Noul Opel Corsa GSi: sistem de propulsie performant, șasiu OPC sport

| 18 mai 2018 | 0 Comments
  • Motor turbo de 1,4 litri cu transmisie manuală cu șase trepte de viteză
  • Șasiul OPC sport, scaune Recaro și volan sport, elemente cu aspect de carbon la exterior

La lansarea pe piață în vara aceasta, noul Opel Corsa GSi va fi propulsat de motorul turbo de 1,4 litri, care dezvoltă o putere de 110 kW/150 cp și generează un cuplu de 220 Nm (consum de carburant în l/100 km[1] : 7,9-7,8 urban, 5,4-5,2 extraurban, 6,3-6,2 în regim mixt, emisii de CO2 în regim mixt: 147-143 g/km).Hatchback-ul nu are doar reacții rapide (accelerează de la 0 la 100 km/h în 8,9 secunde), ci impresionează și prin elasticitate: pentru a atinge viteza maximă de 207 km/h, Corsa GSi accelerează de la 80 la 120 km/h în 9,9 secunde, în treapta a cincea.

La proiectarea motorului ce dezvoltă o putere de peste 100 cp/litru, inginerii au optimizat timpii de reacție pentru a spori plăcerea de a conduce pe drumurile cu serpentine. Astfel, motorul supraalimentat în combinație cu transmisia cu 6 rapoarte scurte impresionează prin forţa atinsă în treaptele a doua şi a treia de viteză, precum și prin cuplul maxim de la 3.000 la 4.500 rpm special adaptat pentru un stil dinamic de conducere.

Șasiul sport, binecunoscut de la versiunea OPC și frânele cu etriere roșii asigură o dinamică precisă, manevrabilitate excelentă și distanțe scurte de frânare, în combinație cu jantele opționale din aliaj ușor de 18″ cu pneuri 215/40 R18 cu aderență sporită.

Performanța noului Corsa GSi este egalată de aspectul atletic al exteriorului. Are un design specific, cu prize mari de aer, capotă sculpturală și spoiler spate proeminent.

Partea din față a modelului Opel GSi se remarcă prin grila mare a radiatorului cu design tip fagure și fulgerul Opel amplasat central, precum și prin carcasele oglinzilor exterioare cu aspect de carbon, specifice autovehiculelor de curse. Elementele mari de design cu inele cromate conectate vizual într-o linie orizontală prin traverse negre care se întind pe toată partea din față și o fantă neagră pe capota motorului accentuează aspectul dinamic al modelului. Spoilerul spate proeminent sporește deportanța, iar țeava de eșapament, cromată este încadrată de bara spate, în culoarea caroseriei.

Senzația de sportivitate se reflectă și la interior. Corsa GSi poate fi echipat opțional cu un scaun performant Recaro pentru șofer, volanul sport fiind inclus în dotarea standard. Selectați treapta de viteză utilizând schimbătorul îmbrăcat în piele, apăsați pedala sport din aluminiu și bucurați-vă de plăcerea pură a condusului.

[1] Valori măsurate în ciclul WLTP și convertite în valori NEDC pentru comparație.

Sursa si imagini: comunicat remis Autostiri.ro


Tags: , , ,

Category: Noutati, Prima pagina

Citește articolul precedent:
Premieră mondială, aplicație Bosch: cheile unui autovehicul sunt de domeniul trecutului

Gestionare sigură și fără stres a cheii prin intermediul smartphone-ului. Digital, nu analogic: cu ajutorul aplicației Perfectly Keyless, Bosch integrează...

Închide