spot_img

Ofensiva Opel în privinţa consumului şi emisiilor

  • Inițiativă de creștere a transparenței și credibilității
  • Din trimestrul al doilea al anului 2016, Opel va începe să publice valorile consumului de carburant în ciclul WLTP pentru anumite modele, reflectând mai bine condițiile de conducere zilnice
  • Inginerii dezvoltă aplicații îmbunătățite ale tehnologiei SCR pentru motoare diesel, o îmbunătățire în vederea respectării specificațiilor RDE pentru emisiile de NOx, inclusiv o acțiune voluntară pentru satisfacția clienților

OpelOpel face voluntar următorul pas spre respectarea viitoarelor norme de emisii, atât pentru CO2, cât și pentru NOx. Începând cu trimestrul al doilea al anului următor, vor fi publicate și valorile consumului de carburant înregistrate în ciclul WLTP, pe lângă informațiile oficiale despre consum și emisiile de CO2. În plus, inginerii diesel au început recent lucrul la o inițiativă de implementare a unor îmbunătățiri pentru reducerea emisiilor de NOx la aplicațiile tehnologiei SCR (Selective Catalytic Reduction – reducere catalitică selectivă) pentru motoarele diesel. Aceasta constituie o optimizare voluntară și timpurie în vederea respectării așa-numitei legislații RDE (Real Driving Emissions – emisii în condiții reale de conducere) ce va intra în vigoare în 2017. Opel se angajează să asigure transparența în fața autorităților de testare, informează Opel România.

„Evenimentele și discuțiile din ultimele săptămâni și luni au arătat că există o concentrare foarte mare pe industria auto și acum este momentul să acționăm pe baza învățămintelor”, declară CEO-ul Opel Group, Dr. Karl-Thomas Neumann. „Pentru mine este evident că discuția despre autovehiculele diesel este un punct de cotitură. Lumea nu mai este cea de dinainte. Nu putem ignora acest lucru și stă în puterea industriei auto să schimbe percepția despre noua realitate.”

Consumul de carburant și emisiile de CO2

Începând cu trimestrul al doilea al anului 2016, vor fi publicate valorile consumului de carburant înregistrate în ciclul WLTP, pe lângă informațiile oficiale despre consumul și emisiile de CO2 ale modelelor Opel, începând cu noul Astra. Această procedură se bucură de o acceptare largă în industrie și a fost dezvoltată pentru a reprezenta mai bine ceea ce vor experimenta clienții în timpul utilizării.

Conform planurilor UE, Noul Ciclu de Conducere European (NEDC) va fi înlocuit din 2017 cu Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure, Procedura de Testare a Vehiculelor Ușoare Armonizată la Nivel Mondial (WLTP), un standard mai modern. WLTP – tot un test efectuat în condiții de laborator – se bazează pe proceduri de testare stricte, mai apropiate de valorile consumului și emisiilor de CO2 obținute în traficul rutier obișnuit. Acest ciclu de testare nou este important pentru obținerea unor rezultate comparabile, reproductibile și standardizate.

Tehnologia SCR

În ceea ce privește emisiile de NOx, Opel acționează chiar acum. Producătorul de la Rüsselsheim a început lucrul la soluții îmbunătățite de eficientizare a sistemelor de tratare a gazelor de eșapament la motoarele diesel Euro 6 cu tehnologie SCR, în vederea atingerii viitoarelor specificații RDE. RDE este un standard de emisii în condiții reale de conducere, care completează metodele actuale de testare și măsoară emisiile un autovehicul direct pe șosea.

„Analizele noastre din ultimele luni arată că nu avem dispozitive care ne indică dacă autovehiculele se află într-un ciclu de testare sau nu. Cu toate acestea, considerăm că putem reduce și mai mult emisiile de oxizi de azot ale motoarelor noastre diesel Euro 6 cu tehnologie SCR și, astfel, facem îmbunătățiri în vederea atingerii viitoarelor specificații RDE”, subliniază Dr. Neumann. „Vom utiliza SCR ca sistem standard pentru motoarele diesel Euro 6 viitoare, pe măsură ce continuăm să dezvoltăm tehnologii îmbunătățite pentru sporirea eficienței.”

Lucrul la această ameliorare a tehnologiei SCR pentru Euro 6 a început deja și se preconizează o implementare în producție din vara anului 2016. Această activitate va include și o acțiune voluntară pentru satisfacția clienților ce va implica 43.000 de autovehicule care circulă deja pe drumurile europene (Zafira Tourer, Insignia și Cascada). Aceste autovehicule vor beneficia de o nouă calibrare de îndată ce devine disponibilă.

Dr. Neumann, CEO-ul Opel, a îndemnat și la sporirea transparenței dintre producătorii de autovehicule și autoritățile europene. „În SUA, companiile le dezvăluie autorităților întreaga filozofie de calibrare. Mi-aș dori să îmbrățișăm și noi această practică în Europa.” În acest context, CEO-ul Opel vrea să le sugereze tuturor producătorilor de autovehicule care activează în Europa să participe la negocierea unui acord pentru mai multă transparență.

VIA: Opel Romania

Related Articles

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

- FII CALM LA VOLAN -
15,301FaniÎmi place
703CititoriConectați-vă
1,430AbonațiAbonați-vă

Ultimele articole

- Partener Danny Ungur Racing -
- Brașov Amanet Auto-spot_img

Parteneri Autostiri