tip satisfacție clienți pentru actualele autovehicule diesel cu tehnologie SCR, începând din luna iunie
  • Începând din 2018, Opel va implementa tehnologia SCR pe înreaga flotă diesel

logo OpelOpel a prezentat detaliile inițiativei sale pentru creșterea transparenței, credibilității și eficienței, după cum a anunțat în luna decembrie 2015. Începând din această vară, compania va face în mod voluntar următorul pas pentru creșterea transparenței și respectarea viitoarelor protocoale privind nivelul emisiilor. Începând cu noul Opel Astra începând din luna iunie 2016, pe lângă informațiile oficiale referitoare la consumul de carburant și la nivelul emisiilor de CO2, Opel va publica datele referitoare la consumul de carburant care reflectă diferitele comportamente de conducere înregistrate în urma ciclului de testare WLTP. În plus, începând din luna august, Opel va implementa o inițiativă de reducere a emisiilor de NOx la aplicațiile tehnologiei SCR (Reducere Catalitică Selectivă) pentru motoarele diesel de pe mașinile noi. Aceasta este o etapă intermediară voluntară în avans către respectarea așa-numitei legislații RDE (Real Driving Emissions – emisii în condiții reale de conducere), care va intra în vigoare în septembrie 2017. Opel se oferă să pună la dispoziția autorităților de reglementare strategiile de calibrare a motoarelor, care ar urma să stea la baza unui dialog proactiv.

„La Opel, noi credem cu tărie că industria trebuie să recâștige încrederea prin creșterea transparenței față de clienți și autorități. Opel face acest pas către implementarea legislației RDE pentru a arăta că este posibil”, a declarat CEO-ul Opel Group, Dr. Karl-Thomas Neumann. „Am anunțat în luna decembrie direcția spre care ne îndreptăm; acum oferim detalii în acest sens. Solicit Uniunii Europene, precum și statelor membre ale UE și altor țări europene să accelereze armonizarea elaborării și interpretării testelor privind măsurătorile în condiții reale de conducere pentru a pune capăt actualei incertitudini cauzate de rezultatele unor teste care nu sunt comparabile.”

Creșterea transparenței cu privire la consum: Opel se îndreaptă către ciclul de testare WLTP

De la finalul lunii iunie 2016, pe lângă informațiile oficiale privind consumul de carburant și emisiile de CO2 ale modelelor Opel, vor fi publicate și valorile consumului înregistrate în urma ciclul de testare WLTP, începând cu noul Opel Astra. Aceste cifre, care vor indica o plajă a consumului de carburant cu o valoare minimă și una maximă, vor fi furnizate mai întâi pentru Astra model 2016 și publicate pe un micro-website Opel dedicat, pentru a asigura mai multă transparență. Către finalul acestui an vor fi publicate cifrele obținute în baza ciclului WLTP și pentru alte modele.

Conform planurilor UE, Noul Ciclu de Conducere European (NEDC) va fi înlocuit din 2017 cu Procedura de Testare a Vehiculelor Ușoare Armonizată la Nivel Mondial („Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure” – WLTP), un standard mai modern. Ciclul de testare WLTP este important pentru obținerea unor rezultate comparabile, reproductibile și standardizate.

Niveluri mai mici de emisii pentru motoarele diesel Euro 6: Opel se îndreaptă către RDE

Conform anunțului din luna decembrie, Opel face demersuri în vederea reducerii nivelului emisiilor de NOx, pentru a îmbunătăți motoarele diesel Euro 6 cu tehnologie SCR în direcția viitoarelor specificații RDE. RDE este standardul de emisii în condiții reale de conducere care suplimentează metodele actuale de testare și măsoară emisiile unui autovehicul direct pe șosea.

Dr. Neumann a subliniat: „Cred cu tărie că tehnologia diesel va continua să joace un rol major în Europa numai dacă industria rămâne pe calea către o îmbunătățire continuă. Acesta este unul dintre motivele pentru care am decis să implementăm tehnologia SCR la întreaga flotă de modele diesel, începând cu anul 2018. Prin aceasta, vorbim nu doar de o strategie pentru recâștigarea încrederii, ci și de o strategie pentru păstrarea avantajului pe care îl are industria auto din Europa în domeniul tehnologiei diesel”.

Implementarea acestei îmbunătățiri prin tehnologia SCR Euro 6 la noile autovehicule este programată să înceapă în luna august 2016. În plus, această activitate include și o acțiune voluntară în domeniul satisfacției clienților care va implica 57.000 de autovehicule Euro 6 cu tehnologie SCR care circulă deja pe șoselele din Europa (Zafira, Tourer, Insignia și Cascada). Acțiunea va începe deja din luna iunie 2016.

VIA: Opel


Tags: , , ,

Category: News, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Ciprian Lupu, forlighter la Trofeul Opel

Ciprian a efectuat cursuri de pilotaj sub îndrumarea campionului Simone Tempestini iar în acest weekend, în premieră, sub licență FRAS,...

Închide